Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!


Ciska78 schreef op 15-10-2021 om 20:44:

iemand de yourdailyyeacup bestelt en deze al binnen gekregen?

De levering is in oktober stond er toen bij. Maar ik had een update zo nu en dan ook wel fijn gevonden. 

Ciska78 schreef op 15-10-2021 om 20:44:

iemand de yourdailyyeacup bestelt en deze al binnen gekregen?

Nee, maar je krijgt bericht als die verzonden is stond er in de bestelbevestiging. Toch? Het is een nette webshop dus komt vast goed!

LaDolceVita schreef op 16-10-2021 om 13:46:

[..]

Nee, maar je krijgt bericht als die verzonden is stond er in de bestelbevestiging. Toch? Het is een nette webshop dus komt vast goed!

Snap ik, maar hij zou in oktober verzonden worden en er word niet gereageerd op mail, dus was benieuwd of iemand hem al had. Is voor mij de eerste keer dat ik daar bestel

Ciska78 schreef op 16-10-2021 om 16:59:

[..]

Snap ik, maar hij zou in oktober verzonden worden en er word niet gereageerd op mail, dus was benieuwd of iemand hem al had. Is voor mij de eerste keer dat ik daar bestel

Oh dat is niet netjes dat er niet op je mail gereageerd wordt!

er was hier iemand die via Amazon de Barbie kalender met korting had besteld. Is deze ondertussen al bezorgd? Ik wacht er nog steeds op

ik twijfel over de cute dutche haak kalender, ben bang dat het teveel is voor hoeveel ik haak (en hij is niet goedkoop).

Verder zit er een Dolce Gusto koffie kalender in mijn mandje en zoek ik nog iets voor man die geen koffie drinkt. 

Ik ben nog in twijfel of ik voor de Goodiebox adventskalender ga. Iemand die hem vorig jaar gehad heeft en kan zeggen of er veel make-up gerelateerde producten in zitten? Dat draag ik namelijk vrijwel nooit.. 

Neweve schreef op 25-10-2021 om 20:28:


Verder zit er een Dolce Gusto koffie kalender in mijn mandje en zoek ik nog iets voor man die geen koffie drinkt.

Waar is deze te koop? Daar ben ik ook wel in geïnteresseerd! ☕️

ik heb de IKEA adventskalender gekocht!

weet er iemand nog een leuke voor een meisje van 5 jaar? Ik had die van Barbie maar die komt niet binnen en nu zijn ze 3x zo duur

83angel schreef op 26-10-2021 om 05:47:

weet er iemand nog een leuke voor een meisje van 5 jaar? Ik had die van Barbie maar die komt niet binnen en nu zijn ze 3x zo duur

Waar speelt ze graag mee? Bijna ieder speelgoedmerk heeft inmiddels een eigen adventskalender. Misschien staat hier iets bij?
https://adventskalendertips.nl/adventskalender-kinderen/meisjes/

l.o.l kalender misschien? Of hatchimals?

KittyFantastico schreef op 25-10-2021 om 23:04:

[..]

Waar is deze te koop? Daar ben ik ook wel in geïnteresseerd! ☕️

https://www.kaffekapslen.nl/capsule-adventskalender-kaffekapslen-dolce-gusto.html

Of bij bol maar dan is ie 2 keer zo duur

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.