Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Forum Moderator schreef op 16-01-2023 om 14:54:

Zullen we deze discussie nu stoppen? De regels lijken me duidelijk. Voor wie dit niet geldt, lijkt het me verstandig om voor de zekerheid niet mee te schrijven, dan kan er ook niks verkeerd gaan.


Het is duidelijk wat u bedoeld, maar

-knip- het is duidelijk wat we bedoelen schrijf je,  dus niet gewoon doorgaan. 

 



Mods,

Het is me niet duidelijk wat er wel en niet geciteerd mag worden.

Bijvoorbeeld: Harry schrijft in zijn boek uitgebreid over toen hij op Eton school ging, hij een telefoontje kreeg dat de Queen mother was overleden. Dat mag, want Harry schrijft het zelf.

Pers: nee hoor, klopt niet. Charles was met beide zonen op wintersport in Klosters. Hier zijn de foto's en hier is de officiële verklaring van Charles dat ze zo snel mogelijk naar huis gaan. Dat mag dan niet, want het gaat over Harry.
(Ik zal de link niet plaatsen, want dat is een door jullie verboden krant in dit topic. In andere topics mag het wel.)

The Guardian, toch een gerespecteerde krant, heeft een recensie geplaatst van Harry’s boek. Dit gaat dus over Harry. Deze recensie is niet positief. Mag dat of mag dat niet?

En dan dit, waarvan ik niet gedacht had dat ik het ooit zou citeren, want ik vind dit erger dan alle tabloids bij elkaar:

“My penis was oscillating between extremely sensitive... and borderline traumatized. The last place I wanted to be was Frostnipistan. I'd been trying some home remedies, including one recommended by a friend. She'd urged me to apply Elizabeth Arden cream.

My mum used that on her lips.

You want me to put that on my todger?

It works, Harry. Trust me.”


Maar dit mag, komt rechtstreeks uit Harry’s boek.

misschien is het tijd dit topic te sluiten.

letterlijk

Forum Moderator

Moderator

17-01-2023 om 14:09

Ysenda schreef op 17-01-2023 om 13:53:

misschien is het tijd dit topic te sluiten.

Ik denk dat je gelijk  hebt.  Ik sluit dit topic voor overleg.  

Sproetekop schreef op 17-01-2023 om 13:38:

Mods,

Het is me niet duidelijk wat er wel en niet geciteerd mag worden.

Bijvoorbeeld: Harry schrijft in zijn boek uitgebreid over toen hij op Eton school ging, hij een telefoontje kreeg dat de Queen mother was overleden. Dat mag, want Harry schrijft het zelf.

Pers: nee hoor, klopt niet. Charles was met beide zonen op wintersport in Klosters. Hier zijn de foto's en hier is de officiële verklaring van Charles dat ze zo snel mogelijk naar huis gaan. Dat mag dan niet, want het gaat over Harry.
(Ik zal de link niet plaatsen, want dat is een door jullie verboden krant in dit topic. In andere topics mag het wel.)

The Guardian, toch een gerespecteerde krant, heeft een recensie geplaatst van Harry’s boek. Dit gaat dus over Harry. Deze recensie is niet positief. Mag dat of mag dat niet?

En dan dit, waarvan ik niet gedacht had dat ik het ooit zou citeren, want ik vind dit erger dan alle tabloids bij elkaar:

“My penis was oscillating between extremely sensitive... and borderline traumatized. The last place I wanted to be was Frostnipistan. I'd been trying some home remedies, including one recommended by a friend. She'd urged me to apply Elizabeth Arden cream.

My mum used that on her lips.

You want me to put that on my todger?

It works, Harry. Trust me.”


Maar dit mag, komt rechtstreeks uit Harry’s boek.


 Ik schrik hier van.

Zie Mods: het gaat maar door. Echt wat een insinuatie, getver. Lijkt me met dit soort mensen niet mogelijk een fatsoenlijk topic open te houden. Fijn dat jullie het in ieder geval geprobeerd hebben. 

- knip- off topic

Helaas, we hebben ervoor gekozen om deze topic voor nu, voor onbepaalde tijd, dicht te houden.

Het topic liep al langere tijd niet zoals wij dat zouden willen zien, dus hebben we geprobeerd het bij te sturen.
Dit hielp helaas ook niet, zoals eerder aangestipt, waarna we eergister strengere regels hebben ingesteld m.b.t. gebruikte bronnen en ook de inhoud van de geplaatste berichten hier.

In plaats van dat deze ter harte genomen werden en er gewoon gezond verstand werd gebruikt, is het blijkbaar nodig voor ons om alles volledig uit te kauwen. En dat gaan we niet doen.

Veel berichten in dit topic zijn haatdragend en er is veel - in onze ogen - sensatiezoekerij, en aangezien dat niet stopt door aanvullende regels, stopt dat nu wel door het sluiten van dit topic.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.