Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophieHowl

SophieHowl

03-08-2022 om 09:32 Topicstarter

Onlangs heeft koningin Elizabeth Harry, Meghan, Archie en Lilibet uitgenodigd in Balmoral.
Naar het schijnt worden er voorbereidingen getroffen voor een verblijf later dit jaar.
Meghan maakt zich enigszins zorgen dat Harry weer terug zou willen keren naar de koninklijke familie, beweert GB News. Harry zou heimwee hebben, en hij zou graag zijn kinderen laten kennismaken met zijn erfgoed:

“She’s been aware of Harry’s homesickness for some time, and she can see just how excited he is to show more of his heritage to their children, without the attention and security fears that surrounded them in London.”

https://www.gbnews.uk/news/meghan-markle-fears-prince-harry-will-be-lured-back-into-fold-after-balmoral-invitation/347227

SophieHowl

SophieHowl

03-08-2022 om 09:37 Topicstarter

Tom Bower verhaalt in zijn boek waarom één legerofficier Meghan niet te hulp schoot tijdens haar huwelijk, toen ze moeite had met haar sleep tijdens het uitstappen uit de koets. Verschillende mensen schoten haar te hulp, op één legerofficier na, die door Meghan tijdens de generale repetitie zeer onbeleefd werd benaderd.

https://www.gbnews.uk/news/meghan-markle-wasnt-given-help-with-wedding-dress-after-being-very-rude-to-army-officer-author-claims/347391

SophieHowl schreef op 03-08-2022 om 09:37:

Tom Bower verhaalt in zijn boek waarom één legerofficier Meghan niet te hulp schoot tijdens haar huwelijk, toen ze moeite had met haar sleep tijdens het uitstappen uit de koets. Verschillende mensen schoten haar te hulp, op één legerofficier na, die door Meghan tijdens de generale repetitie zeer onbeleefd werd benaderd.

https://www.gbnews.uk/news/meghan-markle-wasnt-given-help-with-wedding-dress-after-being-very-rude-to-army-officer-author-claims/347391

Als ik de dag ervoor onbeschoft was behandeld, dan had ik ook gedacht 'ik ga je niet helpen met je lange sleep'.

SophieHowl schreef op 03-08-2022 om 09:32:

Onlangs heeft koningin Elizabeth Harry, Meghan, Archie en Lilibet uitgenodigd in Balmoral.
Naar het schijnt worden er voorbereidingen getroffen voor een verblijf later dit jaar.
Meghan maakt zich enigszins zorgen dat Harry weer terug zou willen keren naar de koninklijke familie, beweert GB News. Harry zou heimwee hebben, en hij zou graag zijn kinderen laten kennismaken met zijn erfgoed:

“She’s been aware of Harry’s homesickness for some time, and she can see just how excited he is to show more of his heritage to their children, without the attention and security fears that surrounded them in London.”

https://www.gbnews.uk/news/meghan-markle-fears-prince-harry-will-be-lured-back-into-fold-after-balmoral-invitation/347227

Mijn mening: Harry is niet gelukkig in Amerika. Was hij nooit. Had hij de tijd kunnen terug draaien dan had hij dat gedaan.

Lady C bespreekt delen van het boek van Tom Bower (inclusief kritiek op wat hij fout heeft gedaan  ):

https://youtu.be/uIMiHjsS0zg

https://youtu.be/-OFs8ttjF3U

Ik moet het boek nog lezen maar naar het schijnt somt Tom Bower zelf vooral veel op maar laat hij het trekken van conclusies over aan de lezers. De smaadwetgeving in Groot-Brittannië is streng en hij zal dus niet in de problemen willen komen.

