Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

De paas reclame van de appie. 

Die waarbij een jongetje zijn hoofd tegen de wand beukt. Erg stom en een heel slecht voorbeeld.

Ysenda schreef op 25-03-2026 om 20:48:

De paas reclame van de appie.

Ik vind nu alle reclames van appie stom, vanwege bedrijfsleider Jeroen

LazyCat schreef op 26-03-2026 om 10:46:

[..]

Ik vind nu alle reclames van appie stom, vanwege bedrijfsleider Jeroen

Ik ook. Nep-lollig allemaal, net als Snollebollekes (kan ff niet op zijn naam komen) in de Jumbo reclame. Vind ik ook niks aan.

O en die reclame van Optimel met dat irritant springerige kindvrouwtje. Ook heel vervelend.

Monus schreef op 22-03-2026 om 22:02:

Er is een reclame van Buut waarbij een meisje in de klas in plaats van op te letten, spelletjes zit te spelen op haar iPhone. En als de leraar haar terecht tot de orde roept, schrikt ze zo dat ze haar iPhone door het open raam naar beneden laat vallen. En dan zouden haar ouders haar financieel moeten bijstaan om een nieuwe iPhone te kopen of te laten repareren? Nee, wie zijn billetjes heeft gebrand moet op de blaren zitten. Dus geen nieuwe iPhone tot ze genoeg geld heeft gespaard om het zelf te bekostigen.

Ik snap sowieso dat Buut niet. Normale bankrekeningen kunnen precies hetzelfde. Waarom weer een partij ertussenin?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.