Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023


MidasWolf

MidasWolf

18-12-2023 om 16:49 Topicstarter

Loulou39 schreef op 18-12-2023 om 14:40:

[..]

Zullen we RTL aanhouden?

Goed idee 

Oeps, dit topic nog niet gezien. Ik ben weer van de partij. Ga nu snel het topic bijlezen 🤓

MidasWolf

MidasWolf

18-12-2023 om 19:52 Topicstarter

Brabeau schreef op 18-12-2023 om 19:38:

Oeps, dit topic nog niet gezien. Ik ben weer van de partij. Ga nu snel het topic bijlezen 🤓

Je bent op tijd vanavond begint het pas 

Ik zit er ook klaar voor.

Yes, zin in 🤩

MidasWolf

MidasWolf

18-12-2023 om 21:15 Topicstarter

Twee vrouwen die reageren op Saul, een is een ex van hem en de ander maakt 18+ plus content. Het is natuurlijk aan hem, dat zou je eigenlijk toch niet moeten willen. 
Als de Ex op natuurlijke wijze in je leven is/ of weer komt begrijp ik het wel, op z’n manier het weer opnieuw gaan proberen in de setting van z’n programma lijkt mij niet de manier. 

MidasWolf schreef op 18-12-2023 om 21:15:

Twee vrouwen die reageren op Saul, een is een ex van hem en de ander maakt 18+ plus content. Het is natuurlijk aan hem, dat zou je eigenlijk toch niet moeten willen.
Als de Ex op natuurlijke wijze in je leven is/ of weer komt begrijp ik het wel, op z’n manier het weer opnieuw gaan proberen in de setting van z’n programma lijkt mij niet de manier.

Ik moest zo lachen… hee die ken ik ergens van zegt broer, echt hoor die ken ik… gaan verder. Ik maar 18pluscontent. Broer knippert even en valt stil whahahha

Knutselkei schreef op 18-12-2023 om 21:52:

[..]

Ik moest zo lachen… hee die ken ik ergens van zegt broer, echt hoor die ken ik… gaan verder. Ik maar 18pluscontent. Broer knippert even en valt stil whahahha

Hahaha ja! Die hield daarna wijselijk z'n mond.. Zo grappig 

MidasWolf

MidasWolf

18-12-2023 om 22:02 Topicstarter

Benjamin deed even een Petrietje “als ik mij irriteer(aan iemand) dan komt er een minder leuke kant van mij boven”

MidasWolf

MidasWolf

18-12-2023 om 22:06 Topicstarter

Dat zal voor de zoon van Margreet ook wel een flinke stap zijn, verhuizen naar het platteland van Zweden. Hij is stond er gelukkig zelf ook (vooralsnog) positief in. Toch kan het best zwaar zijn om je leven als puber zo om te gooien mocht het wat worden tussen zijn moeder en Guido.
Hij is ook nog te jong op zich zelf te gaan.

Heerlijke eerste aflevering! Kijkindevegte zit er ook gelijk goed in met zijn ‘Saulmate’ enz. Amy-Rose doet mij denken aan een jonge versie van Louisa van Rowan en Louisa. Ze heeft hetzelfde overdreven gemaakte diva gedrag en maniertjes. Die krullenbol in Noorwegen heeft een mooi hotel, daar zou ik best eens willen kijken. Benjamin vind ik een vreemd ventje, maar daarom zit hij ook in de serie natuurlijk. En die vrouw met die zoon in Tirol….Mats is hooggevoelig en ziet energie blablablabla. Ben benieuwd wat we dit seizoen weer allemaal gaan beleven 

Smullen weer. Die Amy-Rose is een pareltje met haat outfitjes, wijntjes en make-upjes. En het wordt natuurlijk feest als de ex ook komt. Tis wel veel plastic, zo te zien. Las op Twitter dat deze dames graag naar de sneeuw komen want plastic smelt natuurlijk in de zon 

Jetoen Kijkindevegte is weer heerlijk op dreef.

Ah leuk een topic hierover. Heb alweer zitten smullen hoor van de eerste aflevering. Vind die Benjamin wel erg moeilijk doen hoor. Alsof hij alleen maar zocht naar negatieve dingen en hem binnen 1 minuut al afgeschreven had.
Die Guido in Zweden, die vind ik leuk! Prachtige omgeving en sympathieke man als ik het zo zie. Marco in Noorwegen lijkt me ook leuk.
Die Saul kiest wel een bepaald soort type uit, ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen.

Velisval schreef op 19-12-2023 om 12:25:

Ah leuk een topic hierover. Heb alweer zitten smullen hoor van de eerste aflevering. Vind die Benjamin wel erg moeilijk doen hoor. Alsof hij alleen maar zocht naar negatieve dingen en hem binnen 1 minuut al afgeschreven had.
Die Guido in Zweden, die vind ik leuk! Prachtige omgeving en sympathieke man als ik het zo zie. Marco in Noorwegen lijkt me ook leuk.
Die Saul kiest wel een bepaald soort type uit, ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen.

Ik vrees dat hij zonder vriend overblijft omdat ik het idee heb dat hij zichzelf gaat saboteren. Dat is natuurlijk een aanname. Kijk maar eens naar zijn moeder, die vond overal wat van en het zou zomaar kunnen dat hij dat gedrag overneemt. 


Jongens jongens, hoe lang hebben we de mensen in beeld gehad.  
Nu al zo aan het analyseren?

Foutje 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.