Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
Elmo1972
04-12-2025 om 11:34
Ja zeker die van Vodafone!! Ze loopt maar iedere keer in dat scherm te kijken, zo irritant
Zorroo
04-12-2025 om 11:46
Is dat dat huppelige meisje op rode achtergrond? Zo onnozel ziet dat eruit.
Thora
05-12-2025 om 10:14
Wederom op de radio. Belt lekker he? Belt het ook zo lekker als je weet dat je telefoon gestolen is? Oh? Huh?
Natuurlijk is het belangrijk om heling tegen te gaan maar waarom zo betuttelend?
Broodjebrie
05-12-2025 om 14:14
Thora schreef op 05-12-2025 om 10:14:
Wederom op de radio. Belt lekker he? Belt het ook zo lekker als je weet dat je telefoon gestolen is? Oh? Huh?
Natuurlijk is het belangrijk om heling tegen te gaan maar waarom zo betuttelend?
Ze zenden weer oude reclames uit, ik heb meer reclames gehoord die een hele tijd niet meer te horen waren.