Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
Broodjebrie
02-06-2026 om 19:13
Zorroo schreef op 02-06-2026 om 18:04:
[..]
Wat ontzettend balen zeg. Ze zijn zeker bang dat er niemand komt vanwege die wedstrijd. Maar voor veel mensen geldt juist het omgekeerde natuurlijk.
Ja ze slaan zo 2 vliegen in 1 klap natuurlijk. En er zullen genoeg mensen zijn die het ideaal vinden maar er zijn ook genoeg mensen die helemaal niks met voetbal hebben.
lientje69
02-06-2026 om 19:18
Vond vroeger de reclames een stuk leuker. Zag net toevallig nog de reclame terug van de Gouden Gids met de garnalenpellers. 
Thora
03-06-2026 om 14:29
lientje69 schreef op 02-06-2026 om 19:18:
Vond vroeger de reclames een stuk leuker. Zag net toevallig nog de reclame terug van de Gouden Gids met de garnalenpellers.
En de oudere reclames van Even Apeldoorn Bellen waren ook hilarisch. Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren.
Peaches
03-06-2026 om 15:43
Joepie, er zijn weer nieuwe reclames voor nix18. Met het 'frisje'. Waarom laten ze dat toch zo sneu klinken? Iedereen krijgt een lekker drankje, 'en ik mam?', 'ja, het is dan wel vakantie maar je krijgt gewoon een frisje!'.
Waarom niet 'kijk, voor jou heb ik je favoriete smoothie gemaakt', of zoiets? Dit is nou niet echt een positieve benadering..
Thora
05-06-2026 om 11:04
Beerlover schreef op 03-06-2026 om 21:02:
Foutje, bedankt! Was ook erg leuk.
Ja, met Rijk de Gooijer. Mag ik ff vangen?
Thora
05-06-2026 om 13:22
Ik hoor hier net iemand emmel in plaats van emmer zeggen en moest ineens denken aan een hele oude reclame voor Remia. Die kan dus echt niet meer.
Het gaat erom dat Remia erg populair is bij de Chinezen. Bij een kraampje staat een hele rij Chinezen en die vragen dan steeds om een emmel Lemia Flietsaus, dlie emmel Lemia Flietsaus. Te flauw voor woorden maar zo hilarisch toen. En effectief want iedereen had het over dlie emmel Lemia Flietsaus.
Monus
08-06-2026 om 17:30
Waarom zou er nog iemand groenten van Hak in huis willen halen? Als je dat doet breekt er uit de vloer in je keuken opeens ongevraagd een grote plant die de hoogte in schiet! Het lijkt wel iets uit een griezelfilm met enge planten die de mensen willen vermoorden. Zoals meestal slaat het weer nergens op.
rionyriony
12-06-2026 om 12:19
Ja de Wonderboom. Kwam uit een Wonderboontje en kon niet ophouden met groeien. Groeide met zijn takken door plafonds, deuren en ruiten.
Lamisil heeft dan wel weer iets heel origineels: cactussen om pijnlijke voeten uit te beelden. Vind ik toch wel weer leuk gevonden.
Netherfield
12-06-2026 om 20:44
Ik heb niet alles gelezen, dus misschien is het al gezegd. Landal is nu ineens Lèndèl. Yak
Broodjebrie
12-06-2026 om 21:26
Netherfield schreef op 12-06-2026 om 20:44:
Ik heb niet alles gelezen, dus misschien is het al gezegd. Landal is nu ineens Lèndèl. Yak
Ik dacht eerst dat het een nieuwe keten was. Maar het is dus gewoon de nieuwe naam van landal inderdaad. Hier vlakbij zit een park van ze en het logo is nu dus ook veranderd zag ik een tijdje terug.
Schemerlampje
12-06-2026 om 21:29
Thora schreef op 05-06-2026 om 13:22:
Ik hoor hier net iemand emmel in plaats van emmer zeggen en moest ineens denken aan een hele oude reclame voor Remia. Die kan dus echt niet meer.
Het gaat erom dat Remia erg populair is bij de Chinezen. Bij een kraampje staat een hele rij Chinezen en die vragen dan steeds om een emmel Lemia Flietsaus, dlie emmel Lemia Flietsaus. Te flauw voor woorden maar zo hilarisch toen. En effectief want iedereen had het over dlie emmel Lemia Flietsaus.
Haha, ik zeg het nog steeds wel eens. 😁
majorette2005
15-06-2026 om 18:50
Wat een vreselijke reclame op de radio van Amazon, een man die zijn tekst zingend brengt, niet om aan te horen