Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Mafs 2023

Ik zie net dat Mafs al begint deze week!


BlairW schreef op 18-01-2023 om 12:39:

zij zegt dat hij heeft geschreeuwd. Ze kan natuurlijk net zo goed achterbaks zijn, dat weet je niet. Het is niet gefilmd of in ieder geval niet uitgezonden.

Nee ik vraag me wel af waarom dat zo is. Zouden ze aangegeven hebben dat ze niet willen dat dit uitgezonden wordt? Of zou het zo heftig zijn geweest dat de productie dat niet wilde?

Ik vind Martijn ook een kwal van een vent. Volgens mij vind hij zichzelf helemaal geweldig. Nou ik zou er mijn hoofd niet voor omdraaien als hij voorbij loopt.
Ik kan Nicole vaak moeilijk verstaan. Hebben jullie daar ook moeite mee?

Madamecannibale schreef op 18-01-2023 om 12:49:

[..]

Nee ik vraag me wel af waarom dat zo is. Zouden ze aangegeven hebben dat ze niet willen dat dit uitgezonden wordt? Of zou het zo heftig zijn geweest dat de productie dat niet wilde?

Vlgs mij was het in overleg met de professional dat zij zonder camera’s uit eten gingen, kan ik me ook best voorstellen eigenlijk. Wel vind ik het frappant dat de meest heftige discussies steeds plaatsvinden als de camera niet draait, zegt wel wat over Martijn. Vind ik iets geniepigs en onechtheid hebben.

Inmiddels is het wel meer dan duidelijk dat deze 2 beter niet samen getrouwd blijven 🤭

watertoren schreef op 18-01-2023 om 13:55:

Ik vind Martijn ook een kwal van een vent. Volgens mij vind hij zichzelf helemaal geweldig. Nou ik zou er mijn hoofd niet voor omdraaien als hij voorbij loopt.
Ik kan Nicole vaak moeilijk verstaan. Hebben jullie daar ook moeite mee?

tja ik zie in Martijn vooral een onzekere man die probeert via sturende communicatie er iets van te maken. Maar dat maakt zijn gedrag niet minder kwallig. Het zou sympathieker zijn als hij zijn onzekerheid laat zien

ik vind dit zo'n aparte situatie. Eerst Martijn die geen uitleg wil geven, hou dan je mond. En vervolgens geeft ie wat redenen maar vind Nicole dat hij heen uitleg geeft, alleen omdat zij zich er niet in kan vinden. Die twee hebben een totaal ander referentiekader in echt ALLES.

Madamecannibale schreef op 18-01-2023 om 12:49:

[..]

Nee ik vraag me wel af waarom dat zo is. Zouden ze aangegeven hebben dat ze niet willen dat dit uitgezonden wordt? Of zou het zo heftig zijn geweest dat de productie dat niet wilde?

Of Martijn maakt alleen ruzie wanneer er geen camera in de buurt is.

Kersje schreef op 18-01-2023 om 14:15:

[..]

Vlgs mij was het in overleg met de professional dat zij zonder camera’s uit eten gingen, kan ik me ook best voorstellen eigenlijk. Wel vind ik het frappant dat de meest heftige discussies steeds plaatsvinden als de camera niet draait, zegt wel wat over Martijn. Vind ik iets geniepigs en onechtheid hebben.

Inmiddels is het wel meer dan duidelijk dat deze 2 beter niet samen getrouwd blijven 🤭

Dat weet je niet, het kan zijn dat de regie of 1 van tweeën niet willen dat de heftige ruzies worden uitgezonden. Er werd ook gefilmd in de auto, en je zag Nicole in de berm lopen.... dat ze de auto op de handrem zette niet. Ik kan me voorstellen waarom dat niet is uitgezonden, je schrikt je 😱en dat er dan iemand gaat schreeuwen....tja zou ik ook doen.

Merel7 schreef op 18-01-2023 om 15:45:

[..]

Of Martijn maakt alleen ruzie wanneer er geen camera in de buurt is.

Of Nicole, dat weet je niet

Yumi schreef op 18-01-2023 om 16:47:

[..]

Of Nicole, dat weet je niet

Dat is ook weer wel zo ja, maar vreemd is het zeker.

ik denk niet dat er dingen niet uitgezonden zouden worden als deelnemers dat niet willen. Dat zou tegen het hele format van realitytv gaan.

watertoren schreef op 18-01-2023 om 13:55:


Ik kan Nicole vaak moeilijk verstaan. Hebben jullie daar ook moeite mee?

Gebruik je geen ondertiteling dan?  TT tekst 888.

Yumi schreef op 18-01-2023 om 16:45:

[..]

