Huiskamer
Netherfield
15-06-2022 om 16:56
En nu erger ik me aan mijn dochter want wij helemaal blij dat we naar een festival gaan, zegt ze, ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Pubers…. 
Treurniet
15-06-2022 om 17:51
Ik erger me ook aan mezelf want overgang en nu heb ik zin om de auto weg te doen.
Pooh-Bear
15-06-2022 om 18:54
Lang verhaal maar ik erger me over verdeling van de mantelzorgtaken voor mijn moeder.
En het niet op vakantie kunnen wanneer ik wil omdat broer en schoonzus bijna gelijktijdig willen (wat echt niet kan) zodat we maar 1 week over houden. En alvast aankondigen dat ze het jaar daarop echt wel helemaal die weken willen die wij nu hebben.
BrightEchidna89
15-06-2022 om 22:33
Netherfield schreef op 15-06-2022 om 16:56:
En nu erger ik me aan mijn dochter want wij helemaal blij dat we naar een festival gaan, zegt ze, ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Pubers….
Ach, haal wat frisdrank en wat snacks en dan kan zij lekker thuisblijven terwijl jullie naar het festival gaan.
Mama-Inge
16-06-2022 om 11:10
Aan man.
Oudste kind gaat volgend jaar naar voortgezet onderwijs
Die krijgt een brief met volgende week kennis maken met zijn klas en mentor.
Man: dan moet jongste kind vrij, want daar moeten wij ook heen.
Nee, oudste kind moet er heen, die mag je eventueel weg brengen maar het is niet de bedoeling dat je mee de klas in gaat en daar hoeft jongste kind ook niet vrij voor want ik kan gewoon thuis blijven
Elmie
16-06-2022 om 11:16
Ik op weg naar een klusje wat ik elke donderdag doe. Is het niet nodig vandaag maar niet afgemeld. En ik had al zoveel energie 😞
rionyriony
16-06-2022 om 14:19
redbulletje schreef op 14-06-2022 om 19:19:
[..]
Tis volgens mij vakantietijd,bij ons rijdt nu ook een ander
Ah ja, daar had ik nog niet aan gedacht.
rionyriony
16-06-2022 om 14:30
Ik erger me aan een plant waar je permanent de kruimelzuiger voor bij de hand moet houden. Hij ziet er prima uit maar presteert het toch om de kast waarop hij tot voor kort stond te bezaaien met minuscule rommeltjes, afgevallen blaadjes zijn het. Ik heb hem al verschillende malen uit zijn pot gehaald maar zijn wortels zijn tiptop in orde.
Ik heb hem nu van standplek geruild met een varen. Die varen is er alvast blij mee, dat weet ik want er staat al een soortgelijke varen naast.
Ja, en waar ik me ook aan erger dat is dat het heel moeilijk is om een sierpot te vinden voor een kweekpot. Je dénkt dat een bepaalde pot gaat passen maar mispoes, hij is nét iets te laag of de bovenrand is dan te smal.
vertelsel
16-06-2022 om 14:50
rionyriony schreef op 16-06-2022 om 14:30:
Ik erger me aan een plant waar je permanent de kruimelzuiger voor bij de hand moet houden. Hij ziet er prima uit maar presteert het toch om de kast waarop hij tot voor kort stond te bezaaien met minuscule rommeltjes, afgevallen blaadjes zijn het. Ik heb hem al verschillende malen uit zijn pot gehaald maar zijn wortels zijn tiptop in orde.
Ik heb hem nu van standplek geruild met een varen. Die varen is er alvast blij mee, dat weet ik want er staat al een soortgelijke varen naast.Ja, en waar ik me ook aan erger dat is dat het heel moeilijk is om een sierpot te vinden voor een kweekpot. Je dénkt dat een bepaalde pot gaat passen maar mispoes, hij is nét iets te laag of de bovenrand is dan te smal.
Ik weet dat je niet met oplossingen mag komen in dit topic, maar misschien zie je het niet als oplossing en erger je je aan mijn bemoeienis, en dan is het weer on topic 😉. Maar zou je niet een mooie schaal onder je verharende plant kunnen zetten, dan liggen de blaadjes daarop, gevoelsmatig toch anders dan op de kast!
Ik ergerde me vandaag niet, maar mijn dochter ergerde zich aan mijn nieuwe profielfoto op facebook (van de hond). Ze vond um verschrikkelijk. Ik leek net een veertigjarige moeder. Nu ben ik 47, dus ik zie het als compliment 😊.
rionyriony
16-06-2022 om 15:03
vertelsel schreef op 16-06-2022 om 14:50:
[..]
Ik weet dat je niet met oplossingen mag komen in dit topic, maar misschien zie je het niet als oplossing en erger je je aan mijn bemoeienis, en dan is het weer on topic 😉. Maar zou je niet een mooie schaal onder je verharende plant kunnen zetten, dan liggen de blaadjes daarop, gevoelsmatig toch anders dan op de kast!
Ik ergerde me vandaag niet, maar mijn dochter ergerde zich aan mijn nieuwe profielfoto op facebook (van de hond). Ze vond um verschrikkelijk. Ik leek net een veertigjarige moeder. Nu ben ik 47, dus ik zie het als compliment 😊.
Haha nee
, daar is hij veel te breed voor. Zo'n 60 cm. Zulke brede schalen bestaan er niet. Dat het opvalt komt vooral omdat hij tegen het licht in staat. Ook op zijn nieuwe plek. Hij dankt dan een hele tak af en alles wat eraan zat valt naar beneden. Hij maakt wel weer ijverig nieuwe takken, maar ik had liever dat alles eraan bleef zitten. 
Dolfje
16-06-2022 om 15:08
Aan man, hij heeft geen zin om voor mij een frappe bij de bar te halen en zelf ben ik ook te lui
Treurniet
16-06-2022 om 15:41
mijn ene kat is te jong en speels en de oude kat gaat misschien gauw dood. Allebei niet goed, te jong en te oud. En hebben samen alleen ruzie
noas_1993
16-06-2022 om 15:55
En vriendin van me zegt nooit de ziekte kanker voluit, maar noemt het altijd K..
''Hij//zij heeft K''
Nog 1:
1 van mij cooirdinatoren is ziek, iets met zijn maag, onderzoeken en in het ziekenhuis verblijven.
Niet fijn natuurlijk.
Maar goed, we kregen serieus een mailtje met wat er moest gebeuren, wat er exact mis is en als er een update is waar een mail.
Waarom al die ins en outs?
CavernousSanddollar80
16-06-2022 om 17:20
Aan het feit dat je gelijk als zuur en jaloers wordt bestempeld als je wat kritischer bent op de sugarcoated-rainbowunicorn posts van influencers. Tuurlijk houden ze echt wel van elkaar, daar twijfel ik niet aan. En ik gun ze een prachtig mooi huwelijk. Maar reken maar van yes dat dat droomaanzoek (en de rest van het volledig uitgekiende plaatje) volledig is geregisseerd met het oog op de mooie plaatjes voor extra volgers en de daaruitvoortvloeiende potentiele inkomsten.
Maar goed. Dan ben je dus jaloers.