Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
Granny71
05-10-2021 om 10:01
Puglove schreef op 04-10-2021 om 19:59:
[..]
En daarnaast liggen de Filipijnen niet in Indonesië. Sorry dat ik jou een paar keer quote maar als je wat zegt kom dan niet met losse flodders
Ik had er toch ook een ? achter gezet.
En ik heb een keer gehoord dat ze vooral gebruik maken van plaatselijke bevolking voor het opbouwen en testen van de proeven. Blijkbaar klopt dat niet.
Krullen-bol
05-10-2021 om 10:41
Ik snap de zet van Defano en Jan ergens wel maar toch ook wel behoorlijk wat om af te gaan op een paar woorden van Dyantha ergens een paar dagen eerder, wat een vervelend mens is zij trouwens ook..om het beetje netjes te verwoorden.
Ik vond het oprecht rot voor Jasper. Maar hopelijk gaat hij met Jasmine een flinke comeback maken om ze een lesje te leren!
En hopelijk kan Britte met Rene en Yuki nog iets om dat vreselijk kleffe bondjes gedoe tussen Dyantha en die Robbert te breken....
Dolfje
05-10-2021 om 21:11
Krullen-bol schreef op 05-10-2021 om 10:41:
En hopelijk kan Britte met Rene en Yuki nog iets om dat vreselijk kleffe bondjes gedoe tussen Dyantha en die Robbert te breken....
Eens!
JtM
05-10-2021 om 21:20
Van Robert heb ik nog maar weinig 'actie' gezien. Hij staat er meestal maar bij te kijken zonder echt iets te doen. Wat mij betreft mag hij er snel uit.
Annemiek komt bij mij niet sympathiek over, mag er ook snel uit.
Ik hoop dat Jan ver komt, goede teamplayer en lijkt in alle proeven goed te zijn. Yuki, Rene en Britte vind ik ook leuk! Ben erg benieuwd naar de samensmelting.
Yumi
05-10-2021 om 23:07
Reflectione schreef op 04-10-2021 om 19:29:
[..]
Die mannen zijn echt stontvervelend maar irritatie geeft interessante tv natuurlijk..
Ik mis Stefano!
Hoeft niet, hij heeft een flink aantal voorstellingen in de planning staan 
Reflectione
07-10-2021 om 21:33
Was weer leuk! Jammer dat het plan van Anouk niet doorging. En toch stom dat Jasper en Anouk nu moeten strijden
April2021
07-10-2021 om 21:36
Lijkt er op dat Saar dan de anderen aan haar kant heeft gekregen om op Anouk te stemmen.
Tover-Feetje
07-10-2021 om 21:37
Leuke proef!
Ik blijf het wel jammer vinden dat er niet op de zwakste wordt gestemd.
Toen Do en vervolgens Loiza zeiden zich geen zorgen te maken voelde Anouk de bui al hangen.
Ik pleit nog steeds voor een systeem dat er alleen op de laatste 2 of 3 gestemd mag worden.
Sherlock
07-10-2021 om 21:45
Ik ben volgens mij de enige maar ik trek Anouk echt niet. Ik vind haar zo fake. En waarom tillen die vrouwen zo zwaar aan het feit dat er eens iemand weg moet? Of hadden ze dit niet zien aankomen? Het is een spel, geen vakantie met je besties.
Zo te zien wordt het Anouk tegen Jasper volgende keer, dus John en Rob weer veilig? Ik hoop ontzettend dat Jasper wint en dat in ieder geval Jasmine de samensmelting haalt.
Tover-Feetje
07-10-2021 om 22:12
Buiten John en Rob is dus ook Jasmine veilig en volgende week is dan de winnaar van het duel tussen Anouk en Jasper ook veilig.
John komt, als eerste afvaller, wel een heel eind zonder daadwerkelijk iets gedaan te hebben.
Het zou mij niets verbazen als er uiteindelijk weer een evenwichtsproef komt met alle kandidaten op afvallerseiland.
Daar zal Rob niet vrolijk van worden 
Dolfje
08-10-2021 om 11:44
Ik had bij de proef het idee dat Anouk haar bak met haar emmer naar beneden drukte en daarom de vlag omhoog ging. Maar misschien denk ik dat omdat ik haar niet zo leuk vind. Beetje sneaky. We sterk in proeven maar gewoon niet zo leuk.
Miss_Travel
08-10-2021 om 13:09
Ik vind het echt flauw worden. Waarom op 2e kans niet gewoon de laatste 5 naar de eilandraad? En waarom nu weer Jasper en Anouk tegen elkaar die zelfs alleen nog sterker zijn dan Rob en Jan Lul bij elkaar.
Wel blij dat er iemand uit dat kliekje weg is trouwens.
Aviendha
08-10-2021 om 14:10
het slaat echt nergens meer op. Volgens mij denken de makers dat Rob en John voor leuke tv zorgen met hun quasi grappige 'expeditie rob'nsjon. Wat echt totaal niet zo is. Ik vind het maar klote dit seizoen. Wel leuk dat de vrouwen op elkaar moesten stemmen.
Dierenvriend97
08-10-2021 om 14:35
Ik was blij dat het team van Sterrin won anders hadden ze haar er sowieso uitgestemd.
Aviendha
08-10-2021 om 15:33
ik ook. En heel lame dat ze niet zo blij waren met de winst omdat er dan iemand van die vrouwen weg moest. Hou toch op jongens, die vrouwen hebben zich allang tegen jullie gekeerd.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.