Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Mafs 2023

Ik zie net dat Mafs al begint deze week!


Brabeau schreef op 26-01-2023 om 17:22:

[..]

Ik ga vanavond eens kijken of die aflevering nog te zien is

Ik ook. Hier is de link: https://www.kijk.nl/programmas/lang-leve-de-liefde/cS1MyXJuEpb


Paula heeft er ook ingezeten overigens.

Madamecannibale schreef op 26-01-2023 om 19:23:

[..]

Ik ook. Hier is de link: https://www.kijk.nl/programmas/lang-leve-de-liefde/cS1MyXJuEpb


Paula heeft er ook ingezeten overigens.


Kyara, wat een vermoeiende en verwaande vrouw.

Nicole heeft daar wel een maatje meer dan in Mafs23. Ze is hier wel vrolijk, maar niet zich zelf als je het mij vraagt. Niet echt.

Ik vind haar in “lang leve de liefde” niet heel leuk overkomen eigenlijk. Ze is best veroordelend richting die man. “Dus je eet nooit groente”. “Heb je vakantieplannen? Ik neem aan dat je in ieder geval iets gaat doen.” “Dus je gaat nooit op vakantie met de kinderen”. Die man was ook wel apart maar ik vind haar manier van communiceren en vragen stellen ook alles behalve relaxed.

Miepjecody

Miepjecody

26-01-2023 om 20:39 Topicstarter

Madamecannibale schreef op 26-01-2023 om 20:31:

Ik vind haar in “lang leve de liefde” niet heel leuk overkomen eigenlijk. Ze is best veroordelend richting die man. “Dus je eet nooit groente”. “Heb je vakantieplannen? Ik neem aan dat je in ieder geval iets gaat doen.” “Dus je gaat nooit op vakantie met de kinderen”. Die man was ook wel apart maar ik vind haar manier van communiceren en vragen stellen ook alles behalve relaxed.

Ja precies dat bedoel ik. Doet me denken aan mijn ex schoonzus. Waarom dit en waarom dat

Madamecannibale schreef op 26-01-2023 om 20:31:

Ik vind haar in “lang leve de liefde” niet heel leuk overkomen eigenlijk. Ze is best veroordelend richting die man. “Dus je eet nooit groente”. “Heb je vakantieplannen? Ik neem aan dat je in ieder geval iets gaat doen.” “Dus je gaat nooit op vakantie met de kinderen”. Die man was ook wel apart maar ik vind haar manier van communiceren en vragen stellen ook alles behalve relaxed.


Precies dit. Maar zelfs haar lachjes waren nep. Ze stelt een vraag maar lijkt niet echt geïnteresseerd in het antwoord dat ze krijgt, maar wel in het antwoord dat ze daar zelf op gaat geven.

Nicole en Martijn 
Wilfred en Francois, super kreeg nu echt het gevoel dat ze blij waren elkaar weer te zien.
Richelle en Maarten vind ik een stel dat past.... mooi om te zien hoe leuk ze het hadden op de dansvloer.
Wichian en Loes, ik weet het niet... denk dat Wichian wel een lieverd kan zijn, maar hij is het niet voor haar.
Cathalijne en Laura, geen idee komt mede door de zenuwen waar Cathalijne veel last van leek te hebben.
Remco en Paula, hadden ook samen met het rampen koppel de ringen in kunnen leveren....

Ik vind het wel bijzonder dat er volgens vooruitblik nu ineens toch nog een stel bij komt. Vast omdat er al 1 stel klaar is maar toch. 

Paula lijkt mij een lieve leuke vrouw maar ik snap niet dat ze Remco aan haar gekoppeld hebben. Die man is totaal niet vlot en zo saai. Volgens mij vind ze hem ook niet aantrekkelijk wat ik helemaal snap. 
Nicole komt vanavond uitleg geven bij Boulevard.

Due-scimmie schreef op 01-02-2023 om 09:08:

Ik vind het wel bijzonder dat er volgens vooruitblik nu ineens toch nog een stel bij komt. Vast omdat er al 1 stel klaar is maar toch.

Ja, krijgen we weer dat gedoe met jurken passen en de trouwerij. Ik was blij dat we daar net vanaf waren. 

watertoren schreef op 01-02-2023 om 09:18:

Paula lijkt mij een lieve leuke vrouw maar ik snap niet dat ze Remco aan haar gekoppeld hebben. Die man is totaal niet vlot en zo saai. Volgens mij vind ze hem ook niet aantrekkelijk wat ik helemaal snap.
Nicole komt vanavond uitleg geven bij Boulevard.

Patrick zei gisteren dat ze zich beide niet gezien voelden. Daar heeft hij wel gelijk in, zowel Martijn als Nicole willen een podium en de leukste zijn. Op het huwelijksfeest ging dat goed want ze hadden "publiek". Daarna was het een competitie van kijk mij eens....

watertoren schreef op 01-02-2023 om 09:18:

Paula lijkt mij een lieve leuke vrouw maar ik snap niet dat ze Remco aan haar gekoppeld hebben. Die man is totaal niet vlot en zo saai. Volgens mij vind ze hem ook niet aantrekkelijk wat ik helemaal snap.
Nicole komt vanavond uitleg geven bij Boulevard.

Interessant om na te kijken mocht iemand het niet gezien hebben. In de studio werd duidelijk partij getrokken.

mmm ik vind het een vreemd seizoen, kan het normaal echt leuk vinden maar het is een beetje suf aan het voort kabbelen of zo? Kan het niet goed omschrijven, het boeit niet.... misschien uitgekeken op de serie. Het valt me ook op dat het hier erg rustig is, dus misschien hebben jullie ook dit gevoel?

Ja, je raakt er inderdaad op uitgekeken, denk ik.  Er is niet zoveel over te vertellen.

Yumi schreef op 02-02-2023 om 11:00:

mmm ik vind het een vreemd seizoen, kan het normaal echt leuk vinden maar het is een beetje suf aan het voort kabbelen of zo? Kan het niet goed omschrijven, het boeit niet.... misschien uitgekeken op de serie. Het valt me ook op dat het hier erg rustig is, dus misschien hebben jullie ook dit gevoel?

Ik kijk vooruit dus post hier niet veel omdat ik bang ben om iets te verklappen. 

Ik kijk juist vaak pas dag later dus dan is veel al gezegd. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.