Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
Dolfje
04-10-2021 om 16:56
LydiaDietz schreef op 04-10-2021 om 14:15:
[..]
Ik moet echt heel diep graven. Ga zo googelen wie Robbert is. Maakt 0,0 indruk, haha.
Echt een nietszeggend persoon vind ik dat in dit programma. Ken hem verder niet dus geen idee hoe hij normaal is.
Wel jammer dat Sieneke er nu echt uit is.
Granny71
04-10-2021 om 17:49
Sherlock schreef op 04-10-2021 om 14:58:
dat hebben ze van tevoren toch uitvoerig getest?
We moeten niet vergeten dat het opgenomen is in een "vreemd" land met een plaatselijke crew die het nog niet eerder gedaan heeft.
In Indonesië (?) is een crew die het al jaren opbouwt en nu is het een vreemde crew en je zit ook nog met corona beperkingen.
Maree
04-10-2021 om 17:55
Sherlock schreef op 04-10-2021 om 14:58:
Het wordt wel een beetje rommelig nu ze die spelregels steeds veranderen, ik vind het ook niet allemaal goed doordacht. Dat ze een extra stok krijgen om die puzzelstukken op z’n plaats te krijgen, dat hebben ze van tevoren toch uitvoerig getest? En dat ze nu ineens de afvallers direct naar afvallerseiland sturen, ze hadden toch van tevoren kunnen weten dat het last in first out zou zijn bij die tweedekansers?
Het is niet nieuw dat er tussentijds spelregels veranderd worden, daar verbaas ik me niet zo over.
Dolfje
04-10-2021 om 17:59
Maree schreef op 04-10-2021 om 17:55:
[..]
Het is niet nieuw dat er tussentijds spelregels veranderd worden, daar verbaas ik me niet zo over.
Ik ook niet.
LydiaDietz
04-10-2021 om 18:00
Maree schreef op 04-10-2021 om 17:55:
[..]
Idd. Het verbaast me eerder dat er niet meer gestuurd wordt. Ze zullen best kunnen voorspellen wie publiekslievelingen worden en dan is het gunstig om die er in te houden.
redbulletje
04-10-2021 om 18:53
LydiaDietz schreef op 04-10-2021 om 18:00:
[..]
Idd. Het verbaast me eerder dat er niet meer gestuurd wordt. Ze zullen best kunnen voorspellen wie publiekslievelingen worden en dan is het gunstig om die er in te houden.
Dan hadden ze Eva en Stefano er in moeten houden en die twee mannen er uit.
zakchips
04-10-2021 om 19:15
Ja inderdaad dat hele kliekje van Dyantha en Robbert en dus ook eerder met Defano vind ik weinig aan. Vond het wel goed dat Defano aan Jasper de reden vertelde. Jan is wel een sterke speler die ze er misschien toch uit willen hebben voordat het ieder voor zich is.
Sowieso waren er maar weinig kandidaten die ik voor het begin kende alleen zijn sommigen me meegevallen en anderen vind ik niks
Ik denk trouwens dat Sandra zich heel populair maakt als kok en in proeven komt ze vooralsnog niet over als bedreiging dus ik zie het niet gebeuren dat ze die er heel snel uit stemmen.
Ik vind het eigenlijk vooral stom dat afvallers uit de kampen Noord en Zuid nu ineens niet meer langs tweede kans eiland gaan én ineens tegen elkaar moeten duelleren in plaats van tegen iemand die daar al zit. Hoe gaan Rob en John er nu ooit uit?
redbulletje
04-10-2021 om 19:27
Ja dat vind ik ook stom.
Overigens vind ik het bondje tussen Rene en Britt wel leuk!
Reflectione
04-10-2021 om 19:29
redbulletje schreef op 04-10-2021 om 18:53:
[..]
Dan hadden ze Eva en Stefano er in moeten houden en die twee mannen er uit.
Die mannen zijn echt stontvervelend maar irritatie geeft interessante tv natuurlijk..
Ik mis Stefano!
Puglove
04-10-2021 om 19:50
Granny71 schreef op 04-10-2021 om 17:49:
[..]
We moeten niet vergeten dat het opgenomen is in een "vreemd" land met een plaatselijke crew die het nog niet eerder gedaan heeft.
In Indonesië (?) is een crew die het al jaren opbouwt en nu is het een vreemde crew en je zit ook nog met corona beperkingen.
Hoe kom je daar bij? Ik ken iemand die al jaren als crewlid bij ER meedraait
Puglove
04-10-2021 om 19:54
redbulletje schreef op 04-10-2021 om 19:27:
Ja dat vind ik ook stom.
Overigens vind ik het bondje tussen Rene en Britt wel leuk!
Ja! Dat zorgt tenminste voor leuke verrassingen dat soort bondjes. Ipv last in first out!
Puglove
04-10-2021 om 19:59
Granny71 schreef op 04-10-2021 om 17:49:
[..]
En daarnaast liggen de Filipijnen niet in Indonesië. Sorry dat ik jou een paar keer quote maar als je wat zegt kom dan niet met losse flodders
PinkFlower
04-10-2021 om 21:49
Rob en John gaan er gewoon nooit uit. Lekker daar laten zitten terwijl de expeditie allang afgelopen is. Lekker rustig 🤣
Reflectione
04-10-2021 om 21:50
PinkFlower schreef op 04-10-2021 om 21:49:
Rob en John gaan er gewoon nooit uit. Lekker daar laten zitten terwijl de expeditie allang afgelopen is. Lekker rustig 🤣
Zonder camera dan graag :p (jaja er zit een knop op mijn tv)
Miss_Travel
05-10-2021 om 08:18
Puglove schreef op 04-10-2021 om 19:50:
[..]
Hoe kom je daar bij? Ik ken iemand die al jaren als crewlid bij ER meedraait
Vette baan. Hebben ze een vacature?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.