Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
Fleurtje_5
20-11-2025 om 11:21
Die reclame van Hornbach vind ik echt kunst.
Maar gisteravond zag ik de afgeslankte reclame van Hornbach. Vond ik wel jammer.
amarna
20-11-2025 om 12:33
Die totaal niet-realistische reclame van bol met die drie oude dames op zo'n plat sleetje. Grappig idee, maar die dames zouden nooit zelfstandig van dat sleetje op en af kunnen komen.
Thora
20-11-2025 om 19:12
Dat vreselijke kind in de reclame voor een of andere bouwmarkt is ook weer terug op de radio. Alsof haar mond vol water zit.......kun je dat kastje ophangen o.i.d. Het kind commandeert in ieder geval weer haar vader.
Broodjebrie
20-11-2025 om 19:25
Thora schreef op 20-11-2025 om 19:12:
Dat vreselijke kind in de reclame voor een of andere bouwmarkt is ook weer terug op de radio. Alsof haar mond vol water zit.......kun je dat kastje ophangen o.i.d. Het kind commandeert in ieder geval weer haar vader.
Dat is de praxis. Hele irritante reclames inderdaad
Thora
24-11-2025 om 13:55
Op de radio. Oh kijk nou pap. Ze zit op het potje. Oh, nou dat wordt 5,00 in haar spaarpotje. Rijke stinkerd. En niet 1x, nee ieder half uur komt ie voorbij.
Monus
24-11-2025 om 16:02
Waarom is er bij radio reclames van Bridge fund altijd een blaffende hond te horen? Het gaat om het lenen van geld, dus de connectie met een hond begrijp ik niet. Een soort van : blaffende honden bijten niet, misschien? Wel vergezocht, als dat inderdaad de bedoeling is.
Broodjebrie
24-11-2025 om 16:03
Thora schreef op 24-11-2025 om 13:55:
Op de radio. Oh kijk nou pap. Ze zit op het potje. Oh, nou dat wordt 5,00 in haar spaarpotje. Rijke stinkerd. En niet 1x, nee ieder half uur komt ie voorbij.
Die was een tijdje niet meer te horen en ik hoor hem nu ook weer vaak voorbijkomen helaas.
kerst
24-11-2025 om 19:48
Alle reclames van de zogenaamde goede doelen.
En reclame voor het vele eten met de kerst.
In januari daarentegen weinig reclames gelukkig 😉
Thora
25-11-2025 om 13:56
kerst schreef op 24-11-2025 om 19:48:
Alle reclames van de zogenaamde goede doelen.
En reclame voor het vele eten met de kerst.
In januari daarentegen weinig reclames gelukkig 😉
Daar op inhakend de reclame van de postcodeloterij waarin de deelnemers bedankt worden voor de goede doelen. Alsof mensen meedoen uit filantroperie en niet om te winnen.
Herfstappeltaart
25-11-2025 om 14:23
Thora schreef op 25-11-2025 om 13:56:
[..]
Daar op inhakend de reclame van de postcodeloterij waarin de deelnemers bedankt worden voor de goede doelen. Alsof mensen meedoen uit filantroperie en niet om te winnen.
Kan ook een combi zijn toch? Dat je bijna nooit iets wint/de winkans heel klein is vind ik bijvoorbeeld niet erg, omdat er goede doelen gesteund worden.
Fleurtje_5
25-11-2025 om 14:44
[..]
Inderdaad.
Waarin één iemand uitgebreid bedankt word. Iedereen roept dan "Bedankt Johan", terwijl Johan niet meer doet dan wat al die mensen waaronder bv Toos, Truus, Piet, Claudia, Anita, Sjenk en Fleurtje_5 doen.
Symbolisch, ik weet het, maar toch.
Poezie
25-11-2025 om 18:30
Decupre matraschschen, vreselijke reclame met een vrouw die niet weet hoe ze zich een beetje leuk moet kleden en irritant praat.
Citroengraag
25-11-2025 om 18:47
Poezie schreef op 25-11-2025 om 18:30:
Decupre matraschschen, vreselijke reclame met een vrouw die niet weet hoe ze zich een beetje leuk moet kleden en irritant praat.
Ze is wel echt zelf de eigenaresse van die zaak en dat maakt het ook wel weer schattig.
MartinJ
27-11-2025 om 14:42
Ik krijg spontaan braakneigingen als ɅCIBɅDEM begint met "wij zijn als een canvas dat je met ... kan inkleuren", of iets wat hier op lijkt. Welk duur reclamebureau heeft die onzin bedacht. Yech! En dan nog die vreselijke uitspraak van die in mijn ogen vreselijke merknaam.
kenfan
28-11-2025 om 10:00
[..]
Vlak vooral de angst om als enige in de straat ernaast te grijpen ook niet uit. Doordat ze jouw postcode gebruiken, speel je in feite altijd ongevraagd mee. Ik ken een paar mensen die daarom die loten kopen. Gelukkig geloof ik in statistiek.