Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023


Beterlaat2021! schreef op 19-12-2023 om 16:27:

Jongens jongens, hoe lang hebben we de mensen in beeld gehad.
Nu al zo aan het analyseren?

Jaaaaaaa daar is dit topic voor bedoeld! 

29 en een gezin willen en dan ern 20 jarige laten komen
En je ex
😀

Marco vind ik leuk.
Guido ook en grappig

Edith heeft een bijzondere zoon
Ben benieuwd of zoon zich er mee gaat bemoeien 

Roos55 schreef op 19-12-2023 om 17:19:

Edith heeft een bijzondere zoon
Ben benieuwd of zoon zich er mee gaat bemoeien

Ik ben vooral benieuwd hoe ver Edith zich laat beïnvloeden door wat haar zoon vind/ziet/voelt, ze lijkt me er erg gevoelig voor.

Knutselkei schreef op 18-12-2023 om 21:52:

[..]

Ik moest zo lachen… hee die ken ik ergens van zegt broer, echt hoor die ken ik… gaan verder. Ik maar 18pluscontent. Broer knippert even en valt stil whahahha

Echt hilarisch!!! Dat stukje komt vast overal terug op de tv

Het kan zijn dat ik nu alles door elkaar haal, maar Guido heeft of krijgt een vrouw met een kind op visite en dan denk ik: wat doe je zo'n kind aan daar in de wildernis? Ik vind het fantastisch hoe hij woont, maar ik zou het geen kind willen aandoen. 

Vrijevlinder schreef op 19-12-2023 om 17:49:

Het kan zijn dat ik nu alles door elkaar haal, maar Guido heeft of krijgt een vrouw met een kind op visite en dan denk ik: wat doe je zo'n kind aan daar in de wildernis? Ik vind het fantastisch hoe hij woont, maar ik zou het geen kind willen aandoen.

Ja 

En heeft haar kind geen vader denk ik dan ?

wat grappig. Ik vind benjamin helemaal niet moeilijk doen. Alleen heeft hij een raar soort hallmark idee van een relatie. Maar herkent wel snel een clingy persoon. Saul geeft mij juist rode vlaggen; verliefd worden in de supermarkt? Hij weet het verschil tussen geil en verliefd niet. Maar mijn vooroordelen spelen ook een rol. Als ze kloppen; hij zoent/probeert meerdere vrouwen. Beetje sneaky, want dat is “beleefd”. 
Die man in Zweden is rechtdoorzee, maar krijgt zweverts waar hij niets mee kan. 
Die vrouw in Oostenrijk met zoon, die gaat doorpakken. Niet te moeilijk, even aankijken, maar ze weet duidelijk wat ze wil en wat niet. Een beetje petri, maar dan met feesten en katers. 

Ik vind het ook leuk om naar te kijken maar ik zou echt bij geen enkele van de deelnemers op vakantie willen. Ik hou helemaal niet van sneeuw en kou en de natuur vind ik ook niet mooi.

Stardust schreef op 19-12-2023 om 18:09:

Een beetje petri, maar dan met feesten en katers.

Jaa Saul vind ik ook apart. Ik geloof niet dat ik graag samen zou zijn met een man die zegt in de rij van de winkel al verliefd te worden. Heb dan gelijk het idee dat ‘ie het nooit lang uithoudt met iemand. 

Haantje79 schreef op 19-12-2023 om 16:39:

[..]

Jaaaaaaa daar is dit topic voor bedoeld!

Precies. Brengt wat leven in de brouwerij hier, leuk juist 

ik moet bij Marco steeds denken aan Wilfred uit Mafs 2023

Ohh ik vind Guido echt een leuke/lieve man   

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.