Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃


noas_1993 schreef op 01-01-2022 om 10:47:

Wastafel die zo ondiep zijn dat je amper fatsoenlijk je handen kunt wassen

En dan in combinatie met een kraan net zo'n harde straal dat het water een meter in de rondte spettert, als je er maar 1 vinger onder houdt

Naar aanleiding van dit bericht https://nos.nl/video/2418324-binnenkijken-in-een-villa-van-300-miljoen-dollar 
(en andere over kapitale Amerikaanse villa’s) 

Waarom hebben Amerikaanse villa’s zoveel badkamers????

in dit filmpje wordt gesproken over 21 slaapkamers en 43 (!) badkamers - das 2 badkamers per slaapkamer!!! waarom heb je in vredesnaam zoveel badkamers nodig? 

er.is.maar.1.Pino schreef op 21-02-2022 om 17:55:

Naar aanleiding van dit bericht https://nos.nl/video/2418324-binnenkijken-in-een-villa-van-300-miljoen-dollar
(en andere over kapitale Amerikaanse villa’s)

Waarom hebben Amerikaanse villa’s zoveel badkamers????

in dit filmpje wordt gesproken over 21 slaapkamers en 43 (!) badkamers - das 2 badkamers per slaapkamer!!! waarom heb je in vredesnaam zoveel badkamers nodig?

Vallen wc's daar niet ook onder? En dan misschien wc en badkamer gescheiden?

En dan waarschijnlijk ook aparte badkamers bij binnen zwembad, buiten zwembad, sauna, fitnessruimte en weet ik veel wat ze daar nog meer hebbrn.

er.is.maar.1.Pino schreef op 21-02-2022 om 17:55:

Naar aanleiding van dit bericht https://nos.nl/video/2418324-binnenkijken-in-een-villa-van-300-miljoen-dollar
(en andere over kapitale Amerikaanse villa’s)

Waarom hebben Amerikaanse villa’s zoveel badkamers????

in dit filmpje wordt gesproken over 21 slaapkamers en 43 (!) badkamers - das 2 badkamers per slaapkamer!!! waarom heb je in vredesnaam zoveel badkamers nodig?

En 295 miljoen dollar! Tsss

en 5 zwembaden. 

En wat moet je idd met 43 badkamers. 

Zo’n bioscoop en zwembad en fitnessruimte etc, dat komt juist heel eenzaam over vind ik. Zit je daar in je eentje in je zwembad. 

het lijkt mij nog wel leuk om dan je vrienden uit te kunnen nodigen en het gezellig te maken, maar hoeveel echt leuke vrienden zouden die mensen hebben, ipv sociale verplichtingen? of verkeren ze alleen nog in kringen van mensen die zelf ook in hun eigen villa met bioscoop zitten? 

er.is.maar.1.Pino schreef op 21-02-2022 om 17:55:

Naar aanleiding van dit bericht https://nos.nl/video/2418324-binnenkijken-in-een-villa-van-300-miljoen-dollar
(en andere over kapitale Amerikaanse villa’s)

Waarom hebben Amerikaanse villa’s zoveel badkamers????

in dit filmpje wordt gesproken over 21 slaapkamers en 43 (!) badkamers - das 2 badkamers per slaapkamer!!! waarom heb je in vredesnaam zoveel badkamers nodig?

De man en de vrouw die wel 't bed delen hun eigen badkamers? 

Lollypopje schreef op 21-02-2022 om 18:01:

[..]

Vallen wc's daar niet ook onder? En dan misschien wc en badkamer gescheiden?

En dan waarschijnlijk ook aparte badkamers bij binnen zwembad, buiten zwembad, sauna, fitnessruimte en weet ik veel wat ze daar nog meer hebbrn.

Wc's worden in Amerika idd aangeduid als halve badkamer. En als er zoveel zwembaden, fitness, wellness toestanden zijn dan horen daar natuurlijk ook aparte badkamers bij.

Lijkt me meer een pand voor bedrijven die daar zakenrelaties ontvangen dan dat 't geschikt is als woonhuis. 

Ginevra schreef op 21-02-2022 om 18:19:

Zo’n bioscoop en zwembad en fitnessruimte etc, dat komt juist heel eenzaam over vind ik. Zit je daar in je eentje in je zwembad.

het lijkt mij nog wel leuk om dan je vrienden uit te kunnen nodigen en het gezellig te maken, maar hoeveel echt leuke vrienden zouden die mensen hebben, ipv sociale verplichtingen? of verkeren ze alleen nog in kringen van mensen die zelf ook in hun eigen villa met bioscoop zitten?

Inderdaad, niks aan. Hebben wij ooit op vakantie gehad door een fout, als alternatief kwamen we in super de luxe hotel met privé zwembad voor ons. Vond er niks aan. Toch veel leuker om wat mensen te kijken en vooral dat de kinderen met andere kinderen konden spelen in het zwembad? Na enkele dagen mochten we kiezen om te blijven of naar het simpelere maar gezelligere hotel wat we eigenlijk geboekt hadden. Keuze was makkelijk voor ons! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.