Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

BOOS en het misbruik bij TVOH (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
redbulletje schreef op 23-01-2022 om 11:11:

[..]

Bnn/vara gaat wel vaker over de grens door crimineeltjes en bedenkelijke figuren een podium te geven.

Na 't zien van dat filmpje van Victor Reinier denk ik dat ze het voice schandaal beter door iemand met een (publiek) smetteloos blazoen hadden kunnen laten maken.

Nou inderdaad, dit soort ranzige TV mag bij de pubieke TV gewoon uitgezonden worden:




Is Stijn klaar voor z'n ontmaagding? | Jong Geleerd, Nooit Gedaan #2 - YouTube

(Let op heel ranzig!!)

Daar hoor je dan heel weinig over, en dan zie ik nu heel veel mensen met een opgestoken vingertje naar TVOH wijzen, waar OOK dingen zijn gebeurd die niet door de beugel kunnen, maar hypocriet vind ik sommige mensen wel. BNN is de meest ranzige hypocriete omroep die er ooit heeft bestaan.

Muurbloem1985 schreef op 23-01-2022 om 11:26:

[..]

Nou inderdaad, dit soort ranzige TV mag bij de pubieke TV gewoon uitgezonden worden:




Is Stijn klaar voor z'n ontmaagding? | Jong Geleerd, Nooit Gedaan #2 - YouTube

(Let op heel ranzig!!)

Daar hoor je dan heel weinig over, en dan zie ik nu heel veel mensen met een opgestoken vingertje naar TVOH wijzen, waar OOK dingen zijn gebeurd die niet door de beugel kunnen, maar hypocriet vind ik sommige mensen wel. BNN is de meest ranzige hypocriete omroep die er ooit heeft bestaan.

Heb je nou echt niet in de gaten dat je walgelijk gedrag helpt te bagatelliseren met dit soort rare gedachtengangen? Waarom wil je zo nodig alsmaar ‘ja maar hij/zij zijn ook geen lekkertjes’ herhalen als je geconfronteerd wordt met mensen die jonge meiden hebben geterroriseerd? Echt, ik kan er met mijn pet niet bij. 

Lollypopje schreef op 23-01-2022 om 11:21:

[..]

Het doet er toe in de zin dat deze fragmenten nu worden gebruikt om hem in discrediet te brengen. Misschien ook met als doel het onderwerp af te leiden van The Voice en hem en zijn programma minder serieus te nemen.

Jij doet dat niet, maar als je de reacties op Facebook leest, werkt dit dus wel zo bij een deel van de mensen.

Daarbij als hij er niet van geleerd heeft en zich stiekem net zo zou gedragen als het gedrag dat hij nu aankaart, zou hem dat inderdaad hypocriet maken en niet de juiste persoon voor dit onderwerp. Iemand die dit zelf namelijk ook doet, kan namelijk nooit de impact begrijpen en het probleem zien.

Echter ziet hij het probleem wel degelijk. Althans ik vind hem daarin oprecht over komen, waardoor ik dus in elk geval geloof dat hij de afgelopen 10 jaar geleerd heeft. (Tot dus het tegendeel bewezen is).

Dat staat overigens voor mij allemaal los van hem als mens, want ik kijk nooit programma's van hem verder, dus daar heb ik geen idee van.

Eens. En hij ziet het probleem niet alleen, hij stelt het ook aan de kaak! 

Nogmaals, wat Tim heeft gedaan, is fout. Maar als we nu de focus gaan leggen op zijn eigen fouten, zijn we zelf ook wegkijkers. 

Mija schreef op 23-01-2022 om 11:31:

[..]

Heb je nou echt niet in de gaten dat je walgelijk gedrag helpt te bagatelliseren met dit soort rare gedachtengangen? Waarom wil je zo nodig alsmaar ‘ja maar hij/zij zijn ook geen lekkertjes’ herhalen als je geconfronteerd wordt met mensen die jonge meiden hebben geterroriseerd? Echt, ik kan er met mijn pet niet bij.

Vind jij het normaal dat een omroep die zulke ranzige sh*t uit gaat zenden andere de maat gaat meten? Daar kan ik nou met mijn pet niet bij, en NEE ik keur NIET goed wat er bij de voice is gebeurd, maar het programma "spuiten en slikken" is zo ranzig en vies en geen haan die er naar kraait "Want dat is BNN" dat vind ik hypocriet ja.

LittleIbex87

LittleIbex87

23-01-2022 om 11:36

Muurbloem1985 schreef op 23-01-2022 om 11:26:

[..]

Nou inderdaad, dit soort ranzige TV mag bij de pubieke TV gewoon uitgezonden worden:




Is Stijn klaar voor z'n ontmaagding? | Jong Geleerd, Nooit Gedaan #2 - YouTube

(Let op heel ranzig!!)

Daar hoor je dan heel weinig over, en dan zie ik nu heel veel mensen met een opgestoken vingertje naar TVOH wijzen, waar OOK dingen zijn gebeurd die niet door de beugel kunnen, maar hypocriet vind ik sommige mensen wel. BNN is de meest ranzige hypocriete omroep die er ooit heeft bestaan.

Dat begrijp ik ook niet.ik begrijp ook niet goed waarom men zo geschokt is dat dit soort dingen gebeuren als men zelf naar dit soort programma’s kijkt. Bij tvOh, het afkraken en dat MB zo innig was. Iedereen stond erbij en keek ernaar. 

