Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021


   

Ik herken Anouk gewoon haast niet met die make up. Dat is gewoon een totaal ander mens.

Wat saai zeg, eerst al die herhaling en dit schroefgebeuren doet me ook niks eigenlijk. 
Het helpt ook niet mee dat ik geen echte favoriet heb.

Vind de proef ook niet zo spectaculair klinken. Niet zwemmen, geen vuur maken, geen knopen, amper puzzels... 

Ik hoop dat Anouk of Do wint. Dat vind ik beide doorzetters die ook meerdere proeven hebben gewonnen en nooit achterbaks waren. 

Dierenvriend97 schreef op 19-12-2021 om 20:55:

Vind de proef ook niet zo spectaculair klinken. Niet zwemmen, geen vuur maken, geen knopen, amper puzzels... 

Jaaaa! Ik miste ook het vuur maken en een puzzel in de proef. Maar zwemmen zit er ook niet in, jammer. 

Ik heb ook niet echt een favoriet.
Als Britte maar niet wint 
Haar manier van spel is legitiem voor Robinson maar ik zie liever iemand winnen zonder overmatig gekonkel.

Do en Britte hebben nog wel hun Robinson kapsel behouden 

Wat ontzettend leuk dat Robbert heeft gewonnen!

En vond Anouk op het eiland nog veel mooier dan nu in de studio. Sproetjes weg, krullen weg haha.

JtM

JtM

19-12-2021 om 21:41

Gave proef! Robert heeft deze terecht gewonnen met die voorsprong!

Deze finale(proef) paste wel bij het seizoen 
Ik vind hem tegenvallen. Ik had al geen favoriet en de proef vond ik zozo. Wat anderen hier ook al zeggen miste ik elementen zoals vuur maken, zwemmen etc. 

Leuk dat Robbert gewonnen heeft.
Ik vond dit seizoen wel een van de mindere edities.
Hopelijk gaan er toch eens wat veranderingen komen in de wijze van stemmen (alleen op de laatste drie of iets dergelijks).
Misschien ook deelnemers die van een (winnaars) eiland komen een ronde immuniteit geven, het is wel heel makkelijk om een terugkomer gelijk weg te stemmen.
Blijkbaar wordt er momenteel een editie opgenomen met alle winnaars van voorgaande seizoenen.
Daar ben ik wel benieuwd naar.
 

Loodzwaar met 150 KG stenen een steile trap op 
Terechte winnaar 

Leuk dat Robbert won! Maar verder vond ik 't allemaal maar vrij saai. Waarom hebben ze die andere kandidaten eigenlijk uitgenodigd? Die zijn niet eens aan 't woord geweest. 
En hoewel het me een loodzware proef lijkt, miste ik ook het zwem- en vuurmaakelement. 

Ik vond het ook maar saai en veel gezever.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.