Nieuws en actueel
Regendrup.
19-07-2021 om 15:42
Opmerkelijk maar waar nieuws
In het kader van "neeeeee, echt waar?!" nieuws, dat dan ook nog echt waar blijkt te zijn.
https://www.nu.nl/tech/6145002/spelcassette-super-mario-64-brengt-156-miljoen-dollar-op-bij-veiling.html
Hoe dan? Net als dat nieuws laatst, dat bepaalde Pokémon kaarten opeens veel geld waar zijn nu.
Kom maar op met al dat gekke, maar toch écht waar nieuws.
Yumi
21-02-2025 om 09:37
Malibu2 schreef op 20-02-2025 om 23:21:
[..]
Slappe hap.
Ik wil hier geen spreker die pedofilie goedpraat omdat zijn profeet seks had met een negenjarig meisje. Ik wil hier geen spreker die de gruwelijkheden 7 oktober ontkent. En ook geen spreker die het martelaarschap verheerlijkt.
Vrijheid van meningsuiting is een heel groot goed voor mij, maar het uitlokken van geweld tegen anderen is voor mij een keiharde grens.
Onbegrijpelijk dat een rechter dit toestaat, en GL-PvdA, Denk en PvdD moeten zich kapot schamen dat ze tegen de motie stemden.
Fleurtje_5
22-02-2025 om 11:40
Yumi schreef op 21-02-2025 om 09:37:
[..]
Onbegrijpelijk dat een rechter dit toestaat, en GL-PvdA, Denk en PvdD moeten zich kapot schamen dat ze tegen de motie stemden.
Echt he.
Ik las vandaag in de krant waar deze predikers voor staan. En dan is het ongelooflijk dat GL/PvdA het goed vind dat die drie islamitische predikers komen 'optreden'. Dé Timmermans die zo 'roept' over uitspraken van Wilders. Aan de haat van die predikers kan Wilders in de verre verte niet eens tippen.
Daglichtlamp
22-02-2025 om 11:42
Fleurtje_5 schreef op 22-02-2025 om 11:40:
[..]
Echt he.
Ik las vandaag in de krant waar deze predikers voor staan. En dan is het ongelooflijk dat GL/PvdA het goed vind dat die drie islamitische predikers komen 'optreden'. Dé Timmermans die zo 'roept' over uitspraken van Wilders. Aan de haat van die predikers kan Wilders in de verre verte niet eens tippen.
Misschien moet je eerst het betrffende commissie debat terugluisteren voor je denkt te weten waarom GroenLinks-PvdA tegen deze motie heeft gestemd. Ik kan je alvast vertellen dat dat niet is omdat ze het eens zijn met deze sprekers.
Auwereel
22-02-2025 om 11:43
Moet ik een nieuw draadje aanmaken voor leuke opvallende berichten, of kan er een draadje worden gestart met "Opvallende uitspraken van volksvertegenwoordigers" waar je je ergernis kan uiten? Zo gaat dit draadje echt naar de haaien.
Fleurtje_5
22-02-2025 om 11:47
Gelukkig is de paus buiten levensgevaar.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1319495335/paus-franciscus-nog-zeker-een-week-in-het-ziekenhuis-nu-ook-buiten-levensgevaar
Paus Franciscus nog zeker een week in het ziekenhuis, nu ook buiten levensgevaar
Schemerlampje
22-02-2025 om 11:49
Auwereel schreef op 22-02-2025 om 11:43:
Moet ik een nieuw draadje aanmaken voor leuke opvallende berichten, of kan er een draadje worden gestart met "Opvallende uitspraken van volksvertegenwoordigers" waar je je ergernis kan uiten? Zo gaat dit draadje echt naar de haaien.
Helemaal mee eens. Ik lees dit draadje voor grappig, onverwacht nieuws. Niet om weer allemaal politieke sh*t te lezen.
Daglichtlamp
22-02-2025 om 11:57
Schemerlampje schreef op 22-02-2025 om 11:49:
[..]
Helemaal mee eens. Ik lees dit draadje voor grappig, onverwacht nieuws. Niet om weer allemaal politieke sh*t te lezen.
Mijn excuses, ik dacht eigenlijk dat ik in het draadje over politiek zat, ik zal er beter over letten. Laten we de discussie over de politiek hier verder voeren: https://www.viafora.nl/forum/nieuws-en-actueel/nederlandse-politiek-we-zijn-terug-van-reces?page=122#1840
Fleurtje_5
22-02-2025 om 11:57
Schemerlampje schreef op 22-02-2025 om 11:49:
[..]
Victor Reinier na 18 jaar weg bij ‘Flikken Maastricht’ na klachten over gedrag
Auwereel
22-02-2025 om 11:59
Daglichtlamp schreef op 22-02-2025 om 11:57:
[..]
Mijn excuses, ik dacht eigenlijk dat ik in het draadje over politiek zat, ik zal er beter over letten. Laten we de discussie over de politiek hier verder voeren: https://www.viafora.nl/forum/nieuws-en-actueel/nederlandse-politiek-we-zijn-terug-van-reces?page=122#1840
Dankje!
Daglichtlamp
22-02-2025 om 12:02
Fleurtje_5 schreef op 22-02-2025 om 11:57:
[..]
Victor Reinier na 18 jaar weg bij ‘Flikken Maastricht’ na klachten over gedrag
Ze willen nog wel gewoon een volgend seizoen maken, lijkt me kansloos. Ze hadden de serie dit seizoen eindelijk moeten afsluiten met een huwelijk tussen Eva en Wolfs.
(en dan vervolgens een nieuwe Flikken in een andere stad)
Fleurtje_5
22-02-2025 om 12:10
Daglichtlamp schreef op 22-02-2025 om 12:02:
[..]
Ze willen nog wel gewoon een volgend seizoen maken, lijkt me kansloos. Ze hadden de serie dit seizoen eindelijk moeten afsluiten met een huwelijk tussen Eva en Wolfs.
(en dan vervolgens een nieuwe Flikken in een andere stad)
Ik acht het niet kansloos als ze een goede opvolger hebben. Maar dan geen acteur die Victor moet naspelen. Gewoon een eigen rol net zoals Derrick ook een hele andere opvolger kreeg.
Miraval
22-02-2025 om 14:47
https://nos.nl/artikel/2556856-messteker-berlijn-is-19-jarige-vluchteling-uit-syrie-om-gaat-uit-van-antisemitisch-motief
Wederom een aanval in Duitsland. En dat zo vlak voor de verkiezingen. Ik ben benieuwd gaat Duitsland gaat stemmen.
Gelukkig is de man nu buiten levensgevaar.
(Sorry, geen leuk nieuws maar ik heb geen idee waar dit anders thuis hoort, en opmerkelijk is het toch zeker wel)
Poezenmeisje
22-02-2025 om 16:28
Mijn cliënt is blij dat zijn creditcard in deze omstandigheden is gestolen en wil geen rechtszaak beginnen", zegt de advocaat van Jean-David tegen BBC News. "Dit is een bijzondere kans voor de dieven om een nieuw leven te beginnen."
...
Schemerlampje
22-02-2025 om 16:34
Poezenmeisje schreef op 22-02-2025 om 16:28:
Mijn cliënt is blij dat zijn creditcard in deze omstandigheden is gestolen en wil geen rechtszaak beginnen", zegt de advocaat van Jean-David tegen BBC News. "Dit is een bijzondere kans voor de dieven om een nieuw leven te beginnen."
...
Nu maar hopen dat dit bericht ook bij de dieven terechtkomt!