Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!


lollypopje heel erg leuk!!!
Melon bedankt 

Femke09

Femke09

06-10-2021 om 16:59 Topicstarter

Lollypopje schreef op 06-10-2021 om 09:01:

[..]

Daarom heb ik hem eerst besteld en daarna pas hier gepost 

Nog 7 beschikbaar! Dat wil zeggen, ik heb er net eentje besteld, en hij staat nog steeds op 7. Geld is wel afgeschreven, dus komt hopelijk goed. Bedankt voor de tip! Jade de hoop al opgegeven voor mezelf nog iets te vinden vandaag.

Meteen koffiebonen voor mijn moeder besteld, dat stelt ze zeker weten op prijs.

Ik heb hem voor mezelf als cadeauidee doorgegeven dus hoop dat ze hem bestellen haha.

Zag net ook een luxe koekjesadventskalender maar die was al uitverkocht. Ben fb pagina meteen gaan volgen voor de kalender van komend jaar 😅

Femke09 schreef op 06-10-2021 om 16:59:

[..]

Nog 7 beschikbaar! Dat wil zeggen, ik heb er net eentje besteld, en hij staat nog steeds op 7. Geld is wel afgeschreven, dus komt hopelijk goed. Bedankt voor de tip! Jade de hoop al opgegeven voor mezelf nog iets te vinden vandaag.

Meteen koffiebonen voor mijn moeder besteld, dat stelt ze zeker weten op prijs.

Gisteren waren het er nog 10, dus vermoed alle drie van hier

Ik heb besteld vanmiddag lollypopje.
Ik zocht al een tijdje een thee kalender en vond niet de juiste. 
Klopt het dat er geen bevestigingsmail komt?

Ik kreeg wel een bevestigingsmail.

PriceyRook54

PriceyRook54

06-10-2021 om 17:54

OMG, die 3D Rituals-kalender! 
Een hoop geld, maar jeeeetje wat mooi!

Nu nog wat bedenken voor mijn dochters. Ik heb deze vorig jaar gekocht voor ze van Etsy, heel leuk, maar die ballen bléven er maar uit vallen!


df1a63874e2456bb92020efc5b637c86.jpg



Voor mijn man doe ik weer een bier-kalender denk ik.

Trail schreef op 06-10-2021 om 17:22:

Ik heb besteld vanmiddag lollypopje.
Ik zocht al een tijdje een thee kalender en vond niet de juiste.
Klopt het dat er geen bevestigingsmail komt?

Hier stond hij op 9 en nadat ik heb besteld op 8.


mij kreeg 1 mail meteen na bestelling en paar uur later nog 1 dat de bestelling was door gekomen.

iemand ergens toevallig een bruisballen kalender gezien? Of iets met voornamelijk badspul? Die van lush vind ik echt veeeeel te duur..

Wattenbolleke schreef op 07-10-2021 om 12:50:

iemand ergens toevallig een bruisballen kalender gezien? Of iets met voornamelijk badspul? Die van lush vind ik echt veeeeel te duur..

Deze misschien:

https://www.bol.com/nl/nl/p/bruisbalkalender-adventskalender-12-daage/9300000012705385/

Wel maar 12 dagen

Wattenbolleke schreef op 07-10-2021 om 12:50:

iemand ergens toevallig een bruisballen kalender gezien? Of iets met voornamelijk badspul? Die van lush vind ik echt veeeeel te duur..

Ik heb die van Kneipp besteld: https://www.amazon.de/Kneipp-Geschenkpackung-Adventskalender-810-g/dp/B07HGD1ZS9. Via Amazon.de goedkoper dan via Bol. 

Vorig jaar had de action die volgens mij

sowieso een aanrader om voor adventskalenders van merken altijd ook te kijken of ze ze op de Duitse Amazon hebben. Scheelt vaak veel geld.

83angel schreef op 06-10-2021 om 19:32:

[..]

Hier stond hij op 9 en nadat ik heb besteld op 8.


mij kreeg 1 mail meteen na bestelling en paar uur later nog 1 dat de bestelling was door gekomen.

Er zijn er nu nog 4 …

Daarnaast heb ik de Bonne Maman besteld.

Leuk hoor, vorig jaar had ik de Lipton, maar wilde nu een leukere theekalender. En van Bonne Maman vind ik alleen die potjes al te schattig om te zien haha.

https://www.my-jewellery.com/nl-nl/adventskalender-2021.html 

Is deze al geplaatst? Lijkt me ook leuk. Allemaal kleine cadeautjes. Helaas maar voor 10 dagen.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.