Dat weet je niet, het kan zijn dat de regie of 1 van tweeën niet willen dat de heftige ruzies worden uitgezonden. Er werd ook gefilmd in de auto, en je zag Nicole in de berm lopen.... dat ze de auto op de handrem zette niet. Ik kan me voorstellen waarom dat niet is uitgezonden, je schrikt je 😱en dat er dan iemand gaat schreeuwen....tja zou ik ook doen.

Ik begreep dat ze aan de handrem trok omdat hij schreeuwde en uit zijn plaat ging, en niet wilde stoppen. Niet andersom . Ik vind het een eng mannetje, die zich constant anders voor doet, echt een popie jopie type.

Man en ik keken elkaar nogal verbaasd aan toen we in heet voorstukje van volgende week zagen dat het weer helemaal goed leek tussen Martijn en Nicole. Wij hadden net tegen elkaar gezegd: 'dat komt nooit meer goed tussen die twee..." Ben benieuwd of het nu raar geknipt is als teaser (komt wel vaker voor bij mafs) of dat het echt weer ok gaat zijn tussen M en N. 

Die twee op St Maarten (ben even de namen kwijt, die wat jongere tennissers) komen een beetje saai over, maar ik denk dat ze wel bij elkaar passen. Gemoedelijk, dat is het woord dat bij me opkomt.

Wilfred en François lijken ook wel ok te gaan. Van Wichian zijn wij benieuwd of hij zich in het dagelijks leven ook in te strakke kleding hijst...  Dat stel vinden we tot nu toe niet zo leuk, maar ze lijken wel bij elkaar te passen.

En wat een verschil in locaties! Mallorca/Italië vs het Caraibisch gebied. Zou dat afhankelijk zijn van iets? Hoeveel geld je zelf meebrengt, of de kans van slagen volgens de experts? Wij vragen ons sowieso af wat je zelf moet betalen als je meedoet. Heeft iemand daar een idee over?

Die twee op st. Maarten zijn François en Wilfred. Richelle en Maarten zitten op St. Eustatius

Ik blijf erbij dat Nicole gewoon echt niet snapt waar het om gaat. Dat blijkt wel weer. Ze vind van zichzelf dat ze helemaal niks fout doet en snapt niet wat Martijn bedoeld. Die valt namelijk niet over de kleine dingen die hij op noemde, hij valt over het feit dat Nicole zegt dat hij moet aangeven wat hem dwars zit en als hij dat dan doet dat Nicole meteen roept dat het niet zo is. Dat is het hele probleem. Nicole wil voorbeelden, dan geeft hij die en heeft ze continu een weerwoord waardoor zij niks verkeerd doet. Ik zou daar als Martijn ook snel klaar mee zijn. Als je voorbeelden wil, dan krijg je die. Maar ga dan ook normaal het gesprek aan ipv zeggen “ja, maar de voorbeelden die hij geeft vind ik nergens op slaan en zijn nogal kleinzerig (volgens mij zei ze het zo)”. Dat is dus het hele probleem! Niet die kleine dingen die hij opnoemt, maar haar reactie als hij ze benoemt. Zij vind het nergens op slaan en laat dat duidelijk merken. Tja, dan houdt het toch op voor Martijn als ze er niet eens normaal over kan praten omdat ze het maar af doet als onzin? Ben benieuwd naar volgende week, maar ik geloof nooit dat die 2 bij elkaar blijven.

Wilfred en François, ik weet niet of er nou echt liefde is of meer gewoon vriendschap. Kan het nog niet helemaal zien tussen die 2.

Richelle en Maarten kan wel wat worden! Die zijn beide inderdaad wat saai, maar hebben het wel heel leuk samen denk ik en daar is ook wel aantrekkingskracht tussen heb ik het idee.

Wichian en Loes lijkt ook wel te matchen. Ben benieuwd hoe dat verder gaat. Als koppel vind ik ze in ieder geval wel leuk bij elkaar.

Dat nieuwe stel weet ik nog niet. Op het oog zien ze er samen wel leuk uit. Passen wel qua types bij elkaar. Vond die moeder van haar wel heel overdreven met d’r “nee, niet goed”. Pfff…

majorette2005 schreef op 18-01-2023 om 20:32:

[..]

Ik begreep dat ze aan de handrem trok omdat hij schreeuwde en uit zijn plaat ging, en niet wilde stoppen. Niet andersom . Ik vind het een eng mannetje, die zich constant anders voor doet, echt een popie jopie type.

Het is niet altijd mogelijk om te stoppen, als je ziet waar die auto in de berm staat... Ik blijf erbij dat ik Martijn ook niet leuk vind, maar er zijn 2 kanten aan een verhaal. Je weet niet of hij zich anders voordoet, dat roept Nicole. Nicole roept ook dat hij geen uitleg of voorbeelden wil geven, maar bij elk voorbeeld dat hij geeft is het volgens haar niet waar en loopt ze (weer) weg. Ze lijken op elkaar, maar begrijpen elkaar totaal niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.