Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023


MidasWolf

MidasWolf

15-12-2023 om 20:17 Topicstarter

Loulou39 schreef op 15-12-2023 om 19:19:

Ik snap het even niet meer: komt er nu een serie in de winter? En is dit topic Winter vol liefde, of Zomer vol liefde, of allebei?
Ik heb helaas niet kunnen kijken gisteren, dus ik snap er niets meer van 😁

Dit was de voorstelronde voor een nieuw seizoen B&B vol liefde zoals wij vorig seizoen gezien hebben. De verwarring is begrijpelijk. 


Dit wordt pas volgend jaar lente of zomer  uitgezonden. Vandaar dat het in dit topic even ter sprake kwam. 

Dit is het topic voor winter vol liefde, mocht iemand alvast een topic willen openen om verder te praten over het volgende seizoen B&B vol liefde 2024, staat dat uiteraard vrij om te doen. 
In de loop der tijd zal er wel nieuws naar buiten komen over het aankomende seizoen. 

Ik heb zelf ook  off topic geschreven, ik wou toch even kort iets zeggen over de voorstelronde. 

Vanaf nu is dit het topic over Winter vol liefde 

Winter vol liefde begint  maandag 18 december 

MidasWolf schreef op 15-12-2023 om 20:17:

[..]

Dit was de voorstelronde voor een nieuw seizoen B&B vol liefde zoals wij vorig seizoen gezien hebben. De verwarring is begrijpelijk.


Dit wordt pas volgend jaar lente of zomer uitgezonden. Vandaar dat het in dit topic even ter sprake kwam.

Dit is het topic voor winter vol liefde, mocht iemand alvast een topic willen openen om verder te praten over het volgende seizoen B&B vol liefde 2024 staat dat uiteraard vrij om te doen.
In de loop der tijd zal er wel nieuws naar buiten komen over het aankomende seizoen.

Ik heb zelf ook kort off topic geschreven, ik wou toch even kort iets zeggen over de voorstelronde.

Vanaf nu is dit het topic over Winter vol liefde

Winter vol liefde begint maandag 18 december

Oh heerlijk, dank voor je uitleg. Dat off topic maakt me niet uit: doe ik zelf ook vaak 😊

Ik had inmiddels ook gegoogled en ook al vind ik niemand meteen interessant: aanstaande maandag zit ik om 20:30 klaar 😁

MidasWolf

MidasWolf

15-12-2023 om 20:38 Topicstarter

Loulou39 schreef op 15-12-2023 om 20:26:

[..]

Oh heerlijk, dank voor je uitleg. Dat off topic maakt me niet uit: doe ik zelf ook vaak 😊

Ik had inmiddels ook gegoogled en ook al vind ik niemand meteen interessant: aanstaande maandag zit ik om 20:30 klaar 😁

Ik vraag nu om off topic te gaan reageren, om verdere verwarring straks te voorkomen als winter vol liefde gaat beginnen, dus vind ik, dat ik ook hand in eigen boezem moet steken omdat ik zelf ook even off topic reageerde. 😊

Ook ik zal er even in moeten gaan komen, ik ga het een kans geven. En zie wel of ik het leuk ga vinden. Ik verwacht nu van wel.

op Videoland staat de eerste aflevering al. Die ben ik aan het kijken. Ik vind het zo’n afknapper als mensen weigeren te (leren) koken… verder lijkt het me best een leuke vent, maar een volwassen man die er prat op gaat niet te koken, buuuh. 
En die vrouw in Zweden is volgens mij heel erg vegetarisch, terwijl hij dat absoluut niet is. Zou dat een dealbreaker blijken?

ik ben benieuwd en heb er zin in!

Oh verdorie ik wilde vanavond ook gaan kijken maar we gaan naar het theater. Ook leuk natuurlijk maar kan dus niet live meepraten vandaag 

zit stiekem al in aflevering 4, want ik ben lekker vrij vandaag. Volgens mij staat er weer een week vooruit op en mag ik hierna weer tot maandag wachten.

maar ik zal niet spoileren!

Ik kan waarschijnlijk pas vrijdag gaan kijken, of heel misschien donderdag, maar ik wens iedereen veel kijk- en ook topicschrijfplezier! 

Stardust schreef op 18-12-2023 om 13:22:

zit stiekem al in aflevering 4, want ik ben lekker vrij vandaag. Volgens mij staat er weer een week vooruit op en mag ik hierna weer tot maandag wachten.

maar ik zal niet spoileren!

Fijn dat je niet spoilert, want ik zat me af te vragen welk soort topic dit is. Voor mensen die vooruit kijken of die via Rtl kijken?

En, is het gelijk leuke tv? De vorige afleveringen vond ik dat wel, je zit er eigenlijk direct in. In tegenstelling tot Boer zoekt vrouw, dat duurt vaak even voor ik er in zit.

Vrijevlinder schreef op 18-12-2023 om 14:37:

[..]

Fijn dat je niet spoilert, want ik zat me af te vragen welk soort topic dit is. Voor mensen die vooruit kijken of die via Rtl kijken?


Zullen we RTL aanhouden? 

Vrijevlinder schreef op 18-12-2023 om 14:37:

[..]

