Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃


Ik begrijp niet waarom veel (de meeste) bloemenvazen van doorzichtig glas zijn. Het gaat toch om de bloemen en niet om de stelen? Die zie ik liever helemaal niet.

Herfstappeltaart schreef op 18-10-2021 om 11:24:

Ik begrijp niet waarom veel (de meeste) bloemenvazen van doorzichtig glas zijn. Het gaat toch om de bloemen en niet om de stelen? Die zie ik liever helemaal niet.

Het licht speelt daar mooi omheen. Bij mij wel, door de lichtval. En het water erin maakt het effect nog boeiender. 

Ik ben gek op bloemen en koop ook elke week 1 of 2 bossen bloemen. Ik heb ook veel verschillende bloemenvazen maar bedenk me nu dat ze allemaal van doorzichtig glas zijn. Ik vind dat juist mooi.

watertoren schreef op 18-10-2021 om 11:54:

Ik ben gek op bloemen en koop ook elke week 1 of 2 bossen bloemen. Ik heb ook veel verschillende bloemenvazen maar bedenk me nu dat ze allemaal van doorzichtig glas zijn. Ik vind dat juist mooi.

Ik vind de vazen op zich ook mooi maar de stelen van bloemen niet. Vaak is dat een rommelig gezicht en doet geen recht aan de mooie bloemen zelf..

Herfstappeltaart schreef op 18-10-2021 om 12:05:

[..]

Ik vind de vazen op zich ook mooi maar de stelen van bloemen niet. Vaak is dat een rommelig gezicht en doet geen recht aan de mooie bloemen zelf..

Zo lang de bloemen vers zijn dan stoor ik me niet aan de stelen. Daarom laat ik ze zelden veel langer dan een week staan want dan wordt het inderdaad een beetje een vies gezicht.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-10-2021 om 12:14

Ik begrijp niet waarom sommige automobilisten niet begrijpen dat ze niet de enige op de weg zijn wanneer ze slordig en als natte kranten rijden. (Al reed ik zelf ook als een natte krant volgens mijn moeder  )

noas_1993 schreef op 17-10-2021 om 13:08:

Dat je niet in alle horecagelegenheden (pizzaria) kan reserveren!

Ik denk vanwege no-show en genoeg spontane inloop. 

Als je als restaurant binnenlopende klanten weg moet sturen omdat je tafels gereserveerd hebt staan, en die komen niet opdagen, dan houd je er snel mee op. 

Ik begrijp niet dat als er een salarisverhoging of bonus voor de zorg komt er gelijk in de krant staat wat dat per Nederlander kost, maar dat dat voor salarisstijging en bonussen in het onderwijs nooit gebeurt. 

Sun.lover schreef op 19-10-2021 om 14:38:

Ik begrijp niet dat als er een salarisverhoging of bonus voor de zorg komt er gelijk in de krant staat wat dat per Nederlander kost, maar dat dat voor salarisstijging en bonussen in het onderwijs nooit gebeurt.

Of bij de politie of bij defensie. Terwijl dat overheidszaken zijn en de zorg niet. Toch?

Apiejapie schreef op 16-10-2021 om 11:41:

[..]

Precies. Dat vind ik niet te begrijpen van mezelf, dat ik me er wél aan stoor dat hij geen nieuwe regelt maar tegelijkertijd er zelf twee nieuwe bestel, voor hem en voor mij.

Dat is wss het mooie in jou😊 kvind goed van je dat je dat heb gedaan. Mag hij een voorbeeld aan nemen 😅

redbulletje schreef op 16-10-2021 om 22:37:

[..]

Een sandwich dat noemen wij 2 boterhammen (sneeen brood) op elkaar met beleg er tussen.

Ja ik dacht dat ook, met kaas en vlees en sla en ei tussen 2 geroosterde sneetjes. 

Herfstappeltaart schreef op 18-10-2021 om 12:05:

[..]

Ik vind de vazen op zich ook mooi maar de stelen van bloemen niet. Vaak is dat een rommelig gezicht en doet geen recht aan de mooie bloemen zelf..

Ik deed wel eens het doorzichtige plastic wat om de bloemen heen zit ( als je ze mooi laat in pakken niet die kleintjes met prijssticker)een beetje opfrommelen en dan in de vaas zodat je die stelen niet zo lelijk er doorheen ziet. T klinkt heel gek maar geeft 4en mooi effect als je t goed doet. Je kan daarvoor ook gwn doorzichtig inpak papier gebruiken. Probeer maar eens, kijken wat je ervan vind, beetje ermee rommelen totdat het voor jou gevoel goed zit. Je hebt ook van dat doorzichtig papier met kleur, voor als je n beetje kleur wilt gebruiken maar ik weet niet of dat zo leuk uitkomt.

Miss denk je wel hee dat staat best leuk, of je denkt jemig Rachel dat doe ik nooit meer.🤣

@Herfstappeltaart 

Ik ging even zoeken op Google maar kon geen foto vinden van een vaas met die inpakpapier erin. 

Maar dit is een beetje het effect wat je krijgt.


file_77_172.jpg

Tis niet dat je er helemaal niet meer door heen kunt kijken maar de stelen verdoezelen een beetje. 
kweet niet of verdoezelen een woord is anders heb ik t net verzonnen. Maar je snapt me wel denk ik😅

Rachel. schreef op 19-10-2021 om 14:44:

[..]

Dat is wss het mooie in jou😊 kvind goed van je dat je dat heb gedaan. Mag hij een voorbeeld aan nemen 😅

Lief, Dankjewel 

Rachel. schreef op 19-10-2021 om 14:53:

[..]

Ik deed wel eens het doorzichtige plastic wat om de bloemen heen zit ( als je ze mooi laat in pakken niet die kleintjes met prijssticker)een beetje opfrommelen en dan in de vaas zodat je die stelen niet zo lelijk er doorheen ziet. T klinkt heel gek maar geeft 4en mooi effect als je t goed doet. Je kan daarvoor ook gwn doorzichtig inpak papier gebruiken. Probeer maar eens, kijken wat je ervan vind, beetje ermee rommelen totdat het voor jou gevoel goed zit. Je hebt ook van dat doorzichtig papier met kleur, voor als je n beetje kleur wilt gebruiken maar ik weet niet of dat zo leuk uitkomt.

Miss denk je wel hee dat staat best leuk, of je denkt jemig Rachel dat doe ik nooit meer.🤣

Dat vind ik best een goed idee! Dankjewel, dat zal ik eens proberen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.