Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023


MidasWolf

MidasWolf

10-12-2023 om 10:50 Topicstarter

verschil: Winter Vol Liefde is maar vier dagen in de week te zien. Namelijk van maandag tot en met donderdag. En het programma is ook nog eens een stuk korter op de buis, namelijk 'maar' vier weken. Veel te kort, als je het ons vraagt.

Tot halverwege januari zal dit seizoen duren.

Ik zou niet snel schrijven/op tv willen komen maar vond Guido wel leuk. Ben benieuwd of ik spijt ga krijgen of dankbaar ga zijn niet gereageerd te hebben 

MidasWolf

MidasWolf

12-12-2023 om 21:13 Topicstarter

https://npo.nl/npo3/boerderij-van-dorst/19-12-2023/BV_101409557

Volgende week in Boerderij van Dorst: dinsdag 19 december 20:24 uur.
Robert ten Brink en Petri Damen van B&B vol liefde. Ben benieuwd 

MidasWolf schreef op 12-12-2023 om 21:13:

https://npo.nl/npo3/boerderij-van-dorst/19-12-2023/BV_101409557

Volgende week in Boerderij van Dorst: dinsdag 19 december 20:24 uur.
Robert ten Brink en Petri Damen van B&B vol liefde. Ben benieuwd

Leuke tip!

Vanavond de aftrap. Ben heel benieuwd. 

MidasWolf

MidasWolf

14-12-2023 om 21:07 Topicstarter

Ik ben ook benieuwd.

de aflevering van vanavond was toch het voorstellen van de B&B houders voor de zomer editie? Ik vond er wel hele mooie plekken en interessante mensen bij zitten. 

Was leuk, maar wel veel mensen zeg. 11 kandidaten en 8 gaan er door, was dat vorig jaar ook zoveel? 

Schotland vond ik echt prachtig,  daar zou ik zo gaan wonen, maar dan graag zonder die corpsbal 😂

Ik hoop dat de Schot doorgaat, puur vanwege het mooie land. 

Loeki72 schreef op 14-12-2023 om 23:15:

de aflevering van vanavond was toch het voorstellen van de B&B houders voor de zomer editie? Ik vond er wel hele mooie plekken en interessante mensen bij zitten.

Als ik 20 jaar jonger was 

Schreef ik op de hond en man 😜 in 🇪🇸 

MidasWolf

MidasWolf

15-12-2023 om 09:06 Topicstarter

_Audrey schreef op 14-12-2023 om 23:23:

Was leuk, maar wel veel mensen zeg. 11 kandidaten en 8 gaan er door, was dat vorig jaar ook zoveel?

Schotland vond ik echt prachtig, daar zou ik zo gaan wonen, maar dan graag zonder die corpsbal 😂

Inderdaad veel mensen zeg, ik was op een gegeven moment gewoon een soort van in de war wie wie ook alweer was.

Ik vond Albert in Spanje tot nu toe het minst sympathiek, met zijn maquette van een soort legeropstelling. De slag van Waterloo dacht ik. Ik kan natuurlijk nu nog niet te snel oordelen, dit is enkel de voorstelronde nog.

Stukje over hem zelf.

“Albert 63 wil dolgraag nog één keer tot over zijn oren verliefd worden. Het allerbelangrijkste voor hem is dat zijn toekomstige partner lief is voor zijn twee kinderen van 5 en 7 jaar. Daarnaast zoekt hij een rustige, sportieve, intelligente en warme vrouw.”

Dat zou toch voor velen een afknapper zijn, om op die leeftijd nog met jonge kinderen te maken te hebben. Die ook nog niet eens van jou zijn. 

Was Albert die man die pas een half jaar geleden gescheiden is? En van die veel jongere vrouw? Ik zou daar nu niet gauw op afstappen. 

Als iemand dat roept over een veel jongere vrouw heb ik het idee dat het vooral om status gaat. 
En had hij dat grote hotel, of was dat iemand anders?

MidasWolf

MidasWolf

15-12-2023 om 14:45 Topicstarter

Vrijevlinder schreef op 15-12-2023 om 10:51:

Was Albert die man die pas een half jaar geleden gescheiden is? En van die veel jongere vrouw? Ik zou daar nu niet gauw op afstappen.

Als iemand dat roept over een veel jongere vrouw heb ik het idee dat het vooral om status gaat.
En had hij dat grote hotel, of was dat iemand anders?

Ja volgens mij wel, vandaar dat Art ook duidelijk in beeld vroeg of hij er al overheen was. Ik hoop het maar voor de vrouwen die op hem schijven. 

Dan was er ook nog een vrouw in Frankrijk die samen met een deel van haar familie en een ex op een terrein woont. Of je daar op zit te wachten is ook nog maar de vraag. Vooral de ex zou mij niet wat lijken hoe aardig iemand ook kan zijn. De kinderen ook niet echt maar daar zou ik iets minder moeite mee hebben.

Voor mij niets mis mee als een ex of de kinderen (heel) dicht in de buurt wonen, maar op het terrein zelf zou ik iets teveel van het goede vinden. Dat zou mij iets te benauwd aanvoelen. 

MidasWolf schreef op 15-12-2023 om 14:45:

[..]

Ja volgens mij wel, vandaar dat Art ook duidelijk in beeld vroeg of hij er al overheen was. Ik hoop het maar voor de vrouwen die op hem schijven.

Dan was er ook nog een vrouw in Frankrijk die samen met een deel van haar familie en een ex op een terrein woont. Of je daar op zit te wachten is ook nog maar de vraag. Vooral de ex zou mij niet wat lijken hoe aardig iemand ook kan zijn. De kinderen ook niet echt maar daar zou ik iets minder moeite mee hebben.

Voor mij niets mis mee als een ex of de kinderen (heel) dicht in de buurt wonen, maar op het terrein zelf zou ik iets teveel van het goede vinden. Dat zou mij iets te benauwd aanvoelen.

Ik zou afknappen op iemand die met de hele familie inclusief ex op 1 terrein woont. Misschien als mensen zelf familiemensen zijn dat ze het niet erg vinden, maar ik kan me er weinig bij voorstellen. 

Ik snap het even niet meer: komt er nu een serie in de winter? En is dit topic Winter vol liefde, of Zomer vol liefde, of allebei?
Ik heb helaas niet kunnen kijken gisteren, dus ik snap er niets meer van 😁

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.