Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

redbulletje schreef op 27-09-2021 om 12:09:

Balen dat Stefano er uit ligt!
En leuk dat Yuki en René beiden konden blijven. Zou Yuki het complotje met René hebben gedeeld dat hij zijn immuniteit niet heeft ingezet?
Ben benieuwd naar de volgende aflevering waarin Sterrin blijkbaar voor een hoop krabben gaat zorgen.
Wat vreemd trouwens dat Jasmin niet langs 2e kans eiland gaat maar gelijk naar afvallers eiland.

Ik denk dat ze dat express hebben gedaan. Dat last in first out op de tweede kans eiland kost ze een hoop kijkers en brengt veel ergenis. 

PinkFlower schreef op 27-09-2021 om 12:35:

[..]

Ik denk dat ze dat express hebben gedaan. Dat last in first out op de tweede kans eiland kost ze een hoop kijkers en brengt veel ergenis.

Dan hadden ze ook 't concept kunnen veranderen door alleen op de laatste 3 van een proef te mogen stemmen. Dan hadden de nieuwen een eerlijke kans gekregen. 

redbulletje schreef op 27-09-2021 om 12:39:

[..]

Dan hadden ze ook 't concept kunnen veranderen door alleen op de laatste 3 van een proef te mogen stemmen. Dan hadden de nieuwen een eerlijke kans gekregen.

Dit had ik ook leuk gevonden ja, dan wordt de proef ook eens helemaal afgemaakt in plaats van dat het stopt zodra er een winnaar is.

In het voorstukje van donderdag leek Loiza niet zo blij met het feit dat Sterrin allemaal krabjes vangt. 

Ze veranderen het spel waar je bij staat volgens mij. Manipuleren tot en met die makers.

redbulletje schreef op 27-09-2021 om 12:39:

[..]

Lijkt me ook veel eerlijker. Ook voor een volgende editie. Dan is de kans dat een echte Robinson wint ook groter.

Miss_Moneypenny

Miss_Moneypenny

27-09-2021 om 18:52 Topicstarter

ja gewoon stemmen op de laatsten. Dan wordt de strijd ook leuker om te kijken.

Miss_Moneypenny schreef op 27-09-2021 om 18:52:

ja gewoon stemmen op de laatsten. Dan wordt de strijd ook leuker om te kijken

Miss_Moneypenny schreef op 27-09-2021 om 18:52:

ja gewoon stemmen op de laatsten. Dan wordt de strijd ook leuker om te kijken.

Het is toch allemaal al opgenomen. Dat gaan ze echt niet meer veranderen voor de kijker

Miss_Moneypenny

Miss_Moneypenny

27-09-2021 om 21:40 Topicstarter

Puglove schreef op 27-09-2021 om 20:03:

[..]

Het is toch allemaal al opgenomen. Dat gaan ze echt niet meer veranderen voor de kijker

duh…   

Ik reageerde op Pinkflower die tips gaf voor een volgende editie.

redbulletje schreef op 27-09-2021 om 12:09:

En leuk dat Yuki en René beiden konden blijven. Zou Yuki het complotje met René hebben gedeeld dat hij zijn immuniteit niet heeft ingezet?

Ik denk Britte. Zij zei in aflevering 1 geloof ik dat zij en René elkaar best goed kennen, maar dat stilhouden voor de groep Daarom vond ze het ook wel handig dat ze in twee verschillende kampen werden ingedeeld. 

Dinah schreef op 27-09-2021 om 22:14:

[..]

Ik denk Britte. Zij zei in aflevering 1 geloof ik dat zij en René elkaar best goed kennen, maar dat stilhouden voor de groep Daarom vond ze het ook wel handig dat ze in twee verschillende kampen werden ingedeeld.

Oh ja dat is waar ook!

FaintOctopus42

FaintOctopus42

28-09-2021 om 18:16

Zou 2e kans eiland misschien opgesplitst worden en samengevoegd met kamp noord/ kamp zuid?
Dat zou ook verklaren dat Jasmin meteen naar afvallerseiland gaat.

Moccachino schreef op 28-09-2021 om 18:16:

Zou 2e kans eiland misschien opgesplitst worden en samengevoegd met kamp noord/ kamp zuid?
Dat zou ook verklaren dat Jasmin meteen naar afvallerseiland gaat.

Ja dat zou leuk zijn, ik ben benieuwd wanneer ze elkaar gaan ontmoeten.

Wat een leuke vrouw is Sterrin zeg, hoop dat ze lang volhoudt! Ben alleen bang dat ze niet opgewassen is tegen bondjes of vals gedrag van mensen 

Reflectione schreef op 30-09-2021 om 20:49:

Wat een leuke vrouw is Sterrin zeg, hoop dat ze lang volhoudt! Ben alleen bang dat ze niet opgewassen is tegen bondjes of vals gedrag van mensen

Ik kende haar niet maar vind haar ook tof! En eens, gekonkel kan ze niet hebben en dat maakt haar minder sterk.

En ik vind het zo grappig, toen was Jay Jay maatjes met Bertie  ook een best ongewone combi en nu met Sterrin, maar zo leuk! Hij wil leren en kijkt naar de mens!

Ik hoop dat de mannen op 2e kans slim zijn en Sterrin en evt Sieneke benaderen om 1 van de andere vrouwen eruit te krijgen maar dat zal wel niet...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.