Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

HAHA!wait..what schreef op 13-10-2021 om 09:14:

Ik vind dat sowieso waardeloze pakjes! Nu ben ik ook wel heel onhandig maar ik prikte met dat plastic rietje altijd dwars er doorheen, kwam ie er aan de andere kant weer uit. Of, als ik heel voorzichtig deed dan kwam er wel een klein gaatje waar het drinken dus al uitliep maar het rietje er nog niet doorheen kon papieren nog niet geprobeerd :biggrin:

Dan begin er maar niet aan haha, is echt heel (nog) frustrerend(er) met het kartonnen rietje. 

FancyDuck29

FancyDuck29

13-10-2021 om 10:26

Bakblik schreef op 12-10-2021 om 14:26:

Serieus? Mensen die er voor gestudeerd hebben zijn overtuigd dat strafregels schrijven gaat helpen voor 16 jarige havisten?

Ah het genot dat high school heet... Triest om te lezen dat er (nog steeds) incompetent omgegaan wordt met pubers 

Waarom zit er een gebakken ei op mijn broodje hamburger? 

Caro_ schreef op 15-10-2021 om 17:42:

Gatver. Slechte combinatie

Lekker toch? Althans hier bij een goede bistro kun je ook voor dat eitje op je hamburger kiezen en ik vind dat heerlijk. 

Dat is soms best lekker, al helemaal wanneer ik het thuis maak.

Dat broodje hoeft er van mij ook niet bij 🤓

Gok reclames op onder andere tv.
En al helemaal voor online gokken.

MidasWolf schreef op 15-10-2021 om 21:40:

Gok reclames op onder andere tv.
En al helemaal voor online gokken.

Dat snap ik ook niet. Zou verboden moeten worden.

Feles schreef op 15-10-2021 om 21:54:

[..]

Ik ben er ook zo vreselijk op tegen want zo wordt het (toekomstige_) verslaafde wel heel erg makkelijk gemaakt maar ja, het is allemaal van de (r)overheid dus die zien alleen maar extra inkomen.

Feles schreef op 15-10-2021 om 21:54:

[..]

De enige reden waarom het volgens mij mag, is dat ze er niet uit zijn gekomen qua reclamecode of zo.
Persoonlijk mogen reclames voor gokken, loterijen en alcohol allemaal wel van de buis.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

16-10-2021 om 08:58

Zusterclivia schreef op 16-10-2021 om 08:53:

[..]

De enige reden waarom het volgens mij mag, is dat ze er niet uit zijn gekomen qua reclamecode of zo.
Persoonlijk mogen reclames voor gokken, loterijen en alcohol allemaal wel van de buis.

met het 70 jaar tv zag je in de programma's nog veel gerookt worden en dat kunnen we ons nu niet meer voorstellen. Ik vind dat bv met alcohol ook in sommige programma's. Tuinprogramma, waar vast een onderdeel in zit over wijn. Dan denk ik, dat hoeft toch niet in een tuinprogramma? Net als standaard bier op tafel bij sportprogramma's, champagne bij elke verbouwing enz. 

Drank hoort erbij, itt roken waarmee je een ander tot last bent. 

Wat reclames betreft zou ik juist alle snoep, snacks, chips en pizza's liever zien verdwijnen.

En ik begrijp dat irritante geschreew niet van 'dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door'. Echt mega irritant als je midden in een programma zit. 

Friezinnetje schreef op 16-10-2021 om 08:58:

[..]

met het 70 jaar tv zag je in de programma's nog veel gerookt worden en dat kunnen we ons nu niet meer voorstellen. Ik vind dat bv met alcohol ook in sommige programma's. Tuinprogramma, waar vast een onderdeel in zit over wijn. Dan denk ik, dat hoeft toch niet in een tuinprogramma? Net als standaard bier op tafel bij sportprogramma's, champagne bij elke verbouwing enz.

Abosluut. Ik kan mij de reclames met de Malboro-cowboy in de bioscoop nog wel herinneringen of dat er bij concerten gewoon gerookt werd.

Ik begrijp de slappe houding mbt alcohol gewoon niet. Want ook sigaretten leveren veel op qua accijns en zo. Waarom roken wel in de ban en alcohol niet?

Als in npo programma een tv kok in beeld is dan ontbreekt een goed stuk vlees of vis. Totaal geen aantrekkelijke gerechten. Begrijp dat dus ook niet. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.