Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

de Aldi reclame, waarbij Aldi harder wordt uitgesproken...

Monus schreef op 13-11-2025 om 21:50:

Er is een wat mij betreft vreselijk irritant mannetje dat ongegeneerd op de melodie van het lied Fresh loopt, glijdt, springt en danst aan het zingen gaat over zweet dat bij hem niet te ruiken is vanwege Lenor unstoppables. Ik kan hem niet uitstaan.

Helemaal mee eens, vreselijk dit. Ik heb sowieso al een bloedhekel aan reclames waarin gezongen wordt hoe goed het product wel niet is. Ook bij dat grappig bedoelde "fristastisch" of zoiets gaan mijn nekharen recht overeind staan.

Lidl is de beste in...met dst deuntje  er telkens tussendoor.  Kan ik momenteel niet meer hebben

Broodjebrie schreef op 13-11-2025 om 21:52:

de radioreclame van Plus. Er wordt zo overdreven in gepraat...

De meest irritante radioreclames waarin overdreven gepraat wordt zijn intussen helaas al jaren te horen: die van Kruidvat met EEN PLUS EEN GRATISSS!!! Wanneer bedenken ze bij Kruidvat eens iets nieuws dat niet zo ten hemel tergend is?

Nikki1973 schreef op 05-11-2025 om 09:05:

het spotje van kwf. Daarin hoor je een liedje, maar ik versta haar niet goed. Dat irriteert me. Ik vind de manier van zingen ook irritant, met een soort snik of heesheid.
Gaat me dus niet om het spotje an sich maar echt om dat liedje.

Ik versta ook alleen "omdat jij..." en "niemand zo als jij". Inderdaad super irritant gezongen en het geluid wordt volgens mij ook nog zodanig bewerkt dat het nog indringender klinkt. Maar gelukkig wordt die reclame maar een keer of 3 per uur uitgezonden 

lientje69 schreef op 14-11-2025 om 11:17:

Lidl is de beste in...met dst deuntje er telkens tussendoor. Kan ik momenteel niet meer hebben

Kon ik de eerste de beste keer al niet hebben zoooooo erg

- knip -

Monus schreef op 18-11-2025 om 08:14:

[Quote verwijderd]

Doe even normaal joh.

En ook al vind je dit kun je ook gewoon je mond houden

Ik kan me er echt niet in vinden wat er nou zo erg aan is, je ziet toch geen bloed of andere horror achtige dingen. Wat als je deze mensen in het echt tegen komt?

Stop eens met dat hele ''iedereen moet mooi en perfect zijn''
Je ziet wel ''ergere ''beelden op tv.

Spreekuurtje schreef op 18-11-2025 om 13:40:

[..]

Doe even normaal joh.

En ook al vind je dit kun je ook gewoon je mond houden

Ik kan me er echt niet in vinden wat er nou zo erg aan is, je ziet toch geen bloed of andere horror achtige dingen. Wat als je deze mensen in het echt tegen komt?

Stop eens met dat hele ''iedereen moet mooi en perfect zijn''
Je ziet wel ''ergere ''beelden op tv.

En het ergste is, zijn reactie heeft nog wel 5 likes

[Quote verwijderd]

Serieus, "omdat ze er ook bij horen"? "Ze" zijn gewoon mensen. Op de wereld komen met een beperking is dikke pech, maar maakt je niet minder waard als mens. Echt naar dit zeg.

[Quote verwijderd]

Dit soort beelden? Ik dacht effe dat er iemand met afgehakte armen en benen al bloedend door het beeld zou gaan oid. 

[Quote verwijderd]

Voorop gesteld dat je een dochter zou hebben die er zo uitzag, had je dan ook niet naar haar willen kijken of zie je dan ook walging

Die irritante parodontax reclams is terug...

De nieuwe Hornbach reclame. Vreselijk

Lientje, die is wel zo raar en stom. Maar dat vind ik van alle hornbach reclames. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.