Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

zakchips schreef op 26-09-2021 om 21:20:

Maar hoezo viel dat krukje al meteen om bij Stefano??
Och die John en Rob vergallen mijn kijkplezier wel hoor. En John zit inmiddels zelfs misschien wel net iets verder in mijn irritatiezone dan Rob...

Denk pech..

Ik vind John zeker erger dan Rob. Vind John echt een hele nare vent. Bah

Een wending...Jasmine gaat met de afvaller van tweede kans eiland rechtstreeks naar John en Rob.
Waarschijnlijk moet er iets meer vaart komen in het aantal afvaller, want in dit tempo zijn we met de kerst nog niet klaar 

ik vind het wel jammer dat je al voor de aflevering begon te zien kreeg dat Stefano bij Humberto zou zijn en dus zou afvallen... dat haalt wel een hoop leuke spanning weg tijdens het kijken vind ik😐

Musje1989 schreef op 26-09-2021 om 21:46:

ik vind het wel jammer dat je al voor de aflevering begon te zien kreeg dat Stefano bij Humberto zou zijn en dus zou afvallen... dat haalt wel een hoop leuke spanning weg tijdens het kijken vind ik😐

Stefano zit wel vaker bij Humberto, maar ik dacht het ook meteen idd. 

oh, ik kijk nooit Humberto🤣

Tenenkrommend, dat geslijm van Rob naar Stefano. Maar dat gepest van John trek ik ook slecht. Wat een naarling!

Ik vind alleen Sterrin nog leuk. Ik hoop dat zij mag blijven!

Stefano NU bij Humberto, uiteraard eind vd show want hij is de leukste 😄

Tover-Feetje schreef op 26-09-2021 om 21:34:

Een wending...Jasmine gaat met de afvaller van tweede kans eiland rechtstreeks naar John en Rob.
Waarschijnlijk moet er iets meer vaart komen in het aantal afvaller, want in dit tempo zijn we met de kerst nog niet klaar

En zo kan niet steeds meer de nieuwkomer bij dat "niet een tweede kans eiland" eruit worden gestemd. Ik hoop dat ze sterrin erin laten. 

2e kans eiland word dan ook stuk spannender om te zien. Leuk!! 

Oliviaa schreef op 27-09-2021 om 09:32:

2e kans eiland word dan ook stuk spannender om te zien. Leuk!!

Ja idd. Ze moesten daar ook wel iets mee want ze weten wel dat het zo geen leuke tv oplevert en dus kijkers kost.

Ik vond het ook wel "leuk" dat Jasmine eruit gestemd werd.
Niet zozeer omdat is Jasmine eruit wilde hebben maar dat het niet zo voorspelbaar was last in, first out.
Jasmine daarentegen kon het niet zo waarderen 
Ik begrijp haar teleurstelling maar aan de andere kant denk ik, je weet dat zoiets kan gebeuren als je aan expeditie Robinson meedoet.

Ja het is niet dat je voor altijd samen kan blijven. 

Tover-Feetje schreef op 27-09-2021 om 09:53:

Ik vond het ook wel "leuk" dat Jasmine eruit gestemd werd.
Niet zozeer omdat is Jasmine eruit wilde hebben maar dat het niet zo voorspelbaar was last in, first out.
Jasmine daarentegen kon het niet zo waarderen
Ik begrijp haar teleurstelling maar aan de andere kant denk ik, je weet dat zoiets kan gebeuren als je aan expeditie Robinson meedoet.

Mee eens! Ik vind Yuki en Rene ook leuk dus had het jammer gevonden als een van hun eruit had gemoeten.

Ben benieuwd hoe het verdergaat nu er direct 2 naar afvallers eiland gaan. 

Dierenvriend97 schreef op 27-09-2021 om 10:11:

[..]

Ben benieuwd hoe het verdergaat nu er direct 2 naar afvallers eiland gaan.

Ja dat was ook even een verrassing.

Jammer dat Stefano eruit is. Ben nu voor Sterrin en Yuki denk ik. 

Balen dat Stefano er uit ligt! 
En leuk dat Yuki en René beiden konden blijven. Zou Yuki het complotje met René hebben gedeeld dat hij zijn immuniteit niet heeft ingezet? 
Ben benieuwd naar de volgende aflevering waarin Sterrin blijkbaar voor een hoop krabben gaat zorgen. 
Wat vreemd trouwens dat Jasmin niet langs 2e kans eiland gaat maar gelijk naar afvallers eiland. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.