Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Sherlock schreef op 24-09-2021 om 08:26:

[..]

Ik weet niet hoeveel maanden dit programma duurt maar als er maar 1 per week echt naar huis gaat zijn we met pasen nog niet klaar.

Haha, nou, inderdaad!

Lizzyliz schreef op 24-09-2021 om 10:59:

Wat idioot om iemand weg te stemmen die zo goed in de groep ligt, alleen maar omdat hij er als laatste bij kwam. Stefano heeft meer verdiend dan dit achterlijke gedoe. Dat valt me vies tegen van deze groep.
Ik erger me sowieso aan Do, die steeds maar roept dat de vrouwen de mannen eruit moeten stemmen. En als Loiza, Saar, Wietze en Loek (eigenlijk iedereen behalve Sieneke) echt zo graag Stefano hadden willen behouden, dan vind ik die zelfbedachte regel van ‘last in, first out’ gewoon te triest voor woorden.
En ook niet leuk dat het spel stopt, nadat er een winnaar is. Waarom niet door laten spelen? Zwarte stem, voedsel, de tweede krijgt een extra stem etc. Hier was zoveel meer van te maken dan dit. Jammer!

Die zelfbedachte regel kunnen ze ook niet meer mee aankomen vind ik. Ze hebben deze immers zelf overtreden toen ze Rob eruit stemden.

Ik vind het eeuwig zonde dat ze Stefano hebben weggestuurd. Jammer dat niet gewoon degene die laatst wordt in de proef naar afvallerseiland moet. Dat wegstemmen vind ik zo suf. 

redbulletje schreef op 24-09-2021 om 21:45:

Ik vind het eeuwig zonde dat ze Stefano hebben weggestuurd. Jammer dat niet gewoon degene die laatst wordt in de proef naar afvallerseiland moet. Dat wegstemmen vind ik zo suf.

Het stemmen kan wel eens voor leuke wendingen zorgen dus dat hoeft er van mij niet perse uit.
Wat ik wel jammer vind, al merk je dat in deze editie (nog) niet, is dat er vaak sterke spelers uit worden gestemd.
Expeditie Robinson zou moeten gaan over wie er kan "overleven" en niet over wie het best kan konkelen en bondjes kan maken.
Een systeem dat er bv alleen op de laatste drie van de proef gestemd kan worden lijkt mij een stuk eerlijker.
Er zit genoeg variatie in proeven zodat het niet alleen om fysieke kracht gaat.

Dat lijkt me idd ook een goeie optie; alleen op de laatste 3 stemmen!

redbulletje schreef op 24-09-2021 om 21:45:

Inderdaad 

Waarom start eilandpraat pas in november? Dan is de serie toch al bijna afgelopen? 

redbulletje schreef op 25-09-2021 om 00:32:

Waarom start eilandpraat pas in november? Dan is de serie toch al bijna afgelopen?

Nou, met dit tempo is de serie pas halverwege en is John de Bever er nòg niet uit...

KillerQueen schreef op 25-09-2021 om 00:42:

[..]

Nou, met dit tempo is de serie pas halverwege en is John de Bever er nòg niet uit...

dag lieve leuke authentieke Stefano 

Stefano verloor wel heel erg makkelijk 
Ik was verbaast hoe stabiel John bleef staan, zou hij de boel voor de gek houden met zijn "ik ben een kluns" gedrag 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

26-09-2021 om 21:14

NEE!!! Mijn favoriet eruit en die John er nog steeds in???

Coreopsis schreef op 26-09-2021 om 21:14:

NEE!!! Mijn favoriet eruit en die John er nog steeds in???

echt he  hoe dan!

met hem en Eva eruit maakt t me allemaal minder uit, merk ik. Sandra vind ik wel leuk, voor haar wil ik nog wel pompommen  

Maar hoezo viel dat krukje al meteen om bij Stefano?? 
Och die John en Rob vergallen mijn kijkplezier wel hoor. En John zit inmiddels zelfs misschien wel net iets verder in mijn irritatiezone dan Rob...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.