Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
Oliviaa
08-10-2021 om 17:02
Tijdens proef zat ik echt de mannen aan te moedigen, zo fijn dat ze gewonnen hebben. Sterrin mag er nog even inblijven met haar coach JayJay. Goed team!
Vind ik de dames ook wel leuk en wat zijn Saar en Anouk mega gespierd!
Zal Anouk niet meteen gaan missen..
Mugske
08-10-2021 om 18:57
Ik vond het vreemd dat Jay Jay individueel een prijs wint en dat dan eten is dat met de groep gedeeld wordt. Zou vreemd zijn als hij dat voor zichzelf zou houden.
Miss_Moneypenny
08-10-2021 om 19:17
Aviendha schreef op 08-10-2021 om 15:33:
ik ook. En heel lame dat ze niet zo blij waren met de winst omdat er dan iemand van die vrouwen weg moest. Hou toch op jongens, die vrouwen hebben zich allang tegen jullie gekeerd.
Als ze niet 1 vd vrouwen kwijt wilden dan hadden ze gewoon de proef moeten verliezen. Dan hadden ze Sterrin er uit kunnen stemmen. Maar denk eigenlijk dat ze Sterrin er ook wel bij willen houden.
Aviendha
08-10-2021 om 19:19
Mugske schreef op 08-10-2021 om 18:57:
Ik vond het vreemd dat Jay Jay individueel een prijs wint en dat dan eten is dat met de groep gedeeld wordt. Zou vreemd zijn als hij dat voor zichzelf zou houden.
Ik denk dat ze zich verkeken hebben op Kroatië. Koud, amper eten... dus moeten ze wel bijna elke proef eten geven, anders verhongeren de deelnemers.
Krullen-bol
08-10-2021 om 20:16
Mugske schreef op 08-10-2021 om 18:57:
Ja dat vond ik ook zo'n onzin.
Geef dat kamp dan gewoon een zak eten. Neeeee de winnaar krijgt de zak eten, maar goed natuurlijk ga je dat delen met de rest...
Maar er moet natuurlijk wel voor gestreden worden he
zomaar eten geven is natuurlijk niet expeditie waardig...
Ik zou het heel stom vinden als Jasper en Anouk moeten strijden. Waarom zitten John en Rob en dan... lekker makkelijk
Dolfje
08-10-2021 om 21:42
Ik zou het heel raar vinden als Rob en John zo naar de samensmelting kunnen gaan zonder amper iets te hebben hoeven doen op afvallerseiland.
JtM
08-10-2021 om 21:49
John en Rob hebben het wel makkelijk zi. Jammer dat Jasper en Anouk nu tegen elkaar moeten strijden. Het het liever anders gezien, maar zo te lezen met mij veel anderen 
Yumi
09-10-2021 om 09:38
Dolfje schreef op 08-10-2021 om 21:42:
Ik zou het heel raar vinden als Rob en John zo naar de samensmelting kunnen gaan zonder amper iets te hebben hoeven doen op afvallerseiland.
Rob en John hebben allebei een proef gewonnen om op afvallerseiland te mogen blijven. De "nieuwe" in dit geval Jasper en Anouk, moeten tegen elkaar strijden waarvan er 1 door mag naar afvallerseiland. Uiteindelijk moet de groep tegen elkaar strijden, voor een plaats naar de samensmelting.
Ik heb ook geen draaiboek maar denk dat dit de bedoeling is 
redbulletje
09-10-2021 om 09:57
Yumi schreef op 09-10-2021 om 09:38:
[..]
Rob en John hebben allebei een proef gewonnen om op afvallerseiland te mogen blijven. De "nieuwe" in dit geval Jasper en Anouk, moeten tegen elkaar strijden waarvan er 1 door mag naar afvallerseiland. Uiteindelijk moet de groep tegen elkaar strijden, voor een plaats naar de samensmelting.
Ik heb ook geen draaiboek maar denk dat dit de bedoeling is
Vind dat stom. Ze hadden beter die luie mannen tegen de nieuwkomers moeten laten strijden.
Dolfje
09-10-2021 om 09:58
redbulletje schreef op 09-10-2021 om 09:57:
[..]
Vind dat stom. Ze hadden beter die luie mannen tegen de nieuwkomers moeten laten strijden.
Ja dat vind ik dus ook.
redbulletje
09-10-2021 om 09:58
En waarom is er nog geen eetproef geweest met levende larven en koeienogen? Zoiets moeten ze organiseren als er nog lekker veel deelnemers in 't spel zitten.
Dolfje
09-10-2021 om 10:08
Die eetproef hoeft van mij niet, kan het niet aanzien en loop altijd weg of spoel het door.
JtM
09-10-2021 om 12:04
Zo'n eetproef hoeft wat mij betreft ook niet.
Hopelijk komt er op afvallers eiland een balk proef oid waar John dan (hopelijk) snel vanaf valt.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.