Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Mafs 2023

Ik zie net dat Mafs al begint deze week!


BlairW schreef op 19-01-2023 om 07:04:

 

Dat nieuwe stel weet ik nog niet. Op het oog zien ze er samen wel leuk uit. Passen wel qua types bij elkaar. Vond die moeder van haar wel heel overdreven met d’r “nee, niet goed”. Pfff…

Op de dag van het huwelijk is er een interview met haar ouders. Echt tenenkrommend! Haar vader: "Ik heb haar al een keer weggegeven, ik doe het voor haar maar ik hoop niet dat het nog een derde keer gebeurd." 

Moeder: "Weer waar je aan begint." En nog iets over dat de aanstaande man wel voor dezelfde voetbalclub moet zijn anders wordt het nog lastig (?)....

Paula heeft ook al mee gedaan met lang leve de liefde net zoals Nicole. Ik vind dat toch wel raar dat het telkens dezelfde mensen zijn die op tv komen. Dat was bij B&B vol liefde ook al zo.

Grappig om te zien dat de permanent en kleurspoeling van Wilfred door de zon en al het  zwemmen verdwenen zijn ondertussen!  Hou het natuurlijk, veel makkelijker.

KillerQueen schreef op 19-01-2023 om 13:16:

[..]

Op de dag van het huwelijk is er een interview met haar ouders. Echt tenenkrommend! Haar vader: "Ik heb haar al een keer weggegeven, ik doe het voor haar maar ik hoop niet dat het nog een derde keer gebeurd."

Moeder: "Weer waar je aan begint." En nog iets over dat de aanstaande man wel voor dezelfde voetbalclub moet zijn anders wordt het nog lastig (?)....

Die moeder verbaast mij ook, zou het een vreemd soort humor zijn? Paula maakte er ook nog een opmerking over tegen haar dochter, ze zei iets in de trant van dat ze hoopte dat haar moeder zich inhield.

Yumi schreef op 19-01-2023 om 16:32:

[..]

Die moeder verbaast mij ook, zou het een vreemd soort humor zijn? Paula maakte er ook nog een opmerking over tegen haar dochter, ze zei iets in de trant van dat ze hoopte dat haar moeder zich inhield.

Dat deed ze dus niet Moeders mocht voor de huwelijksvoltrekking al kennismaken met haar toekomstige schoonzoon. 

"Pasta of patat?" "Patat" "Fout"

"BMW of Citroën?" "BMW" "Fout"

En zo nog een paar dingen. Hij zei maar 1 ding goed geloof ik, dus nu twijfelt moeder of hij wel bij de familie past... 

RUN FORREST! RUN!!!

KillerQueen schreef op 19-01-2023 om 16:51:

[..]

Dat deed ze dus niet Moeders mocht voor de huwelijksvoltrekking al kennismaken met haar toekomstige schoonzoon.

"Pasta of patat?" "Patat" "Fout"

"BMW of Citroën?" "BMW" "Fout"

En zo nog een paar dingen. Hij zei maar 1 ding goed geloof ik, dus nu twijfelt moeder of hij wel bij de familie past...

RUN FORREST! RUN!!!

Vreselijk gênant vond ik dat stukje, zou me werkelijk doodschamen als ik, als Paula zijnde, dat stukje later zou terugzien op TV 

watertoren schreef op 19-01-2023 om 13:39:

Paula heeft ook al mee gedaan met lang leve de liefde net zoals Nicole. Ik vind dat toch wel raar dat het telkens dezelfde mensen zijn die op tv komen. Dat was bij B&B vol liefde ook al zo.

Vind ik ook, net als die gozer (ben zijn naam even kwijt) van vorig jaar die aan de Bachelor had meegedaan (met Gaby Blaaser). Was ook snel duidelijk dat hij enkel meedeed om maar op TV te komen, leren die zgn professionals ook daar dan niet van? 

Kersje schreef op 19-01-2023 om 17:32:

[..]

Vind ik ook, net als die gozer (ben zijn naam even kwijt) van vorig jaar die aan de Bachelor had meegedaan (met Gaby Blaaser). Was ook snel duidelijk dat hij enkel meedeed om maar op TV te komen, leren die zgn professionals ook daar dan niet van?

Joep toch

Due-scimmie schreef op 19-01-2023 om 18:57:

[..]

Joep toch

Echt een irritant figuur was dat.

Nou, ik ben ook weer bijgekeken, wat een gedoe tussen Martijn en Nicole. Ik vind het geen fijn portret, maar vind inderdaad - zoals BlairW schrijft - wel dat Nicole ook heel bijzonder reageert. Ik vond ze elkaar wel verdienen, maar het lijkt er toch op dat ze weer op de singlesmarkt terechtkomen  

Voor de rest moet ik het allemaal nog zien! Ik vond Wichian en Loes relatief terughoudend op elkaar reageren in het begin, dus kan nog niet zo goed peilen of ze iets in elkaar zien. Ik acht de kans van slagen tussen Maarten en Richelle tot nu toe het hoogst. 

Nicole en Martijn, dat gesprek over de freind zone liep ook al weer bijna fout, wat is Nicole snel op haar tenen getrapt. Er hoeft niet veel te gebeuren of die dame ontploft. Martijn voelt zich niet veilig in de auto, dat zou ik ook hebben... zie ze beide aardig wat drank naar binnen gooien en dat hoort niet achter het stuur.
Van de handrem erop naar wijn gooien.... ik hoop dat ze er nu echt een punt achter zetten. 

Paula en Remco, de schoonmoeder vd vragen, woont aan de overkant en als de huisdieren niet met elkaar overweg kunnen, moet de kat van Remco eruit. Of dit nog goed komt? Paula zat overigens ook in Lang leve de liefde.

De andere stellen, zie het niet echt... Wilfed en Francois hebben het leuk samen en vind ze veel overeenkomsten hebben of er echt liefde is? Richelle en Maarten, leuk maar kreeg de indruk dat het een opdracht was dat kusje op de berg. Wichian en Loes, het kan.... net als bij de voorgaande stellen maar zie geen 🔥

Wat een vreselijk mannetje is Martijn, dat belerende toontje , en dan die houding van "ik ben zo'n gevoelsmens en alles ligt niet aan mij"
Ik blijf erbij dat Martijn buiten de camera een geniepig typetje is .

Ik vind Nicole en Martijn allebei zeikerds. Kinderachtig hoe ze telkens overal maar op door gaan. Ik denk dat ze allebei niet makkelijk zijn om mee om te gaan en dan Nicole die een glas rode wijn in zijn gezicht gooit dat kan natuurlijk helemaal niet. Ik stoor me wel erg aan Martijn met constant dat ciao ciao. 

watertoren schreef op 25-01-2023 om 10:06:

Ik vind Nicole en Martijn allebei zeikerds. Kinderachtig hoe ze telkens overal maar op door gaan. Ik denk dat ze allebei niet makkelijk zijn om mee om te gaan en dan Nicole die een glas rode wijn in zijn gezicht gooit dat kan natuurlijk helemaal niet. Ik stoor me wel erg aan Martijn met constant dat ciao ciao.

Ik ook! Wilde dat hier net zeggen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.