Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
Fleurtje_5
04-08-2022 om 14:32
SophieHowl schreef op 03-08-2022 om 22:48:
[..]
Dankjewel, wat leuk! Catherine die gewoon gebruik maakte van het treintoilet, haar beurt afwachtte en gezellig met een jongetje stond te kletsen (dat geen idee had wie die mevrouw was).
Ik lees in de reacties: waarom kan Catherine in een normale trein reizen (blijkbaar ook nog zonder beveiliging) en eist Harry beveiliging?
Het was voor mij duidelijk dat je het hebt over de reacties die je hebt gelezen. Ik heb die reacties ook gelezen.
Hamer
06-08-2022 om 11:40
Er gaan geruchten dat de autobiografie van Harry is vertraagd omdat ghostwriter Moehringer is opgestapt dan wel ontslagen; hij zou ruzie hebben met Meghan omdat zij teveel wil sturen op de inhoud.
Fleurtje_5
06-08-2022 om 11:45
Hamer schreef op 06-08-2022 om 11:40:
Er gaan geruchten dat de autobiografie van Harry is vertraagd omdat ghostwriter Moehringer is opgestapt dan wel ontslagen; hij zou ruzie hebben met Meghan omdat zij teveel wil sturen op de inhoud.
SophieHowl
06-08-2022 om 19:17
Hamer schreef op 06-08-2022 om 11:40:
Ik ben niet verbaasd 
Hamer
08-08-2022 om 12:02
SophieHowl schreef op 06-08-2022 om 19:17:
[..]
Ik ben niet verbaasd
Ik heb het boek van Tom Bower nu gekocht en gedownload. Ben benieuwd.
Fleurtje_5
08-08-2022 om 13:17
Hamer schreef op 08-08-2022 om 12:02:
[..]
Goed van je. Het boek is Engelstalig neem ik aan.
SophieHowl
08-08-2022 om 13:38
Hamer schreef op 08-08-2022 om 12:02:
[..]
Veel leesplezier gewenst!
Hamer
08-08-2022 om 19:06
Fleurtje_5 schreef op 08-08-2022 om 13:17:
[..]
Goed van je. Het boek is Engelstalig neem ik aan.
Ja Engelstalig inderdaad. Tot nu toe nog niet veel gelezen; wat ik las pakt wel slecht uit voor Doria (gebruikte veel marihuana, meer dan Tom sr. en jr, slechte band met Samantha, vreemdgaan). In haar voordeel: ze probeerde Tom jr op een andere school te krijgen omdat hij op school mishandeld werd. Gezellige familiebijeenkomsten met familie van zowel Doria als Tom sr. Die twee families gingen wel vrij goed samen kennelijk.
Fleurtje_5
09-08-2022 om 04:54
Hamer schreef op 08-08-2022 om 19:06:
[..]
Ja Engelstalig inderdaad. Tot nu toe nog niet veel gelezen; wat ik las pakt wel slecht uit voor Doria (gebruikte veel marihuana, meer dan Tom sr. en jr, slechte band met Samantha, vreemdgaan). In haar voordeel: ze probeerde Tom jr op een andere school te krijgen omdat hij op school mishandeld werd. Gezellige familiebijeenkomsten met familie van zowel Doria als Tom sr. Die twee families gingen wel vrij goed samen kennelijk.
Ik weet niet of het ooit op dit topic is besproken (of dat het elders op een ander forum was) maar had Doria vroeger niet vast gezeten, en woonde Meghan daarom destijds bij haar vader?
Wel mooi dat ze zich bekommerde om een andere school voor Tom jr.
Hamer
09-08-2022 om 18:50
Fleurtje_5 schreef op 09-08-2022 om 04:54:
[..]
Ik weet niet of het ooit op dit topic is besproken (of dat het elders op een ander forum was) maar had Doria vroeger niet vast gezeten, en woonde Meghan daarom destijds bij haar vader?
Wel mooi dat ze zich bekommerde om een andere school voor Tom jr.
Die geruchten gaan wel, maar dat zou te maken hebben met belasting ontduiking, niet met marihuana. Volgens anderen volgde ze een goeroe. Hoe dan ook, daarover nog niets gelezen.
SophieHowl
15-08-2022 om 12:43
Harry en Meghan zullen in september Groot-Brittannië bezoeken, ondanks de inmiddels twee rechtszaken over bescherming die Harry heeft aangespannen.
Het koppel bezoekt enkele activiteiten voor liefdadigheidsinstellingen die ze steunen. Er wordt ook nog even naar Duitsland gevlogen voor een ceremonie ten gelegenheid van de Invictus Games die daar in 2023 worden gehouden.
https://www.thesun.co.uk/fabulous/19511787/meghan-markle-prince-harry-uk-charity-events-police-protection/
Fleurtje_5
15-08-2022 om 16:53
https://www.telegraaf.nl/video/381930993/dit-zou-kunnen-leiden-tot-scheiding-meghan-harry
Hoor ik het goed als ik meen dat Evert Santegoeds hier het woord 'intelegant' noemt?
Ik geloof niet dat er ooit een scheiding zal komen tussen H en M.
SophieHowl
18-08-2022 om 23:30
Het past niet helemaal binnen het topic, maar wel leuk om te weten:
De dochter van prins Edward en Sophie Wessex, lady Louise, heeft na haar eindexamen in een bijbaantje in een tuincentrum gewerkt.
Ze heeft kassawerkzaamheden gedaan en hielp ook met planten snoeien en verpotten. Ze verdiende het jeugdminimumloon.
Inmiddels zijn de eindexamenresultaten binnen en zal ze komend jaar Engelse taal- en letterkunde gaan studeren aan St Andrews, de universiteit waar William en Catherine elkaar leerden kennen.

https://www.thesun.co.uk/fabulous/19553181/queen-granddaughter-works-garden-centre/#