Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Ik vertrek 2023


MidasWolf

MidasWolf

28-12-2022 om 11:52 Topicstarter

Ik vind de natuur en de bouwstijl in mediterrane landen vaak ook mooi, de taal zelf vind ik ook mooi en inderdaad klimaat zou in tegenstelling tot vroeger nu meer een rol spelen. Ook in zuidelijke landen heb je plekken waar er minder kans is op zinderende hitte als op de klassiek warme plekken.

Neem bijvoorbeeld Spanje en Frankrijk ook daar heb je plekken waar het klimaat milder is. Het prijs niveau speelt ook een rol. En buiten het toeristenseizoen willen de mensen die kiezen voor een mediterraan land ook nog graag  mild/warm weer hebben.

5 dochters  ik volg ook

Wat een mooie en duidelijke OP. Ik ben fan van het programma al is het soms eentonig, omdat het standaard een bouwval is, ze veel te weinig geld hebben voor verbouwingen, alles minstens 2 x zo lang duurt dan ingepland en er altijd iets mis gaat met aankoop of vergunningen. Maar leuk om naar te kijken. 

MidasWolf

MidasWolf

30-12-2022 om 11:44 Topicstarter

https://www.uitzendinggemist.net/aflevering/396285/Rail_Away.html

Voor de liefhebbers van mooie landschappen deze week is Railaway weer begonnen met uitzenden. Gisteren en vandaag bijvoorbeeld een 2 daagse uitzending over Noorwegen. Zie overzicht afleveringen op de site. Nog veel meer mooie plekken hebben zij bezocht.

MidasWolf schreef op 30-12-2022 om 11:44:

https://www.uitzendinggemist.net/aflevering/396285/Rail_Away.html

Voor de liefhebbers van mooie landschappen deze week is Railaway weer begonnen met uitzenden. Gisteren en vandaag bijvoorbeeld een 2 daagse uitzending over Noorwegen. Zie overzicht afleveringen op site. Nog veel meer mooie plekken hebben zij bezocht.

Rail Away heerlijke tv 

Ze hebben in ieder geval; met een vooruitziende blik de kinderen al Franse namen gegeven

Wat deden deze mensen in Nederland? Voor beroep?

Elaine68 schreef op 01-01-2023 om 19:35:

Wat deden deze mensen in Nederland? Voor beroep?

zij was directiesecretaresse en hij manager van een hotel of iets recreatiefs, weet niet meer

Leuk gezin!

Nou, tegen verwachting toch nog een beetje goed gekomen.

ja viel niet tegen! 

We zijn net begonnen met terugkijken. Wat zielig dit voor die meiden, denk ik alleen maar. Waar begin je in godsnaam aan???? En dan "5 dochters?! helppppp"
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.  

Regendrup. schreef op 01-01-2023 om 20:24:

We zijn net begonnen met terugkijken. Wat zielig dit voor die meiden, denk ik alleen maar. Waar begin je in godsnaam aan???? En dan "5 dochters?! helppppp"
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.

Het enige positieve is dat die dochters elkaar in ieder geval hebben. Ik snap ook nooit waarom ouders hun kinderen meeslepen in zoiets. 

ik snap er niks van, op npo plus staat een nieuwe aflevering van twee mannen die een nudisten bnb gaan starten. Ik heb het gezin met 5 kinderen niet gezien.

ik ga straks ook even terugkijken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.