Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Ik vertrek 2023


Dat gevloek in bijna iedere zin stoorde mij het meest.

ik heb de aflevering van volgende week al gezien, die was ook smullen (qua ergernissen

GroenTuintje schreef op 09-01-2023 om 07:29:

ik heb de aflevering van volgende week al gezien, die was ook smullen (qua ergernissen

Wat grappig. Ik heb die ook al gekeken maar had eigenlijk geen ergernissen. Dus ik ben benieuwd naar die van jou! 

April2021 schreef op 09-01-2023 om 07:38:

[..]

Wat grappig. Ik heb die ook al gekeken maar had eigenlijk geen ergernissen. Dus ik ben benieuwd naar die van jou!

Misschien bepaalde ‘air’ die ze hadden. Doen alsof je iets bent terwijl het niet zo is. Iets met hippie en toch geld zat.

Het nudistenkoppel Bert en Thomas zitten inmiddels 10 maanden in Spanje, Bert klust bij en volgt een opleiding om cursussen te geven aan de gasten, er is gezinsuitbreiding en ze hebben een appartement in Torremolinos gekocht om de reuring op te zoeken en uit te breiden.
Zo gaat het nu met nudistenkoppel Bert en Thomas uit Ik Vertrek | RTL Nieuws

De B&B ziet er prachtig uit!
Finca Fabulosa - Nudist B&B in Malaga

MidasWolf

MidasWolf

09-01-2023 om 15:54 Topicstarter

Yumi schreef op 09-01-2023 om 15:19:

Het nudistenkoppel Bert en Thomas zitten inmiddels 10 maanden in Spanje, Bert klust bij en volgt een opleiding om cursussen te geven aan de gasten, er is gezinsuitbreiding en ze hebben een appartement in Torremolinos gekocht om de reuring op te zoeken en uit te breiden.
Zo gaat het nu met nudistenkoppel Bert en Thomas uit Ik Vertrek | RTL Nieuws

De B&B ziet er prachtig uit!
Finca Fabulosa - Nudist B&B in Malaga

Fijn  te lezen dat het de mannen goed vergaat. 

Wat een geld hebben ze eigenlijk. Een tweede appartement kunnen kopen, een Soundhealing-opleiding in India. Zou ik niet denken bij een startend resort. 


GroenTuintje schreef op 09-01-2023 om 07:29:

ik heb de aflevering van volgende week al gezien, die was ook smullen (qua ergernissen

Ik heb het net gezien, maar heb me net als April helemaal niet geërgerd. 

Het was wel enigszins saai, omdat er niks mis ging. Die man kan alles zelf, dat scheelt bakken geld én gedoe als bouwen je beroep is.

Wel leuk zo, huis verkopen en gewoon gaan en zien waar je uitkomt.

in het begin van de aflevering dacht ik even; Ohjee gaat het goed zo op goed geluk ?? Maar het ging dus prima. En vond ze ook heel beheerst. Maar je kon zien dat ze heel hard gewerkt hebben. 

Ik vond het wel leuk, ze deden het goed. Al was de stap van alles een zooi naar ineens een appartement en hun eigen woonruimte klaar, wel erg groot. Een beetje jammer dat we daar niks van gezien hebben.
Het enige wat me irriteerde was het schooltje, de nummertjes, dingetjes etc van haar.

Ik moest lachen om het "voor het eerst in Ik vertrek, was er nog geld over".

MidasWolf

MidasWolf

16-01-2023 om 07:47 Topicstarter

Rosehip schreef op 15-01-2023 om 21:32:

Ik vond het wel leuk, ze deden het goed. Al was de stap van alles een zooi naar ineens een appartement en hun eigen woonruimte klaar, wel erg groot. Een beetje jammer dat we daar niks van gezien hebben.
Het enige wat me irriteerde was het schooltje, de nummertjes, dingetjes etc van haar.

Ik moest lachen om het "voor het eerst in Ik vertrek, was er nog geld over".

Ja, klopt dat vond ik ook een leuke uitspraak om te horen.  

Wat ik niet snapte : op een gegeven moment werd de verjaardag van één van de kindjes gevierd.  Maar het was toch een tweeling?

Beterlaat2021! schreef op 16-01-2023 om 17:44:

Wat ik niet snapte : op een gegeven moment werd de verjaardag van één van de kindjes gevierd. Maar het was toch een tweeling?

Snapte ik ook niks van. Later las ik ergens dat de tweeling 2 dagen na elkaar geboren is en ze hun ook twee aparte verjaardagen willen geven.

oh jeetje de aflevering van vanavond vond ik wel heel erg cringe waardig 

Pupsel schreef op 21-01-2023 om 23:36:

oh jeetje de aflevering van vanavond vond ik wel heel erg cringe waardig

Ja dat was die zeker 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.