Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!


LaDolceVita schreef op 08-09-2021 om 14:11:

Ik had vorig jaar een hele fijne kalender van yourdailyteacup. Een heerlijke kalender met allemaal losse thee. Een aanrader vind ik: https://webshop.ydtc.nl/winkel/thee-adventskalender/

die ga ik sowieso dit jaar weer kopen. Verder weet ik het nog niet. Misschien zelf een maken voor ons zoontje.

De thee adventskalender heb ik een paar weken terug gekocht. Nog niet ontvangen, maar ze worden in oktober verstuurd stond er. 

Gisteren was ik in de DM (Duitse Drogist), daar de Adventskalender van Alverde gekocht. Dat vind ik altijd een fijn (eco) merk. Nu lekker veel mini's om uit te proberen 

Edit: in December dan, duurt lang! 

alverde-adventskalender2021.jpg

Vandaag kwam nummer 1 binnen, die van Bonne Maman, nu dus geduldig wachten...
Ik heb 2 adventskalenders besteld (thee en Bonne maman) en heb het volgende bedacht. Mijn kerstvakantie duurt tot 9 januari. Ik heb in totaal 48 dagen om een vakje te openen. Dus dan start ik op 23 november en open ik de ene dag een theevakje en de andere dag een jamvakje. De kerstvakantie start dit jaar pas op kerstavond en kan op deze manier mijn hele vakantie nog van de kalenders genieten

Creatief bedacht taartje.

Heeft iemand de adventskalender van weleda gezien? Die had ik een paar jaar terug. Van een Nederlandse site meen ik me te herinneren. Beviel heel goed. Maar ik heb hem nu niet meer gezien.

Trail schreef op 12-10-2021 om 21:05:

Creatief bedacht taartje.

Heeft iemand de adventskalender van weleda gezien? Die had ik een paar jaar terug. Van een Nederlandse site meen ik me te herinneren. Beviel heel goed. Maar ik heb hem nu niet meer gezien.

Volgens mij is die in Duitsland volop te koop, maar hier dit jaar helaas ook nog niet gezien.

Zie net wel deze voorbij komen, meteen besteld 😍

https://adventskalendertips.nl/pickwick-thee-adventskalender-2021/

ik ook. voor mijn beste vriendin, voor haar verjaardag!

Ik heb mijn losse theetjes net binnen en als de kalender met net zoveel zorg is ingepakt dan wordt het een echt kadootje.

Lollypopje schreef op 13-10-2021 om 19:21:

Ik heb mijn losse theetjes net binnen en als de kalender met net zoveel zorg is ingepakt dan wordt het een echt kadootje.

Oeh leuk, ik ben heel benieuwd

Ik ook 🥰. 

Ik heb hem als tegoedbon voor mijn verjaardag gekregen .

Wat leuk. Er zat zelfs een lief kaartje bij met excuses, omdat er een kleine vertraging was. En nnmini Johnny Doodle

Dat soort kleine dingen wordt ik altijd heel blij van en daarom bestel ik graag bij kleine webshops. Is er zit vaak veel meer zorg achter.

Wie heeft er wel eens een Yankee candle advent kalender gehad? Is die zijn geld waard? Bijvoorbeeld deze: https://www.geurvoorjehuis.nl/shop/yankee-candle/yankee-candle-countdown-to-christmas-collection/yankee-candle-christmas-advent-wreath-calendar/

Ik vind het zo stom dat je van elke geur 3 dezelfde hebt. En 30 euro voor 24 waxinelichtjes 
Heb nooit dit merk geurkaarsen gehad, ben wel benieuwd ernaar

PriceyRook54

PriceyRook54

14-10-2021 om 14:32

Ik koop hem bijna elk jaar en vaak zelfs meerdere, omdat het ook leuk als cadeau is. De Yankee Candle winkel zit letterlijk om de hoek van mijn werk, dus ik koop er sowieso regelmatig, ik vind het echt een geweldig merk. Inmiddels is ie in deze winkel nu 25 Euro trouwens.

Wij vertelden ook dat de kerstman in andere landen de cadeautjes brengt. Het cadeau dat bij ons onder de kerstboom lag was van ons, dat wist kleuter wel.

Lollypopje schreef op 13-10-2021 om 20:59:

Wat leuk. Er zat zelfs een lief kaartje bij met excuses, omdat er een kleine vertraging was. En nnmini Johnny Doodle

Dat soort kleine dingen wordt ik altijd heel blij van en daarom bestel ik graag bij kleine webshops. Is er zit vaak veel meer zorg achter.

Welke heb je?


edit: laat maar. Al uitverkocht 

Hobbyist schreef op 13-10-2021 om 07:54:

Zie net wel deze voorbij komen, meteen besteld 😍

https://adventskalendertips.nl/pickwick-thee-adventskalender-2021/

Dit jaar extra goedkoop? Vorig haar was 'ie goedkoper volgens mij 😅

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.