Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃


Zusterclivia schreef op 16-10-2021 om 09:05:

[..]

Abosluut. Ik kan mij de reclames met de Malboro-cowboy in de bioscoop nog wel herinneringen of dat er bij concerten gewoon gerookt werd.

Ik begrijp de slappe houding mbt alcohol gewoon niet. Want ook sigaretten leveren veel op qua accijns en zo. Waarom roken wel in de ban en alcohol niet?

Omdat iemand die rookt z'n naaste omgeving overlast bezorgd en iemand die een glas wijn drinkt niet. 

ik begrijp niet waarom dure broodjes van onze dorpsbakker na één dag al uit elkaar vallen als je ze smeert, zó droog. Kan nog beter broodjes in de supermarkt kopen. Nu paar keer gehad en ga ze daar niet meer kopen. Bij mijn vorige bakker bleven ze een dag of vier, vijf heerlijk. 

en ik begrijp niet dat mijn man vorig jaar mijn ruitenkrabber van de auto gemold heeft en nu nog geen nieuwe voor me gekocht heeft. Het was vannacht tegen het vriespunt aan. Zal dat ding gauw nodig hebben. En ik snap mezelf niet dat ik er nu twee besteld heb, voor zijn auto één en voor de mijne één.

Apiejapie schreef op 16-10-2021 om 09:27:

en ik begrijp niet dat mijn man vorig jaar mijn ruitenkrabber van de auto gemold heeft en nu nog geen nieuwe voor me gekocht heeft. Het was vannacht tegen het vriespunt aan. Zal dat ding gauw nodig hebben. En ik snap mezelf niet dat ik er nu twee besteld heb, voor zijn auto één en voor de mijne één.

Ik had zijn krabber gepakt en in mijn auto gelegd. En je hebt er nu eentje voor jouw auto en eentje reserve.

Apiejapie schreef op 16-10-2021 om 09:27:

en ik begrijp niet dat mijn man vorig jaar mijn ruitenkrabber van de auto gemold heeft en nu nog geen nieuwe voor me gekocht heeft. Het was vannacht tegen het vriespunt aan. Zal dat ding gauw nodig hebben. En ik snap mezelf niet dat ik er nu twee besteld heb, voor zijn auto één en voor de mijne één.

Dat is toch juist praktisch? Elke auto hoort z'n eigen spullen te hebben. 

redbulletje schreef op 16-10-2021 om 10:16:

[..]

Dat is toch juist praktisch? Elke auto hoort z'n eigen spullen te hebben.

Meer, dat hij hem stuk heeft gemaakt en zij hem moet vervangen en zo aardig is om ook een nieuwe voor hem mee te nemen...

Zusterclivia schreef op 16-10-2021 om 09:57:

[..]

Ik had zijn krabber gepakt en in mijn auto gelegd. En je hebt er nu eentje voor jouw auto en eentje reserve.

Hij had er geen, waardoor hij de mijne pakte. En dus kapot maakte. Nu heb ik er twee besteld, voor elke auto één 

Zusterclivia schreef op 16-10-2021 om 11:00:

[..]

Meer, dat hij hem stuk heeft gemaakt en zij hem moet vervangen en zo aardig is om ook een nieuwe voor hem mee te nemen...

Precies. Dat vind ik niet te begrijpen van mezelf, dat ik me er wél aan stoor dat hij geen nieuwe regelt maar tegelijkertijd er zelf twee nieuwe bestel, voor hem en voor mij. 

Apiejapie schreef op 16-10-2021 om 11:41:

[..]

Precies. Dat vind ik niet te begrijpen van mezelf, dat ik me er wél aan stoor dat hij geen nieuwe regelt maar tegelijkertijd er zelf twee nieuwe bestel, voor hem en voor mij.

Aan de ene kant zou ik flauw willen zijn en denken, mooi dan heb ik er zelf twee. Hij krijgt hem pas als hij er om vraagt en mijn humeur er naar is.

Apiejapie schreef op 16-10-2021 om 09:27:

en ik begrijp niet dat mijn man vorig jaar mijn ruitenkrabber van de auto gemold heeft en nu nog geen nieuwe voor me gekocht heeft. Het was vannacht tegen het vriespunt aan. Zal dat ding gauw nodig hebben. En ik snap mezelf niet dat ik er nu twee besteld heb, voor zijn auto één en voor de mijne één.

Zolang je hem blijft pamperen, zal hij dit blijven doen. Ik vind het wel wat vrijpostig dat hij zomaar de jouwe pakt en sloopt. Zelf ben ik ook wat laks, maar ik zou nooit zomaar iets van mijn partner pakken (zodat hij misgrijpt). Dat zou hij ook niet accepteren trouwens.

Zusterclivia schreef op 16-10-2021 om 12:05:

[..]

Aan de ene kant zou ik flauw willen zijn en denken, mooi dan heb ik er zelf twee. Hij krijgt hem pas als hij er om vraagt en mijn humeur er naar is.

Ik vind het vooral irritant van mezelf dat ik niet zo flauw ben. Ik hou het zelf in stand zo, ik weet het

Apiejapie schreef op 16-10-2021 om 12:22:

[..]

Ik vind het vooral irritant van mezelf dat ik niet zo flauw ben. Ik hou het zelf in stand zo, ik weet het

Vandaar . Stom toch.

Apiejapie schreef op 16-10-2021 om 09:24:

ik begrijp niet waarom dure broodjes van onze dorpsbakker na één dag al uit elkaar vallen als je ze smeert, zó droog. Kan nog beter broodjes in de supermarkt kopen. Nu paar keer gehad en ga ze daar niet meer kopen. Bij mijn vorige bakker bleven ze een dag of vier, vijf heerlijk.

Misschien gebruikt de bakker minder broodverbeteraar?

redbulletje schreef op 16-10-2021 om 09:03:

Drank hoort erbij, itt roken waarmee je een ander tot last bent.

Wat reclames betreft zou ik juist alle snoep, snacks, chips en pizza's liever zien verdwijnen.

En ik begrijp dat irritante geschreew niet van 'dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door'. Echt mega irritant als je midden in een programma zit.

Nou....met drank kun je een ander helaas ook tot last (en erger!) zijn, jij brengt het heel rooskleurig... 

Herfstappeltaart schreef op 16-10-2021 om 15:12:

[..]

Misschien gebruikt de bakker minder broodverbeteraar?

Zoiets zal het vast zijn. Maar vind het echt irritant als ik flink betaal voor broodjes dat ze dan eerder oud zijn dan de goedkope van de supermarkt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.