Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Ik vertrek 2023


Yumi schreef op 29-01-2023 om 20:48:

[..]

Je weet helemaal niet hoeveel geld ze hadden, er kan ook een hypotheek op die woning zitten. Ik weet niet hoeveel de woning in NL heeft opgebracht, dat hoeft ook niet zou ik zelf ook niet vertellen. Overigens is € 675.000,- helemaal niet zoveel geld voor een B&B waar je ook zelf in woont.

Ik weet wel dat ze al hun spaargeld in de nieuwe woning hadden gestopt en niet meer zoveel over hadden waardoor Walter een baan achter de bar heeft aangenomen en Marcel daardoor de B&B moet runnen naast zijn werk.

Ik vind dat jij veel dingen invult die je helemaal niet weet

Dat laatste heb je wel gelijk in, maar toch denk ik dat ik gelijk heb.

volgende week donderdag (14 september) nieuwe afleveringen 


  • donderdag 14 september (21.20 uur op NPO 1) - Familie Lemmers gaat op een stuk grond in Spanje een ecologisch vakantiepark bouwen
  • donderdag 21 september (20.35 uur op NPO 1) - Ray en Hinke willen een B&B beginnen in een vervallen carréboerderij in Tsjechië
  • donderdag 28 september (20.35 uur op NPO 1) - Familie Mentink gaat een enorm chateau in Frankrijk omtoveren tot B&B
  • donderdag 5 oktober (20.35 uur op NPO 1) - Sven en Tamara willen een villa in Zuid-Afrika omtoveren tot een walhalla voor rustzoekers
  • donderdag 12 oktober vervalt i.v.m Het Gouden Televizier-Ring Gala
  • donderdag 19 oktober (20.30 uur op NPO 1) - Follow up: Voor familie Van der Linden is het tijd voor een nieuwe uitdaging. Ze willen een eeuwenoude abdij omtoveren tot gastenverblijf. En hoe gaat met familie Freeling? Hebben zij hun draai gevonden op hun camping in Italië?


MidasWolf

MidasWolf

03-09-2023 om 09:23 Topicstarter

Fijn, dank voor het delen. Zin aan om weer te kijken.

MidasWolf

MidasWolf

03-09-2023 om 09:30 Topicstarter

Ben vooral benieuwd naar de mensen in Tsjechië en Zuid-Afrika. Eens weer andere landen die niet zo vaak voorbij komen. Hoewel  “klassieke” ik vertrek landen blijven ook (voor mij) altijd leuk.

oeps het zijn donderdagen, geen zaterdagen  zal het even aanpassen. 
Misschien leuk om deze lijst bij de OP er in te zetten ? 
Ja leuk ben ook benieuwd naar de andere landen. 

Leuk, ik ga kijken!

MidasWolf

MidasWolf

03-09-2023 om 10:19 Topicstarter

Pupsel schreef op 03-09-2023 om 09:52:

oeps het zijn donderdagen, geen zaterdagen zal het even aanpassen.
Misschien leuk om deze lijst bij de OP er in te zetten ?
Ja leuk ben ook benieuwd naar de andere landen.

Ik zal de moderators even vragen dit erin te zetten omdat ik het zelf niet kan aanpassen. 
Verzoek is verstuurd.

Leuk!

Ik heb onlangs ook wat hele oude afleveringen gekeken op NPO plus. Tip voor als je niet altijd alle afleveringen gezien hebt.

Oh leuk nieuwe afleveringen.
De oude ik vertrek zijn wij ook aan het kijken.

MidasWolf

MidasWolf

03-09-2023 om 16:47 Topicstarter

Ik heb een bericht gestuurd, zij geven aan dat het handiger is om een nieuw topic aan te maken. Dat zal ik doen.
Topic naam: Ik Vertrek najaar 2023.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.