Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

28-12-2024 om 09:25

Schop onder kont voor 2025-topic

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

18-01-2025 om 13:21

lientje69 schreef op 18-01-2025 om 12:49:

[..]

Ik weet wel waar het fout gaat hoor. De avonden... en lekkere dingen...

Moet gewoon strenger voor mezelf zijn. Maar eten is echt een beloning voor me. Mijn leven is best zwaar en pittig en ik " gun " mezelf dan die genietmomentjes. Niet slim . I know. Zeker als je boven de 1500 calorieën al aankomt. Daar zit je snel aan.

Nu ga ik je ongevraagd  toch advies geven want te streng zijn werkt averechts, weet ik ook uit ervaring aangezien voedingsdeskundigen ook mensen zijn. 
Ik heb je een PB gestuurd.

Ook ik moet er aan geloven om af te vallen. Ik ben al 26 kilo kwijt, mede door het stoppen van psychische medicatie en het starten van Ozempic( dit gebruik ik voor mijn diabetes). Ik kwam van 135 kilo, weeg nu ongeveer 109 kilo.
Ik moet van mijzelf onder de 100 kilo komen. Is ook beter voor mijn artrose knieën, hoge bloeddruk en ook beter voor mijn diabetes.

Hang op de bank na net uit mijn bed te zijn gekomen. Ik draai nachtdiensten  en moet vanavond weer. Moet van mezelf  eigenlijk  ook nog wat in huis doen maar  kan me er niet echt toe zetten dus heb ook weer eigenlijk  een schop nodig.

lientje69 schreef op 19-01-2025 om 16:29:

Hang op de bank na net uit mijn bed te zijn gekomen. Ik draai nachtdiensten en moet vanavond weer. Moet van mezelf eigenlijk ook nog wat in huis doen maar kan me er niet echt toe zetten dus heb ook weer eigenlijk een schop nodig.

Met mijn opmerking zit ik niet helemaal in topic maar: 

Lientje69 wees lief voor jezelf en niet zo streng!  Nachtdiensten is sowieso al zwaar en zeker als je pijnpatiënt bent. 

Schop! Om lief te zijn voor jezelf! 

Bakblik schreef op 19-01-2025 om 16:43:

[..]

Met mijn opmerking zit ik niet helemaal in topic maar:

Lientje69 wees lief voor jezelf en niet zo streng! Nachtdiensten is sowieso al zwaar en zeker als je pijnpatiënt bent.

Schop! Om lief te zijn voor jezelf!

Lief, dank je bakblik. Ik weet  ook dat je gelijk hebt hoor. Maar  ik was zo lekker bezig met elke dag iets schoonmaken  enz dat ik bang ben dat ik straks weer terugval. Dus ik ben wat ( te ) streng  voor mezelf.😅

Ik was al weken mijzelf aan het voornemen om bij mijn beste vriendin op kraamvisite te gaan. Geen idee waarom ik niet ging? Schop voor mijzelf en lekker met de baby geknuffeld vandaag.

Trail schreef op 24-01-2025 om 23:13:

Ik was al weken mijzelf aan het voornemen om bij mijn beste vriendin op kraamvisite te gaan. Geen idee waarom ik niet ging? Schop voor mijzelf en lekker met de baby geknuffeld vandaag.

Goed gedaan Trail!

Hier mezelf in beweging geschopt en een flinke wandeling gemaakt.  Verder ben ik vandaag wel goed bezig eigenlijk.  Hoeft weinig geschopt te worden. 

net aangemeld bij een nieuwe sportschool.
Gister eerste les. Een avond les.
Vanochtend zou ik voor de tweede keer heen. Maar vroeg opstaan is zo moeilijk. Wilde richting mijn patroon van afzeggen gaan. Maar heb doorgezet en ben er belandt. Blij met mijn schop aan mij

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

29-01-2025 om 07:06

Trail schreef op 28-01-2025 om 22:46:

net aangemeld bij een nieuwe sportschool.
Gister eerste les. Een avond les.
Vanochtend zou ik voor de tweede keer heen. Maar vroeg opstaan is zo moeilijk. Wilde richting mijn patroon van afzeggen gaan. Maar heb doorgezet en ben er belandt. Blij met mijn schop aan mij

Wat goed  !

Goed gedaan  Trail! Ik wil mezelf  ook wel even schoppen maar het lukt niet. Pijnlijke  knie. Dus bewegen en sport wordt hem niet. Ook mijn rondje stad waar ik zo'n zin in had ( doe ik maar 1 keer per 3 maanden ofzo ) heb ik moeten cancelen. Wel genoeg te doen in huis. En daar heb ik mezelf  dan maar een schop voor gegeven.  Dat kan nl in een rustig tempo. Nu met koffie  en een boek even op de bank. Was om 5.15 al op en heb al veel gedaan  vanmorgen  

Al zeker anderhalve week niet bij de yogaschool geweest. Eerst had ik geen energie omdat ik mij niet helemaal goed voelde. Nu heb ik geen reden. Schop voor morgen.

Trail schreef op 13-02-2025 om 21:44:

Al zeker anderhalve week niet bij de yogaschool geweest. Eerst had ik geen energie omdat ik mij niet helemaal goed voelde. Nu heb ik geen reden. Schop voor morgen.

Ik schop even mee voor je Trail.

Ik moet mezelf  naar bed schoppen.  Maar heb geen zin. Wekker gaat om 5.15 en heb een drukke dag voor de boeg.

lientje69 schreef op 13-02-2025 om 22:23:

[..]

Ik schop even mee voor je Trail.

Ik moet mezelf naar bed schoppen. Maar heb geen zin. Wekker gaat om 5.15 en heb een drukke dag voor de boeg.

Dank voor deze post, ik ga nu naar bed

Auwereel schreef op 13-02-2025 om 22:36:

[..]

Dank voor deze post, ik ga nu naar bed

Graag gedaan!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.