Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren


Zorroo schreef op 02-06-2026 om 18:04:

[..]

Wat ontzettend balen zeg. Ze zijn zeker bang dat er niemand komt vanwege die wedstrijd. Maar voor veel mensen geldt juist het omgekeerde natuurlijk.

Ja ze slaan zo 2 vliegen in 1 klap natuurlijk. En er zullen genoeg mensen zijn die het ideaal vinden maar er zijn ook genoeg mensen die helemaal niks met voetbal hebben.

Vond vroeger de reclames een stuk leuker. Zag net  toevallig nog de reclame terug van de Gouden Gids met de garnalenpellers.

het enige leuke bij de reclames op npo is Loekie 😁

lientje69 schreef op 02-06-2026 om 19:18:

Vond vroeger de reclames een stuk leuker. Zag net toevallig nog de reclame terug van de Gouden Gids met de garnalenpellers.

En de oudere reclames van Even Apeldoorn Bellen waren ook hilarisch. Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren.

Joepie, er zijn weer nieuwe reclames voor nix18. Met het 'frisje'. Waarom laten ze dat toch zo sneu klinken? Iedereen krijgt een lekker drankje, 'en ik mam?', 'ja, het is dan wel vakantie maar je krijgt gewoon een frisje!'.

Waarom niet 'kijk, voor jou heb ik je favoriete smoothie gemaakt', of zoiets? Dit is nou niet echt een positieve benadering.. 

Foutje, bedankt! Was ook erg leuk. 

Beerlover schreef op 03-06-2026 om 21:02:

Foutje, bedankt! Was ook erg leuk.

Ja, met Rijk de Gooijer. Mag ik ff vangen?

Ik hoor hier net iemand emmel in plaats van emmer zeggen en moest ineens denken aan een hele oude reclame voor Remia. Die kan dus echt niet meer.

Het gaat erom dat Remia erg populair is bij de Chinezen. Bij een kraampje staat een hele rij Chinezen en die vragen dan steeds om een emmel Lemia Flietsaus, dlie emmel Lemia Flietsaus. Te flauw voor woorden maar zo hilarisch toen. En effectief want iedereen had het over dlie emmel Lemia Flietsaus. 

Waarom zou er nog iemand groenten van Hak in huis willen halen? Als je dat doet breekt er uit de vloer in je keuken opeens ongevraagd een grote plant die de hoogte in schiet! Het lijkt wel iets uit een griezelfilm met enge planten die de mensen willen vermoorden. Zoals meestal slaat het weer nergens op. 

Ja de Wonderboom. Kwam uit een Wonderboontje en kon niet ophouden met groeien. Groeide met zijn takken door plafonds, deuren en ruiten.

Lamisil heeft dan wel weer iets heel origineels: cactussen om pijnlijke voeten uit te beelden. Vind ik toch wel weer leuk gevonden. 

Ik heb niet alles gelezen, dus misschien is het al gezegd. Landal is nu ineens Lèndèl. Yak

Netherfield schreef op 12-06-2026 om 20:44:

Ik heb niet alles gelezen, dus misschien is het al gezegd. Landal is nu ineens Lèndèl. Yak

Ik dacht eerst dat het een nieuwe keten was. Maar het is dus gewoon de nieuwe naam van landal inderdaad. Hier vlakbij zit een park van ze en het logo is nu dus ook veranderd zag ik een tijdje terug.

Thora schreef op 05-06-2026 om 13:22:

Ik hoor hier net iemand emmel in plaats van emmer zeggen en moest ineens denken aan een hele oude reclame voor Remia. Die kan dus echt niet meer.

Het gaat erom dat Remia erg populair is bij de Chinezen. Bij een kraampje staat een hele rij Chinezen en die vragen dan steeds om een emmel Lemia Flietsaus, dlie emmel Lemia Flietsaus. Te flauw voor woorden maar zo hilarisch toen. En effectief want iedereen had het over dlie emmel Lemia Flietsaus.

Haha, ik zeg het nog steeds wel eens. 😁

Wat een vreselijke reclame op de radio van Amazon, een man die zijn tekst zingend brengt, niet om aan te horen

De zingende reclame van Lidl. Afschuwelijk. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.