Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Schop onder kont voor 2025-topic

ik wil mijn zelfvertrouwen een schop geven  

Ik wil minder online zijn, verdoe mijn tijd ermee. Moet mijn laptop het raam uit, of moet ik mezelf beperken door een bepaalde tijd in te stellen?
Voor nu, fijne avond! 

MissHolmes

MissHolmes

28-12-2024 om 18:21 Topicstarter

rooiekater schreef op 28-12-2024 om 18:13:

Knutselkei schreef op 28-12-2024 om 18:10:

[..]

Zullen we weer een kastje/laatje/plekje per dag topic openen? Dat je per dag minstens 1 laatje of plank in de kast,kastje of plekje opruimt?

Werkte toen bij mij echt goed. Was een klusje van paar minuten maar na 2 weken was bijna heel mijn benenedenverdieping een stuk netter.

Ik ken dat topic niet (lees/schrijf pas sinds september echt mee), maar dit lijkt me een top-idee! Lekker concreet en behapbaar!

Ik geef jou een knuffel, om door te geven aan je zelfvertrouwen.

en ik laat mijn zelfvertrouwen niet naar beneden schoppen…. 

Ik moet meer leren "nee" te zeggen . Soms lukt het, maar dan gaan ze over mijn grens en dan doe ik het uiteindelijk toch maar. Om van het gezeur af te zijn

MissHolmes

MissHolmes

28-12-2024 om 21:00 Topicstarter

Naminokurashi schreef op 28-12-2024 om 19:53:

Ik moet meer leren "nee" te zeggen . Soms lukt het, maar dan gaan ze over mijn grens en dan doe ik het uiteindelijk toch maar. Om van het gezeur af te zijn

Heel erg herkenbaar, gaat de afgelopen jaren gelukkig een stuk beter maar soms idd ook niet.. en dat krijg je pas door als het te laat is..

dank jullie wel 

Wil ook nog een schop om meer afval te gaan scheiden 

MissHolmes

MissHolmes

29-12-2024 om 09:44 Topicstarter

rooiekater schreef op 29-12-2024 om 08:43:

dank jullie wel

Wil ook nog een schop om meer afval te gaan scheiden

Schop!

Ik ben overigens  opgegroeid in een klein dorpje waar oud papier opgehaald werd en we gft afval apart hielden om compost te maken voor mijn vaders moestuin en ik doe mn hele leven dus al aan afvalscheiding, ik geef je dus wel een cursus   

MissHolmes schreef op 29-12-2024 om 09:44:

[..]

Schop!

Ik ben overigens opgegroeid in een klein dorpje waar oud papier opgehaald werd en we gft afval apart hielden om compost te maken voor mijn vaders moestuin en ik doe mn hele leven dus al aan afvalscheiding, ik geef je dus wel een cursus

Ik kom in de leer 

Oud papier kan ik in theorie gewoon gelijk afvoeren want er staat hier een papier container. 

Gft ook 

Plastic is een ander verhaal 

Ik Ben gewoon te lui om het te doen  maat nu gaan de prijzen van de restafval weer omhoog dus wil ik een poging gaan doen. 

MissHolmes

MissHolmes

29-12-2024 om 10:05 Topicstarter

rooiekater schreef op 29-12-2024 om 09:49:

[..]

Ik kom in de leer

Oud papier kan ik in theorie gewoon gelijk afvoeren want er staat hier een papier container.

Gft ook

Plastic is een ander verhaal

Ik Ben gewoon te lui om het te doen maat nu gaan de prijzen van de restafval weer omhoog dus wil ik een poging gaan doen.

Dit werkt altijd bij ons Nederlanders... 

Ik heb een bak gekocht voor in de keuken met 2 vakken.  De ene voor restafval en de andere voor pmd. Gaat goed. 

MissHolmes schreef op 29-12-2024 om 10:05:

[..]

Dit werkt altijd bij ons Nederlanders...

vaak wel ja 

Bakblik schreef op 29-12-2024 om 10:19:

Ik heb een bak gekocht voor in de keuken met 2 vakken. De ene voor restafval en de andere voor pmd. Gaat goed.

Staat hier ook en dan vergeet ik de zak weer op te hangen en gaat die stinken en gooi ik hem maar weg. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.