Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
Meesje
27-06-2026 om 12:07
Nikki1973 schreef op 26-06-2026 om 14:00:
de reclame over douchen, Max 5 minuten….ik vind dat lang. In 3 min ben ik wel klaar, incl haar wassen en tanden poetsen. Wat doe je dan in 5 minuten….l
Wil je oprecht weten wat mensen onder de douche doen? Of is dit een 'kijk eens hoe goed ik bezig ben, doe als ik' post?
Tandenpoetsen duurt 2 min. De rest doe jij dus in 1 minuut. Dan kun je ook wel bedenken dat er mensen zijn die daar langer voor nodig hebben, toch?
Grindelwald
27-06-2026 om 12:37
Nikki1973 schreef op 26-06-2026 om 14:00:
de reclame over douchen, Max 5 minuten….ik vind dat lang. In 3 min ben ik wel klaar, incl haar wassen en tanden poetsen. Wat doe je dan in 5 minuten….l
Mijn lichaam scrubben. Gewoon lekker ontspannen onder de douche staan. Mijzelf scheren. Uitgebreid mijn haar wassen en daarna crèmespoeling in laten trekken. Kan dan zo 10 minuten verder zijn. Dit doe ik niet elke dag. Meestal binnen 5 minuten klaar.
Nikki1973
27-06-2026 om 12:38
Meesje schreef op 27-06-2026 om 12:07:
[..]
Wil je oprecht weten wat mensen onder de douche doen? Of is dit een 'kijk eens hoe goed ik bezig ben, doe als ik' post?
Tandenpoetsen duurt 2 min. De rest doe jij dus in 1 minuut. Dan kun je ook wel bedenken dat er mensen zijn die daar langer voor nodig hebben, toch?
Het interesseert me geen bal wat mensen onder de douche doen. Was ook geen oprechte vraag hoor.
Dat was ook helemaal niet de strekking van mijn post, maar prima als jij het zo wilt lezen. Het kan alleen wel een tandje minder onaardig.
Dit topic gaat over reclame die je stom vindt, en dat vind ik van deze.