Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

Heidi-Forumbeheer schreef op 17-08-2021 om 13:32:

[..]

Oeps. Zo oud ben ik nou ook weer niet

variera-slang-buishouder-zilverkleur__0867351_pe598373_s5.jpg?f=xl

Maar ik haal de stofzuiger uit elkaar omdat ik hem met behulp van ⬆️ opberg

Oh serieus?😅 maar was is het nut dan om het zo apart op te bergen als ik vragen mag?

Rachel. schreef op 17-08-2021 om 13:34:

[..]

Oh serieus?😅 maar was is het nut dan om het zo apart op te bergen als ik vragen mag?

Neemt minder ruimte in de kast in?

Zusterclivia schreef op 17-08-2021 om 13:36:

[..]

Ja dat klinkt idd wel logisch, dat je de stofzuiger in kleinere ruimtes kan opbergen.

Ik was er net geen voorstander van maar nu denk ik ineens... 

Als ik mijn stofzuiger uitelkaar haal dan past ie hier in een kleinere kast, ipv dat ie zo random in een aparte kamer staat...

Zusterclivia schreef op 17-08-2021 om 13:36:

[..]

En je kunt er nog langs als je iets anders uit de kast wil halen zonder dat de zaak omdondert. Vooral in krappe kasten waar je altijd in de rug aangevallen wordt door een losstaande stok of zoiets. 

Rachel. schreef op 17-08-2021 om 13:34:

[..]

Dan dondert de boel niet elke keer de keldertrap af. Het is net even te klein om alles fatsoenlijk op te bergen. Als ik de slang en de buis ophang scheelt dat toch net weer een beetje ruimte.

Het is trouwens echt geen werk, buis los en ophangen, slang uit zuiger trekken en ophangen en apparaat zelf er onder zetten. En vice versa als ik weer wil gaan zuigen

Heidi-Forumbeheer schreef op 17-08-2021 om 13:38:

[..]

Dan dondert de boel niet elke keer de keldertrap af. Het is net even te klein om alles fatsoenlijk op te bergen. Als ik de slang en de buis ophang scheelt dat toch net weer een beetje ruimte.

Het is trouwens echt geen werk, buis los en ophangen, slang uit zuiger trekken en ophangen en apparaat zelf er onder zetten. En vice versa als ik weer wil gaan zuigen

Ja kben het nu ook aan het overwegen..🤭😅 dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Kheb hier een bepaalde muurkast waar die dan  in zou passen als ik hem uitelkaar haal. Kga t proberen nu🤣

Rachel. schreef op 17-08-2021 om 13:40:

[..]

Ja kben het nu ook aan het overwegen..🤭😅 dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Kheb hier een bepaalde muurkast waar die dan in zou passen als ik hem uitelkaar haal. Kga t proberen nu🤣

Van "Dingen die ik niet begrijp" naar "Ga ik proberen" in drie berichten 🤭

Ik heb dat Ikea ding al gekocht vlak nadat ik hier kwam wonen dus nu 9 jaar ofzo. Vind het nog steeds handig, zeker voor die paar centen. In krappe ruimtes scheelt het net die paar centimeter die het wat makkelijker maken.

Succes 👍️

Heidi-Forumbeheer schreef op 17-08-2021 om 13:44:

[..]

Van "Dingen die ik niet begrijp" naar "Ga ik proberen" in drie berichten 🤭

Ik heb dat Ikea ding al gekocht vlak nadat ik hier kwam wonen dus nu 9 jaar ofzo. Vind het nog steeds handig, zeker voor die paar centen. In krappe ruimtes scheelt het net die paar centimeter die het wat makkelijker maken.

Succes 👍️

Muahaha maar echt! Handig dat ding wat je hebt idd, kheb die slang zo ernaast gepropt maar het past! Ben blij nu staat die stofzuiger niet zo random in een kamer! En was idd geen werk 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

17-08-2021 om 13:52

Ja, zo'n rekje ken ik ook, maar dat hebben de meesten niet eens. Of het minder ruimte inneemt weet ik niet hoor. Mijn stofzuiger zet ik rechtop neer, de slang draai ik om de stang heen en dan zet ik de stang vast aan de stofzuiger. 

Rachel. schreef op 17-08-2021 om 13:50:

[..]

Muahaha maar echt! Handig dat ding wat je hebt idd, kheb die slang zo ernaast gepropt maar het past! Ben blij nu staat die stofzuiger niet zo random in een kamer! En was idd geen werk

Heb ik toch nog iets huishoudelijks gedaan vandaag

Nera schreef op 17-08-2021 om 13:52:

Ja, zo'n rekje ken ik ook, maar dat hebben de meesten niet eens. Of het minder ruimte inneemt weet ik niet hoor. Mijn stofzuiger zet ik rechtop neer, de slang draai ik om de stang heen en dan zet ik de stang vast aan de stofzuiger.

Yep. Kan natuurlijk ook. Dat rekje scheelt een beetje ruimte maar als dat niet uitmaakt is jouw oplossing een stuk simpeler

Sophia_!

Sophia_!

17-08-2021 om 14:12

kan de stang vast aan de stofzuiger?   
Ff checken, en dan toch ook maar meteen stofzuigen

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

17-08-2021 om 14:19

Sophia_! schreef op 17-08-2021 om 14:12:

kan de stang vast aan de stofzuiger?
Ff checken, en dan toch ook maar meteen stofzuigen

Misschien niet bij alle stofzuigers. Bij de mijne kan het zowel aan de achterkant (als ie plat staat) als aan de onderkant (als ie rechtop staat) Ideaal!

Nera schreef op 17-08-2021 om 14:19:

[..]

Misschien niet bij alle stofzuigers. Bij de mijne kan het zowel aan de achterkant (als ie plat staat) als aan de onderkant (als ie rechtop staat) Ideaal!

Precies, bij de mijne ook. En bij de stofzuigers die ik hier voor had ook!

Sophia_!

Sophia_!

17-08-2021 om 14:29

bij mijn stofzuiger niet. Jammer, dat was wel handig geweest. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.