Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!


Lollypopje schreef op 13-10-2021 om 19:21:

Ik heb mijn losse theetjes net binnen en als de kalender met net zoveel zorg is ingepakt dan wordt het een echt kadootje.

was die van yourdailyteacup?

Ciska78 schreef op 14-10-2021 om 16:15:

[..]

was die van yourdailyteacup?

Nee van heerlijkethee.nl

Trail schreef op 06-10-2021 om 14:50:

lollypopje heel erg leuk!!!
Melon bedankt

De Yankee Candle tower is door de importeur nog niet geleverd. Hij wordt eind deze maand verwacht dus hou alle sites in de gaten zou ik zeggen!

Tony chocolonely kalender is ook uit.

Net de Pokemon kalender besteld voor zoon. Heb hem meteen besteld toen ik via mail een melding kreeg dat ze hem weer hadden. 

iemand de yourdailyyeacup bestelt en deze al binnen gekregen?

Ciska78 schreef op 15-10-2021 om 20:44:

iemand de yourdailyyeacup bestelt en deze al binnen gekregen?

Wel besteld (3 weken terug) en op een bevestiging toen na, niets meer gehoord 

Ik heb vandaag de ikea kalender gekocht! 24 chocolaatjes en 2 cadeaukaarten ter waarde van minimaal €10, dus netto kost hij ook maar €1

VivaLaVida schreef op 15-10-2021 om 20:23:

Net de Pokemon kalender besteld voor zoon. Heb hem meteen besteld toen ik via mail een melding kreeg dat ze hem weer hadden.

Welke heb je besteld?

https://www.top1toys.nl/pokemon-24-pack-holiday-calender-2021-576-7526?sqr=Pokemon&;
Deze. Hij is nu weer uitverkocht maar je krijgt een mail als ze er weer zijn en je je hebt ingeschreven. 

VivaLaVida schreef op 16-10-2021 om 07:32:

https://www.top1toys.nl/pokemon-24-pack-holiday-calender-2021-576-7526?sqr=Pokemon&;
Deze. Hij is nu weer uitverkocht maar je krijgt een mail als ze er weer zijn en je je hebt ingeschreven.

Dankje, ik zag er al 1 bij bol voorbij komen, maar die zag er echt heel nep uit. Deze is leuk!

Deze heeft volgens mijn mooie figuurtjes. Ik denk iets kleiner dan die Battle figuurtjes die hij heeft. Ach alles van Pokemon is goed tegenwoordig. 

Leuk! Zoiets heb ik op marktplaats ook gezien en twijfelde nog. Niet voor kind maar voor man trouwens al pakken de kinderen dan met liefde mee uit. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.