Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Schop onder kont voor 2025-topic

Evaluna schreef op 01-01-2025 om 09:20:

Een schop onder mijn kont om op de weegschaal te gaan staan. Dat is al veel te lang geleden en ik vermoed sterk dat het goede leven toch er aan is blijven hangen.
Veel te lekker gegeten en gesnoept, een vriend die een lekkerbek is en beginnende overgang is geen goede combinatie vrees ik 🙈

Schop, ik heb het ook gedaan gisteren. Het viel me niet mee en maar een heel klein beetje tegen. Werk aan de winkel, maar niet omdat het 1 januari is hoor.. 

vrouw92 schreef op 01-01-2025 om 15:07:

[..]

Schop, ik heb het ook gedaan gisteren. Het viel me niet mee en maar een heel klein beetje tegen. Werk aan de winkel, maar niet omdat het 1 januari is hoor..

Ik heb nog een goede smoes om uit te stellen, de batterijen zijn op en de winkels zijn hier dicht 

MissHolmes

MissHolmes

01-01-2025 om 22:10 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 01-01-2025 om 16:46:

464195544_27765622879718136_321621534610382514_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=aa7094&_nc_ohc=PqXjwpGPgs0Q7kNvgGye6t0&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=AC-ZUUSIo511-hnYM6iVN9q&oh=00_AYD5Vyn0thaVz_ZhwtY4ce-RuaQ0BcbjWjghmqg0t42hHA&oe=677B4428

Maar ja dat kan niet dus dan maar zo 

Doel op mijn financiën letten dit jaar.
En een onderdeel daarvan is dat ik voorlopig in ieder geval alles binnen mijn woonplaats fiets. En toch heb ik vandaag de auto naar de bibliotheek gepakt. Omdat het snel donker werd en ik veel meer tijd nodig had voor mijn dagelijkse dingen dan ik dacht.
Even beter op letten voor mijzelf

Ik ben moe. En moet even een schop onder mijn kont om aan de dag te beginnen.  Heb best een vol programma  vandaag nl.

lientje69 schreef op 03-01-2025 om 07:23:

Ik ben moe. En moet even een schop onder mijn kont om aan de dag te beginnen. Heb best een vol programma vandaag nl.

Schop! NU ga je beginnen!

MissDalhousie schreef op 03-01-2025 om 07:31:

[..]

Schop! NU ga je beginnen!

En gedaan. Nu nog even zitten en dan de auto in naar schoonmoeder voor de mantelzorg. Of alleen koffie. Net waar ze behoefte aan  heeft.

lientje69 schreef op 03-01-2025 om 08:22:

[..]

En gedaan. Nu nog even zitten en dan de auto in naar schoonmoeder voor de mantelzorg. Of alleen koffie. Net waar ze behoefte aan heeft.

Goed bezig!

MissHolmes

MissHolmes

03-01-2025 om 09:21 Topicstarter

Kijk en daar was dit topic voor bedoeld.
Hier ook lekker bezig, ben vrij vandaag maar al geyogaad (ik doe via een yoga app mee met een januari challenge) en heb zojuist de was al opgevouwen en opgeruimd 

Verder nog niet begonnen/bezig met mn 'hoofd' doelen maar goed het jaar is net begonnen dus we hebben nog even 

Vanochtend wilde ik mijn bed niet uit om naar yoga te gaan. Ter compensatie bedacht lekker lang te gaan wandelen met de hond, maar dit was uiteindelijk maar een ruim kwartier ofzo. Yoga morgen alsnog op de planning! 

Verder bezig met een theorie cursus en ik merk dat ik al lang mijn hersens niet gebruikt heb. Kost mij moeite om discipline te vinden, maar wil het dit keer echt afronden!

Zoekt een mega schop zou gaan wandelen maar heb nul zin het is zo koud buiten. 

rooiekater schreef op 04-01-2025 om 07:18:

Schop! Als je een beetje doorwandelt is het al een stuk minder fris.

rooiekater schreef op 04-01-2025 om 07:18:

Ga! Het is lekker buiten, misschien een beetje koud, maar trek gewoon wat warms aan - de lucht is heerlijk fris!

Ik heb vanochtend voor €36,15 aan statiegeld ingeleverd. Mijn halve kelder stond vol.. Ben expres al om 7 uur gegaan, zodat er geen enorme rij achter mij zou ontstaan. Het was echt een rotklus, maar het is gedaan!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.