Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Zorroo schreef op 02-06-2026 om 18:04:

[..]

Wat ontzettend balen zeg. Ze zijn zeker bang dat er niemand komt vanwege die wedstrijd. Maar voor veel mensen geldt juist het omgekeerde natuurlijk.

Ja ze slaan zo 2 vliegen in 1 klap natuurlijk. En er zullen genoeg mensen zijn die het ideaal vinden maar er zijn ook genoeg mensen die helemaal niks met voetbal hebben.

Vond vroeger de reclames een stuk leuker. Zag net  toevallig nog de reclame terug van de Gouden Gids met de garnalenpellers.

het enige leuke bij de reclames op npo is Loekie 😁

lientje69 schreef op 02-06-2026 om 19:18:

Vond vroeger de reclames een stuk leuker. Zag net toevallig nog de reclame terug van de Gouden Gids met de garnalenpellers.

En de oudere reclames van Even Apeldoorn Bellen waren ook hilarisch. Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren.

Joepie, er zijn weer nieuwe reclames voor nix18. Met het 'frisje'. Waarom laten ze dat toch zo sneu klinken? Iedereen krijgt een lekker drankje, 'en ik mam?', 'ja, het is dan wel vakantie maar je krijgt gewoon een frisje!'.

Waarom niet 'kijk, voor jou heb ik je favoriete smoothie gemaakt', of zoiets? Dit is nou niet echt een positieve benadering.. 

Foutje, bedankt! Was ook erg leuk. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.