Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!

Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven 
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn 
Britte Lagcher 
Robbert Rodenburg   
Sterrin Smalbrugge   
John de Bever   
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks  
Jasper Demollin   
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten  
Sieneke  
Yuki Kempees

Oud deelnemers die weer mee doen:   

Anouk Maas
Do   
JayJay Boske 
Loek Peters   
Loiza Lamers   
Rob Geus  
Saar Koningsberger   
Wietze de Jager 

Wie gaat er mee kijken?




Present! En de 1e kandidaat vind ik alvast top haha dat wordt wat!

Ik!!! Zo'n leuk programma. Kan niet wachten. 

Oh nee..  die Stefano zit echt in mijn allergie. Benieuwd naar de andere deelnemers!

Oh, ik vind Expeditie eigenlijk niet zo leuk, maar Stefano wel misschien dat ik er toch weer een poging aan waag dit seizoen. 

JtM

JtM

10-08-2021 om 08:47

Leuk programma! Is dit weer te zien op RTL of alleen op Videoland?
Die Stefano zit wel in mn allergie maar mensen kunnen je verbazen met Expeditie. Ik volg!

Jaaa ik kijk ook mee! 😁

Leuk, Stefano! Ik vond 'm eerst verschrikkelijk irritant, maar in 't Perfecte Plaatje vond ik 'm juist super, dus ben benieuwd! Hoop dat ie er lang in weet te blijven. 

Leuk, ik ga ook mee kijken. 

Ik vind Stefano alles behalve leuk maar ga zeker kijken.

Ik ken Stefano niet. Maar dat heb ik bij elk programma met BNners, dat ik bij driekwart denk.. wie? 🤣 
En na afloop denk ik dan, ohja die, die is van Expeditie Robinson/Wie is de Mol/etc.

Ik ga het denk ik weer volgen! Ik ben wel heel benieuwd hoe zo'n Kroatische expeditie is, ik las een artikeltje over dat het vooral heel erg koud was en er geen eten was. In Kroatië zijn de omstandigheden natuurlijk heel anders dan in de tropische gebieden waar ze normaal zitten.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

10-08-2021 om 10:35

Heeft hij niet ook aan Maestro meegedaan? Prachtig type, ik ben benieuwd hoe lang hij het uithoudt.

Regendrup. schreef op 10-08-2021 om 07:53:

Oh nee.. die Stefano zit echt in mijn allergie. Benieuwd naar de andere deelnemers!

Hier ook! 

JtM schreef op 10-08-2021 om 08:47:

Leuk programma! Is dit weer te zien op RTL of alleen op Videoland?
Die Stefano zit wel in mn allergie maar mensen kunnen je verbazen met Expeditie. Ik volg!

Ik las dat het donderdag en zondag uitgezonden gaat worden. Ik neem aan gewoon op rtl

jazeker ik ben derbij! en is inderdaad op rtl4 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.