Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Ik vertrek 2023


Leuke aflevering en sympathieke mensen. Eindelijk eens iets wat goed verloopt, zonder dat ze een ruïne gekocht hebben en 20.000 te besteden hebben, zoals bijna alle afleveringen zijn. 

Wat een prachtig zwembad trouwens. 

Ja ik vond het ook een leuke aflevering, het was idd geen bouwval en ze hadden ook een klusjesman die veel aan het werk was.
Het zag er uit als een heerlijk afgelegen plek in ieder geval! 

Tja, ik ben een ramptoerist dus ik vond het wat saai.
Maar ze hebben het goed gedaan. Ik vond ze niet zo heel erg leuk, maar dat zegt niks. Ik gun het ze van harte.
Volgens Ik vertrek gaat het ze goed!
https://www.avrotros.nl/ik-vertrek/hoe-gaat-het-met/detail/hoe-gaat-het-nu-met-bert-en-thomas-en-hun-paradijs-voor-nudisten/

Ik heb het vanmorgen terug gekeken. Ik vond die Thomas een walgelijke en overdreven vent. Dat je graag naakt loopt moet je zelf weten maar pas je dan aan als je met mensen bent die daar zeer hoogs waarschijnlijk niet op zitten te wachten zoals hetero bouwvakkers. 

watertoren schreef op 08-01-2023 om 18:24:

Ik heb het vanmorgen terug gekeken. Ik vond die Thomas een walgelijke en overdreven vent. Dat je graag naakt loopt moet je zelf weten maar pas je dan aan als je met mensen bent die daar zeer hoogs waarschijnlijk niet op zitten te wachten zoals hetero bouwvakkers.

Mee eens. En de buren moeten er ook maar aan wennen dat hij naakt door de buurt loopt omdat dat wettelijk gezien mag? Geen wonder dat er maar weinig buren op hun uitnodiging voor de officiële opening ingingen. 

Poezie schreef op 08-01-2023 om 18:27:

[..]

Mee eens. En de buren moeten er ook maar aan wennen dat hij naakt door de buurt loopt omdat dat wettelijk gezien mag? Geen wonder dat er maar weinig buren op hun uitnodiging voor de officiële opening ingingen.

Dat verbaasde mij ook, maar blijkbaar staat er sinds 1995 in de Spaanse wet dat je overal bloot mag recreëren. Sinds 2015 mogen steden zelf bepalen of ze dit toestaan, waardoor het zomaar kan dat je toch een bekeuring krijgt. Toch vind ik het niet meer dan normaal om rekening te houden met mensen die niet met jou blote reet geconfronteerd willen worden, als je door de buurt rondwandelt 
In het verleden ging ik weleens naar een vakantieoord voor naturisten. Ik vind het raar  dat ze ook in hun blootje aan tafel zaten, dat ben ik niet gewend tijdens het eten trek je iets aan. 

MidasWolf

MidasWolf

08-01-2023 om 19:03 Topicstarter

Ik heb de aflevering gisteren gezien, het lijkt mij nu niet bepaald een heel drukke buurt, maar ik snap jullie punt ook wel.

Yumi schreef op 08-01-2023 om 18:55:

[..]

Dat verbaasde mij ook, maar blijkbaar staat er sinds 1995 in de Spaanse wet dat je overal bloot mag recreëren. Sinds 2015 mogen steden zelf bepalen of ze dit toestaan, waardoor het zomaar kan dat je toch een bekeuring krijgt. Toch vind ik het niet meer dan normaal om rekening te houden met mensen die niet met jou blote reet geconfronteerd willen worden, als je door de buurt rondwandelt
In het verleden ging ik weleens naar een vakantieoord voor naturisten. Ik vind het raar dat ze ook in hun blootje aan tafel zaten, dat ben ik niet gewend tijdens het eten trek je iets aan.

Dat vind ik ook vreemd. Dat eten en koken zonder kleding vind ik niet smakelijk. Het klussen zonder kleding lijkt me best gevaarlijk.

Verschrikkelijk lelijke tatoeages, verschrikkelijk om de hele tijd naar de blote kont van die mannen te moeten kijken. Normaal kijken we altijd tijdens het eten, maar dat ging nu niet. Werden er gewoon onpasselijk van. 

MeganRapinoe schreef op 08-01-2023 om 19:52:

Verschrikkelijk lelijke tatoeages, verschrikkelijk om de hele tijd naar de blote kont van die mannen te moeten kijken. Normaal kijken we altijd tijdens het eten, maar dat ging nu niet. Werden er gewoon onpasselijk van.

Haha, Onpasselijk nog wel, ik heb het vandaag tijdens het eten gezien maar het smaakte er niet minder om   

Yumi schreef op 08-01-2023 om 20:00:

[..]

Haha, Onpasselijk nog wel, ik heb het vandaag tijdens het eten gezien maar het smaakte er niet minder om

Ik vind het eerlijk gezegd ook nogal onsmakelijk. 

net teruggekeken leuke aflevering

Ik vond het ook een leuke aflevering. Maar ik kan niet echt zeggen waarom. Er was geen drama en alles ging eigenlijk goed. Dus het had saai kunnen zijn maar zo voelde het niet. 
Het naakt was niet te overdreven in beeld gebracht al werd het meer expliciet naarmate de aflevering vorderde!

misschien heb ik niet goed opgelet, maar ze liepen toch niet naakt door de buurt ? Alleen in de buurt van hun huis die hartstikke afgelegen lag ? 

watertoren schreef op 08-01-2023 om 18:24:

Ik heb het vanmorgen terug gekeken. Ik vond die Thomas een walgelijke en overdreven vent. Dat je graag naakt loopt moet je zelf weten maar pas je dan aan als je met mensen bent die daar zeer hoogs waarschijnlijk niet op zitten te wachten zoals hetero bouwvakkers.

Ik snap je punt op zich wel; niet iedereen zit te wachten op 'naakt'. Maar dat heeft natuurlijk weer geen moer te maken met de seksuele oriëntatie van degene die het naakt ziet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.