Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023


Hemeltjelief. Ben 'Daar gaan ze weer' tegengekomen.
Die Jacobien, is zij echt zo? Wat een typetje.

DGHK schreef op 17-04-2024 om 12:27:

Hemeltjelief. Ben 'Daar gaan ze weer' tegengekomen.
Die Jacobien, is zij echt zo? Wat een typetje.

"Waar is m'n Gucci??? Ik ga niet zonder m'n Gucci hoor"

Maar verder niet materialistisch hoor

Crepe_au_fromage schreef op 17-04-2024 om 14:38:

[..]

"Waar is m'n Gucci??? Ik ga niet zonder m'n Gucci hoor"

Maar verder niet materialistisch hoor

Hahaha, ik zapte er gisteren langs en ik dacht dat ze een hondje oid zocht. Wie zijn die mensen? Wat doen ze daar? Ik kan ze helemaal niet plaatsen. Alsof ze proberen uit te stralen dat ze ontspannen niet-materialistische go-with-the-flow yoga-geaarde-zweef mensen zijn. En ondertussen gaat het over schoenen, tassen en zonnebrillen en die worden dan niet als dusdanig benoemd, maar hebben kennelijk allemaal een (mannen)naam. En waarom moet Gucci naar het strand? Vindt hij/zij dat leuk? Of zou hij zich bewust verstopt hebben? (Ik neem aan dat als je spullen een naam hebben ze ook een persoonlijkheid hebben.)

MidasWolf

MidasWolf

17-04-2024 om 16:12 Topicstarter

Meesje schreef op 17-04-2024 om 14:46:

[..]

Hahaha, ik zapte er gisteren langs en ik dacht dat ze een hondje oid zocht. Wie zijn die mensen? Wat doen ze daar? Ik kan ze helemaal niet plaatsen. Alsof ze proberen uit te stralen dat ze ontspannen niet-materialistische go-with-the-flow yoga-geaarde-zweef mensen zijn. En ondertussen gaat het over schoenen, tassen en zonnebrillen en die worden dan niet als dusdanig benoemd, maar hebben kennelijk allemaal een (mannen)naam. En waarom moet Gucci naar het strand? Vindt hij/zij dat leuk? Of zou hij zich bewust verstopt hebben? (Ik neem aan dat als je spullen een naam hebben ze ook een persoonlijkheid hebben.)

Gucci is een heel duur kleding/tassen merk. Kijk en verbaas, ik wel tenminste 

Een kleine Gucci tas is zo € 1000 
 
https://www.gucci.com/nl/en_gb/ca/women/handbags-c-women-handbags?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMImoPQr7bJhQMVJ5eDBx2aOQ5iEAAYASAAEgKnPfD_BwE&gclsrc=aw.ds

MidasWolf

MidasWolf

17-04-2024 om 16:13 Topicstarter

DGHK schreef op 17-04-2024 om 12:27:

Hemeltjelief. Ben 'Daar gaan ze weer' tegengekomen.
Die Jacobien, is zij echt zo? Wat een typetje.

Zij hebben allen al eerder meegedaan aan diverse programma’s, dan weet je het vaak wel. De vaak wat opvallendere types keren terug of doen weer mee met andere programma’s.

Er is en apart topic over daar gaan ze weer. Misschien beter om daar verder te gaan.

Crepe_au_fromage schreef op 17-04-2024 om 14:38:

[..]

"Waar is m'n Gucci??? Ik ga niet zonder m'n Gucci hoor"

Maar verder niet materialistisch hoor

Ik zei precies dat tegen man, helemaal niet materialistisch verder. Wat een figuur.

watertoren schreef op 17-04-2024 om 17:00:

Er is en apart topic over daar gaan ze weer. Misschien beter om daar verder te gaan.

Oh sorry, die heb ik nog niet gezien en zag dat het programma in dit topic ook genoemd werd.

Meesje schreef op 17-04-2024 om 14:46:

[..]

Hahaha, ik zapte er gisteren langs en ik dacht dat ze een hondje oid zocht. Wie zijn die mensen? Wat doen ze daar? Ik kan ze helemaal niet plaatsen. Alsof ze proberen uit te stralen dat ze ontspannen niet-materialistische go-with-the-flow yoga-geaarde-zweef mensen zijn. En ondertussen gaat het over schoenen, tassen en zonnebrillen en die worden dan niet als dusdanig benoemd, maar hebben kennelijk allemaal een (mannen)naam. En waarom moet Gucci naar het strand? Vindt hij/zij dat leuk? Of zou hij zich bewust verstopt hebben? (Ik neem aan dat als je spullen een naam hebben ze ook een persoonlijkheid hebben.)

Ze bedoelde haar zonnebril, maar nu moest ze het maar met haar Tom Ford doen. Vreselijk dat gegil met merknamen voor voorwerpen. 

watertoren schreef op 17-04-2024 om 17:00:

Er is en apart topic over daar gaan ze weer. Misschien beter om daar verder te gaan.

Op welke zender en welk tijdstip komt dit

BritgetJones007 schreef op 18-04-2024 om 07:48:

[..]

Op welke zender en welk tijdstip komt dit

Op dinsdag om half 9 op RTL 4

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.