Muurbloem1985 schreef op 23-01-2022 om 11:26:

[..]

Nou inderdaad, dit soort ranzige TV mag bij de pubieke TV gewoon uitgezonden worden:




Is Stijn klaar voor z'n ontmaagding? | Jong Geleerd, Nooit Gedaan #2 - YouTube

(Let op heel ranzig!!)

Daar hoor je dan heel weinig over, en dan zie ik nu heel veel mensen met een opgestoken vingertje naar TVOH wijzen, waar OOK dingen zijn gebeurd die niet door de beugel kunnen, maar hypocriet vind ik sommige mensen wel. BNN is de meest ranzige hypocriete omroep die er ooit heeft bestaan.

Het is een enorm verschil of je een programma maakt en uitzendt over seks en het daarin over seks hebt en daarin zo nu en dan met woorden over grenzen gaat of dat je een zangwedstrijd op tv organiseert en achter de schermen kandidaten onder druk zet en zelfs fysiek overvalt met seksuele handelingen.

LittleIbex87

LittleIbex87

23-01-2022 om 11:39

Piratenkoningin schreef op 23-01-2022 om 11:37:

[..]

Het is een enorm verschil of je een programma maakt en uitzendt over seks en het daarin over seks hebt en daarin zo nu en dan met woorden over grenzen gaat of dat je een zangwedstrijd op tv organiseert en achter de schermen kandidaten onder druk zet en zelfs fysiek overvalt met seksuele handelingen.

Het gaat altijd over grenzen verleggen en dat begint wel ergens.

Piratenkoningin schreef op 23-01-2022 om 11:37:

[..]

Het is een enorm verschil of je een programma maakt en uitzendt over seks en het daarin over seks hebt en daarin zo nu en dan met woorden over grenzen gaat of dat je een zangwedstrijd op tv organiseert en achter de schermen kandidaten onder druk zet en zelfs fysiek overvalt met seksuele handelingen.

Dat mag jij vinden, ik zie het verschil niet, behalve dat BNN het "in your face" uitzendt. Ranzig blijft ranzig.

Reficul schreef op 23-01-2022 om 11:39:

[..]

Het gaat altijd over grenzen verleggen en dat begint wel ergens.

Ja, natuurlijk. Als ik studenten vraag waar ze voorlichting hebben gehad, is Spuiten en Slikken standaard het eerste antwoord. Met wat ze daar dan hebben geleerd, ben ik lang niet altijd blij. En breder kijken dan The Voice naar wat er speelt, waar dat vandaan komt en wat we eraan kunnen doen is heel hard nodig. Dat bereiken we alleen niet door nu allemaal naar Hofman te gaan wijzen: “Ja, maar hij….” 

Muurbloem1985 schreef op 23-01-2022 om 11:40:

[..]

Dat mag jij vinden, ik zie het verschil niet, behalve dat BNN het "in your face" uitzendt. Ranzig blijft ranzig.

Dat vind ik echt problematisch, dat mensen daar het verschil niet tussen zien. 

Lollypopje

Lollypopje

23-01-2022 om 11:45 Topicstarter

Muurbloem1985 schreef op 23-01-2022 om 11:40:

[..]

Dat mag jij vinden, ik zie het verschil niet, behalve dat BNN het "in your face" uitzendt. Ranzig blijft ranzig.

Er is "ranzig" met consent en zonder consent. Ik ga er vanuit dat Stijn zelf consent heeft gegeven, dat is een gigantisch verschil met wat er bij tvoh gebeurde.

Je mag van dat filmpje met Stijn vinden wat je wilt, maar je kunt dat niet vergelijken.


Goed stuk van deze man, ik heb wel vaker gehoord dat bij Talpa een bepaalde groep nogal misbruik maakt van macht in zijn algemeenheid: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4712518252169367&id=100002337156372

Lollypopje schreef op 23-01-2022 om 11:45:

[..]

Er is "ranzig" met consent en zonder consent. Ik ga er vanuit dat Stijn zelf consent heeft gegeven, dat is een gigantisch verschil met wat er bij tvoh gebeurde.

Je mag van dat filmpje met Stijn vinden wat je wilt, maar je kunt dat niet vergelijken.


Mensen kijken naar dit soort programma's en nemen dit dan aan als normaal gedrag, is ook een vorm van aanranding is mijn mening.

Nou het afleiden van waar het om gaat is gelukt. Er wordt net zo lang gegraven tot er een fragment van Tim Hofman naar bovenkomt en dan hebben we het alleen daar nog over en hoeven we het niet meer over de werkelijke misstanden te hebben. We deden een plas en alles was weer zoals het was. Alle mannen blij.

Er is wel een verschil, zien jullie dat niet? Tim zijn filmpje was onderdeel van een programma dat gaat over sex, die vrouw zit daar vrijwillig (is zelfs playmate), is meerderjarig, niet veel jonger dan hij, zij is niet afhankelijk van hem in een wedstrijd, hij raakt haar niet aan, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Iets met toestemming en zo. 

Lollypopje

Lollypopje

23-01-2022 om 11:56 Topicstarter

Poezie schreef op 23-01-2022 om 11:46:

Goed stuk van deze man, ik heb wel vaker gehoord dat bij Talpa een bepaalde groep nogal misbruik maakt van macht in zijn algemeenheid: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4712518252169367&id=100002337156372

Ahhh dat is zeker die veilige sfeer waar John het over had 😢

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.