Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophieHowl schreef op 03-08-2022 om 22:48:

[..]

Dankjewel, wat leuk! Catherine die gewoon gebruik maakte van het treintoilet, haar beurt afwachtte en gezellig met een jongetje stond te kletsen (dat geen idee had wie die mevrouw was).

Ik lees in de reacties: waarom kan Catherine in een normale trein reizen (blijkbaar ook nog zonder beveiliging) en eist Harry beveiliging?

Het was voor mij duidelijk dat je het hebt over de reacties die je hebt gelezen. Ik heb die reacties ook gelezen.

Er gaan geruchten dat de autobiografie van Harry is vertraagd omdat ghostwriter Moehringer is opgestapt dan wel ontslagen; hij zou ruzie hebben met Meghan omdat zij teveel wil sturen op de inhoud. 

Hamer schreef op 06-08-2022 om 11:40:

Er gaan geruchten dat de autobiografie van Harry is vertraagd omdat ghostwriter Moehringer is opgestapt dan wel ontslagen; hij zou ruzie hebben met Meghan omdat zij teveel wil sturen op de inhoud.

SophieHowl

SophieHowl

06-08-2022 om 19:17 Topicstarter

Hamer schreef op 06-08-2022 om 11:40:

Ik ben niet verbaasd

SophieHowl schreef op 06-08-2022 om 19:17:

[..]

Ik ben niet verbaasd

Ik heb het boek van Tom Bower nu gekocht en gedownload. Ben benieuwd.

Hamer schreef op 08-08-2022 om 12:02:

[..]

Goed van je. Het boek is Engelstalig neem ik aan.

SophieHowl

SophieHowl

08-08-2022 om 13:38 Topicstarter

Hamer schreef op 08-08-2022 om 12:02:

[..]

Veel leesplezier gewenst!

Fleurtje_5 schreef op 08-08-2022 om 13:17:

[..]

Goed van je. Het boek is Engelstalig neem ik aan.

Ja Engelstalig inderdaad. Tot nu toe nog niet veel gelezen; wat ik las pakt wel slecht uit voor Doria (gebruikte veel marihuana, meer dan Tom sr. en jr, slechte band met Samantha, vreemdgaan). In haar voordeel: ze probeerde Tom jr op een andere school te krijgen omdat hij op school mishandeld werd. Gezellige familiebijeenkomsten met familie van zowel Doria als Tom sr. Die twee families gingen wel vrij goed samen kennelijk.

Hamer schreef op 08-08-2022 om 19:06:

[..]

Ja Engelstalig inderdaad. Tot nu toe nog niet veel gelezen; wat ik las pakt wel slecht uit voor Doria (gebruikte veel marihuana, meer dan Tom sr. en jr, slechte band met Samantha, vreemdgaan). In haar voordeel: ze probeerde Tom jr op een andere school te krijgen omdat hij op school mishandeld werd. Gezellige familiebijeenkomsten met familie van zowel Doria als Tom sr. Die twee families gingen wel vrij goed samen kennelijk.

Ik weet niet of het ooit op dit topic is besproken (of dat het elders op een ander forum was) maar had Doria vroeger niet vast gezeten, en woonde Meghan daarom destijds bij haar vader?

Wel mooi dat ze zich bekommerde om een andere school voor Tom jr.

Fleurtje_5 schreef op 09-08-2022 om 04:54:

[..]

Ik weet niet of het ooit op dit topic is besproken (of dat het elders op een ander forum was) maar had Doria vroeger niet vast gezeten, en woonde Meghan daarom destijds bij haar vader?

Wel mooi dat ze zich bekommerde om een andere school voor Tom jr.

Die geruchten gaan wel, maar dat zou te maken hebben met belasting ontduiking, niet met marihuana. Volgens anderen volgde ze een goeroe. Hoe dan ook, daarover nog niets gelezen. 

Nog een (vrij lang) interview met Tom Bower, naast zijn boek onder andere over de vraag of de titel Gertog van Sussex in de weg staat aan Meghan’s ambitie om president te worden.

https://youtu.be/UMdru3TVOBQ

SophieHowl

SophieHowl

15-08-2022 om 12:43 Topicstarter

Harry en Meghan zullen in september Groot-Brittannië bezoeken, ondanks de inmiddels twee rechtszaken over bescherming die Harry heeft aangespannen. 
Het koppel bezoekt enkele activiteiten voor liefdadigheidsinstellingen die ze steunen. Er wordt ook nog even naar Duitsland gevlogen voor een ceremonie ten gelegenheid van de Invictus Games die daar in 2023 worden gehouden.

https://www.thesun.co.uk/fabulous/19511787/meghan-markle-prince-harry-uk-charity-events-police-protection/

https://www.telegraaf.nl/video/381930993/dit-zou-kunnen-leiden-tot-scheiding-meghan-harry

Hoor ik het goed als ik meen dat Evert Santegoeds hier het woord 'intelegant' noemt?

Ik geloof niet dat er ooit een scheiding zal komen tussen H en M.

Thomas Markle junior heeft een eigen YouTube kanaal. Dit is zijn eerste video:

https://youtu.be/Lreb-iApMDA 

SophieHowl

SophieHowl

18-08-2022 om 23:30 Topicstarter

Het past niet helemaal binnen het topic, maar wel leuk om te weten:

De dochter van prins Edward en Sophie Wessex, lady Louise, heeft na haar eindexamen in een bijbaantje in een tuincentrum gewerkt.
Ze heeft kassawerkzaamheden gedaan en hielp ook met planten snoeien en verpotten. Ze verdiende het jeugdminimumloon.
Inmiddels zijn de eindexamenresultaten binnen en zal ze komend jaar Engelse taal- en letterkunde gaan studeren aan St Andrews, de universiteit waar William en Catherine elkaar leerden kennen.

eb2bc243-471f-46af-b7e8-68e352d524a1.jpg?strip=all&w=586

https://www.thesun.co.uk/fabulous/19553181/queen-granddaughter-works-garden-centre/#

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.