Fijn dat je niet spoilert, want ik zat me af te vragen welk soort topic dit is. Voor mensen die vooruit kijken of die via Rtl kijken?

En, is het gelijk leuke tv?

is het spoileren als ik die vraag beantwoord?

 ik weet niet wat voor topic (online of lineair kijken) het is, dus ik neem het zekere voor het onzekere. 
Heb al wel zin in het commentaar van de millennials van reality check (podcast). Moet ik ook nog even op wachten.

Loulou39 schreef op 18-12-2023 om 14:40:

[..]

Zullen we RTL aanhouden?

Ja 🙂

Loulou39 schreef op 18-12-2023 om 14:40:

[..]

Zullen we RTL aanhouden?

Graag

Stardust schreef op 18-12-2023 om 14:40:

[..]

is het spoileren als ik die vraag beantwoord?

ik weet niet wat voor topic (online of lineair kijken) het is, dus ik neem het zekere voor het onzekere.
Heb al wel zin in het commentaar van de millennials van reality check (podcast). Moet ik ook nog even op wachten.

Als je alleen vertelt of het direct leuk is, zonder details is het geen spoileren. 

Loulou39 schreef op 18-12-2023 om 14:40:

[..]

Zullen we RTL aanhouden?

Goed idee. 

Angela de Jong (AD) heeft ook gekeken.....  Kostelijk weer!   


Angela Kijkt TVHè gelukkig, de makers van B&B vol liefde
deden donderdag in ‘de aftrap’ geen enkele moeite om te verbergen wat
hun ware intenties zijn voor komend seizoen, zag Angela de Jong.

Nou mensen, wij zaten er klaar voor, hoor. Voor B&B vol liefde: de aftrap.

  • Welke nieuwe eigengereide - om niet te zeggen idiote - pensionhouders
    uit den vreemde zouden de makers komende zomer voor ons in de aanbieding
    hebben?

    Jaargang  2023 was natuurlijk een geweldig seizoen met tantra-Walter, überbitch
    Petri en vieze Leendert, maar tegelijk hebben zij de lat wel op
    olympisch niveau gelegd. Als het programma nu ineens met bedeesde types à
    la boer Piet of boerin Claudia aankomt, is er in één keer geen klap meer aan.

    Maar gelukkig.
    Het duurde een paar oproepjes, maar toen was ik gerustgesteld. De
    makers zijn er wederom in geslaagd een ongekend rariteitenkabinet samen
    te stellen. En ze deden gelukkig ook geen enkele moeite om dat te
    verbergen. Neem Albert, eigenaar van een luxe resort in Spanje. 63 jaar
    jong en vader van twee dochters van 5 en 7 jaar oud. Nou, dan weet je
    het wel. Dat wordt vast een magneet voor blonde, opgespoten golddiggers,
    wat ik je brom.

    Roland  (59) in Hongarije heeft zijn vrouwen ook het liefst twintig jaar jonger
    dan hijzelf. Maar hij gebruikte dan weer heel andere tactieken om
    potentiële dates over de streep te trekken. Hij begon nog onschuldig
    over rondlopende hertjes, maar al snel haalde hij zijn grootste troef
    tevoorschijn: een zelf gefabriceerde poepstoel.
    Oftewel: een doodgewone eetkamerstoel waar hij op een bepaalde plek een stuk uit
    had gezaagd. Neer te zetten op elke gewenste plek - wel buiten
    natuurlijk - om te kunnen kakken met honderden meters vrij uitzicht op
    de Hongaarse bossen. Dat is natuurlijk dé droom van elke vrouw. Wie wil
    er nou uit privacyoverweging en hygiëne een deur die op slot kan?

  • En toen kwam Suzanne van de naturistencamping.
    Nou ja, het is officieel niet háár camping, hij is van haar zus. Maar
    da’s een detail dat we snel weer moeten vergeten. Zo’n kans laat een
    realitymaker die uit is op spraakmakende tv - pardon, ik bedoel
    natuurlijk echte liefde -, zich niet ontnemen.

    Bij het idee van badmintonnende blote mensen liep het kwijl nog nét niet
    over de kin van presentator Art Rooijakkers. Hij vroeg slechts 21 keer
    waarom Suzanne niet naakt was, waarom ze op de foto’s niet naakt was en
    wanneer haar kleren dan wél uitgingen. En die van de gasten.

    Oh, als ze van het zwembad even een biertje komen drinken op het terras van
    het restaurant, dan zijn ze wel bloot? En voor hun tent? Interessant,
    zeg. Hij keek erbij alsof hij in zijn hoofd de camerastandpunten alvast
    bepaalde. Het was gewoon gênant.
    En als bonus blijkt ook Suzannes ex nog op het terrein te wonen.
    Maar die gaat zich niet met de zoektocht bemoeien, denkt Suzanne. Ik
    kon een lachsalvo niet binnenhouden. Die arme man weet het misschien nog
    niet, maar reken maar dat hij een glansrol gaat spelen.Nu moeten potentiële geliefden alleen nog schrijven. Maar met een
    poepstoel en een naturistencamping is dat natuurlijk óók slechts een
    detail.



Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.