SophieHowl schreef op 02-08-2022 om 22:59:

Deze week staat prinses Charlotte in de schijnwerpers. Ze mocht samen met haar vader het Engelse damesvoetbalteam succes wensen in een korte videoboodschap.
En vandaag was ze mer haar ouders aanwezig bij de Commonwealth Spelen.
Edward, Sophie en hun kinderen Louise en James waren ook aanwezig.
Charlotte woonde met haar ouders verschillende wedstrijden bij; zwemmen, hockey en ritmische gymnastiek (daar werd Charlotte het meest enthousiast van) en daarna bezochten ze een programma voor jonge sporters, waar Charlotte ook veel handjes moest schudden , maar dat gaat haar makkelijk af. Wel doodmoe op het einde van de lange dag.

60979855-11072417-Thumb_s_up_for_a_great_day_out_The_little_royal_appeared_to_be_h-m-176_1659441158704.jpg

Iemand rapporteerde op Twitter dat ze naar het toilet was in de trein op weg naar de plaats waar die Commonwealth Games gehouden worden. Het toilet verlatend zag ze dat haar tienjarige zoon in gesprek was met een mevrouw die ook naar het toilet moest. Dat bleek Kate te zijn.  (Prins William en Charlotte reisden apart want Kate was voor een bezoek vertrokken vanaf een andere plaats). 

Het was een man trouwens, geen vrouw. Dit is het bericht: https://twitter.com/matthewsyed/status/1554751678989193216?s=20&t=158BsCU_ncpintH2rX-sUQ

SophieHowl

SophieHowl

03-08-2022 om 22:48 Topicstarter

Hamer schreef op 03-08-2022 om 20:33:

Het was een man trouwens, geen vrouw. Dit is het bericht: https://twitter.com/matthewsyed/status/1554751678989193216?s=20&t=158BsCU_ncpintH2rX-sUQ

Dankjewel, wat leuk! Catherine die gewoon gebruik maakte van het treintoilet, haar beurt afwachtte en gezellig met een jongetje stond te kletsen (dat geen idee had wie die mevrouw was).

Ik lees in de reacties: waarom kan Catherine in een normale trein reizen (blijkbaar ook nog zonder beveiliging) en eist Harry beveiliging?

SophieHowl schreef op 03-08-2022 om 22:48:

[..]

Dankjewel, wat leuk! Catherine die gewoon gebruik maakte van het treintoilet, haar beurt afwachtte en gezellig met een jongetje stond te kletsen (dat geen idee had wie die mevrouw was).

Ik lees in de reacties: waarom kan Catherine in een normale trein reizen (blijkbaar ook nog zonder beveiliging) en eist Harry beveiliging?

[..]

Het lijkt me heel sterk dat Catherine zonder beveiliging reisde. Misschien zonder zichtbare beveiliging. Maar ze zal echt niet onbeveiligd in die trein hebben gezeten.

Meghan, The Duchess of Sussex, Countess of Dumbarton en Baroness Kilkeel is vandaag jarig. Meghan is 41 jaar geworden.

[..]

Grappig, Ik verwacht wel dat haar beveiliging op ruime toilet-afstand aanwezig is. Ik bedoel ze zullen wel niet tot aan de toiletdeur mee lopen.

[..]

De journalist heeft inmiddels een stukje in de Times geplaatst over de ontmoeting van zijn zoon met Kate.

Ik denk dat ze één bewaker bij zich had; de koningin doet hetzelfde als ze met de trein reist. Bij het station staan dan meer mensen haar op te wachten.

[..]

Denk jij nou echt dat kate en charlotte zonder beveiliging in de trein zaten ? Tuurlijk was daar beveiliging zichtbaar of onzichtbaar.

SophieHowl

SophieHowl

04-08-2022 om 13:01 Topicstarter

Mick87 schreef op 04-08-2022 om 10:54:

[..]

Denk jij nou echt dat kate en charlotte zonder beveiliging in de trein zaten ? Tuurlijk was daar beveiliging zichtbaar of onzichtbaar.

Dat zei ik niet; dat werkt opgemerkt door iemand die reageerde op het oorspronkelijke artikel.

Duidelijk was wel dat Catherine niet zwaar/zichtbaar beveiligd werd, in tegenstelling tot Harry en Meghan, bij wie de beveiliging duidelijk zichtbaar is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.