Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Monus schreef op 20-02-2026 om 18:54:

[..]

Ja, en dan laten ze nog ongegeneerd een boer vanwege alle cola die ze achterover hebben geslagen. Ook dat is behoorlijk onbeschoft. Denken ze echt dat mensen daar om moeten lachen? Ik niet in ieder geval.

Vroeger vond ik de reclames van de plus nog wel leuk, maar de laatste jaren niet.

Nikki1973 schreef op 20-02-2026 om 19:25:

met Hansie op vakantie heb ik nu ook wel gezien, zeer irritant.

Die vind ik wel leuk want ik vind dat leuke mensen.

Ik erger me al jaren aan de reclames van Second Love zowel op de radio als op de tv. Even promoten om vreemd te gaan. Ik vind het echt walgelijk!

watertoren schreef op 20-02-2026 om 20:34:

[..]

Die vind ik wel leuk want ik vind dat leuke mensen.

Ik vind Hans Kraaij vreselijk, dus die reclame ook. 

Ik vind frank Lammers niet leuk in de reclames van de Jumbo en ik heb hem wel eens in talkshows gezien waarin hij overkwam alsof hem de andere gesprekken niet boeiden met zijn hoofd naar beneden. Hij kwam op mij niet sympathiek over en nog niet hoor. Ik hou niet van Kerstliedjes en dit nummer wel! Het mooiste in mijn oren dan dat ik ooit gehoord heb. Dat was met Ricky Koole met my own damn christmas tree. Maar hij zong maar wat mee maar het nummer dan gaat alle lof naar Ricky. Zij is een wat mij betreft een echte geweldige zangeres en actriese. Maar ik zelf vind dit echt zo'n leuk en mooi nummer dat ik dat daar in de zomer en daar dan ook op ga dansen. wel voorzichtig vanwege mijn enkel maar ik kan dan niet stil blijven zitten.

Nikki1973 schreef op 20-02-2026 om 19:25:

met Hansie op vakantie heb ik nu ook wel gezien, zeer irritant.

En dat liedje was ook al in een andere reclame. Een heel schattige maar veel en veel te vaak uitgezonden reclame.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.