Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Schop onder kont voor 2025-topic

MissHolmes

MissHolmes

04-01-2025 om 09:39 Topicstarter

MissDalhousie schreef op 04-01-2025 om 09:06:

Ik heb vanochtend voor €36,15 aan statiegeld ingeleverd. Mijn halve kelder stond vol.. Ben expres al om 7 uur gegaan, zodat er geen enorme rij achter mij zou ontstaan. Het was echt een rotklus, maar het is gedaan!

Kijk en dit vind ik gewoon geniaal... 

Dank voor de schoppen ben wezen wandelen. Was best lekker zeker na afloop met een bak warme thee.

Misdalhousie dat ruimt lekker op dan. 

MissHolmes

MissHolmes

04-01-2025 om 15:31 Topicstarter

rooiekater schreef op 04-01-2025 om 13:59:

Dank voor de schoppen ben wezen wandelen. Was best lekker zeker na afloop met een bak warme thee.

Misdalhousie dat ruimt lekker op dan.

Hier precies hetzelfde, wilde ergens heen met de auto omdat ik geen zin had om te wandelen naar de locatie in het centrum die voor mij op loopafstand is, toch gedaan.

MissDalhousie schreef op 04-01-2025 om 09:06:

Ik heb vanochtend voor €36,15 aan statiegeld ingeleverd. Mijn halve kelder stond vol.. Ben expres al om 7 uur gegaan, zodat er geen enorme rij achter mij zou ontstaan. Het was echt een rotklus, maar het is gedaan!

Wauw! Dat is leuk. 

Ik heb sinds kort een statiegeldflessen opbergmand maar daar kan niet meer dan voor  7 euro in. Wel handig. Staat in mijn hal met inwerpgat. Sluit goed af. En als hij vol is til ik de zak eruit en kan ze zo meenemen.  Zak is wasbaar, ook een plus.

Halve plank gedaan vandaag.  Zware werkdag en geen puf meer. In de auto naar huis voelde ik me nog prima. Eenmaal  thuis stortte ik helemaal in. Eten klaargemaakt, de halve plank en nu ben ik op.

lientje69 schreef op 04-01-2025 om 16:51:

[..]

Wauw! Dat is leuk.

Ik heb sinds kort een statiegeldflessen opbergmand maar daar kan niet meer dan voor 7 euro in. Wel handig. Staat in mijn hal met inwerpgat. Sluit goed af. En als hij vol is til ik de zak eruit en kan ze zo meenemen. Zak is wasbaar, ook een plus.

O, dit klinkt heel handig! Ik ga meteen googlen.

hier ook nog een volle zak statiegeld blikjes flesjes, maar zo geen zin momenteel  komt wel weer

MissDalhousie schreef op 04-01-2025 om 17:46:

[..]

O, dit klinkt heel handig! Ik ga meteen googlen.

Is van Blumtal.

https://bigshopper.nl/product/blumtal-afvalscheiding-recycle-afvalbak-100l-statiegeld-container-lege-flessen-grijs-828697729.htm?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA1eO7BhATEiwAm0Ee-C_Pj4pax6c9v2B7G2am-ViRUXuPjbODuyNWlfy73uNI6J7UjCO_wBoCvukQAvD_BwE

Ik heb hem in zwart en bij bol.com vandaan maar daar is hij nu even niet leverbaar. Maar bij deze link heb je een idee van hoe 't eruit ziet.

wekker ging voor yoga, en ik wilde skippen. Maar dat had ik gister al gedaan.
Dus ik ben ervoor gegaan! 

Wekker ging hier voor werk. Heb slecht geslapen en ben zó moe. Dus geef mezelf maar even een schop want kan de patiënten toch niet aan hun lot over laten.

MissHolmes

MissHolmes

05-01-2025 om 08:51 Topicstarter

Sterkte Lien, werk ze!

lientje69 schreef op 04-01-2025 om 19:56:

[..]

Is van Blumtal.

https://bigshopper.nl/product/blumtal-afvalscheiding-recycle-afvalbak-100l-statiegeld-container-lege-flessen-grijs-828697729.htm?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA1eO7BhATEiwAm0Ee-C_Pj4pax6c9v2B7G2am-ViRUXuPjbODuyNWlfy73uNI6J7UjCO_wBoCvukQAvD_BwE

Ik heb hem in zwart en bij bol.com vandaan maar daar is hij nu even niet leverbaar. Maar bij deze link heb je een idee van hoe 't eruit ziet.

Dank je!

Ik beloof hier dat ik vanmiddag om 2 uur op ga ruimen in huis. Opruimen = de oppervlakken (tafels, vloer, aanrechten, bovenkant kasten) troepvrij maken.

MissDalhousie schreef op 05-01-2025 om 10:59:

[..]

Dank je!

Ik beloof hier dat ik vanmiddag om 2 uur op ga ruimen in huis. Opruimen = de oppervlakken (tafels, vloer, aanrechten, bovenkant kasten) troepvrij maken.

En. Gelukt?

lientje69 schreef op 05-01-2025 om 20:47:

[..]

En. Gelukt?

Ik ben begonnen, maar het was zo'n grote klus dat ik halverwege gestopt ben. Overal ligt wat! Van de juffen hoor ik regelmatig dat mijn kinderen netjes zijn en goed opruimen, maar hier thuis vergeten ze dat blijkbaar direct!

MissDalhousie schreef op 05-01-2025 om 21:24:

[..]

Ik ben begonnen, maar het was zo'n grote klus dat ik halverwege gestopt ben. Overal ligt wat! Van de juffen hoor ik regelmatig dat mijn kinderen netjes zijn en goed opruimen, maar hier thuis vergeten ze dat blijkbaar direct!

Morgen weer verder dan maar. Of overmorgen.  Mijn kinderen waren overigens thuis ook echte sloddervossen..Nog steeds. En ze zijn 26 en 24..  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.