Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021


_melon schreef op 10-08-2021 om 16:22:

[..]

Ik ken hem alleen daar van en daarom vind ik hem vreselijk. Ik kan er niet naar kijken.

Mijn schoonzus vindt 'm helemaal geweldig. Smaken verschillen gelukkig, maar snap het echt niet. Hij voelt als een typetje, nep.

Ja idem hier!

Ik kijk ook weer 
Stefano ken ik alleen van een item in de talkshow van Humberto Tan.

Leuk! Ik ga ook kijken benieuwd of er bn'ers meedoen die ik ken 

Jasmine Sendar is de 2de!

Tot nu toe ken ik ze beide niet, maar ik ga toch kijken! Ben benieuwd wie er nog meer mee doen. 

Zij was model en daarna actrice in o.a. Goudkust, ONM en de films Costa! en Volle Maan.
Lang geleden 

_melon schreef op 11-08-2021 om 10:08:

Jasmine Sendar is de 2de!

Jaaa die ken ik wel! #goudkust 😁 Leuk!

Miss_Moneypenny

Miss_Moneypenny

11-08-2021 om 11:35 Topicstarter

_melon schreef op 11-08-2021 om 10:08:

Jasmine Sendar is de 2de!

Leuk! Die ken ik ook!

Kan ik mijn OP ook wijzigen?

Miss_Moneypenny schreef op 11-08-2021 om 11:35:

[..

Kan ik mijn OP ook wijzigen?

volgens mij gaat dat zo:

als je jouw eigen bericht 'staft' (uitroepteken) dan neemt een mod contact met je op en wijzigen zij de OP nav jouw wensen.

al zou ik als ik mod was jou de komende weken permanent 'wijzigingsrecht' geven, zodat zij niet bij elke nieuw bekende deelnemer de op voor je moet wijzigen maar ik weet niet of dat technisch kan of mag

Jasmine Sendar...bij mij niet bekend.
Maar ik roep al jaren dat ze weer eens een editie zonder BNers zouden moeten maken.
Gooi er nog een paar influencers bij en ik heb mijn zin    

Tover-Feetje schreef op 11-08-2021 om 12:58:

Jasmine Sendar...bij mij niet bekend.
Maar ik roep al jaren dat ze weer eens een editie zonder BNers zouden moeten maken.
Gooi er nog een paar influencers bij en ik heb mijn zin

Die komen er vast wel bij.

Ervaring leert dat die als eerste opgeven.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

11-08-2021 om 15:05

safari schreef op 11-08-2021 om 11:54:

[..]

volgens mij gaat dat zo:

als je jouw eigen bericht 'staft' (uitroepteken) dan neemt een mod contact met je op en wijzigen zij de OP nav jouw wensen.

al zou ik als ik mod was jou de komende weken permanent 'wijzigingsrecht' geven, zodat zij niet bij elke nieuw bekende deelnemer de op voor je moet wijzigen maar ik weet niet of dat technisch kan of mag

Klopt. Zo hebben we het het bij het olympische spelen topic ook gedaan, zodat de medaillewinnaars steeds toegevoegd konden worden.

Tover-Feetje schreef op 11-08-2021 om 12:58:

Jasmine Sendar...bij mij niet bekend.
Maar ik roep al jaren dat ze weer eens een editie zonder BNers zouden moeten maken.
Gooi er nog een paar influencers bij en ik heb mijn zin

Voor mij mogen ze de BN-ers en ook de rappers en influencers volledig weg laten. Idem bij WIDM, de Vlaamse versie met onbekenden vind ik echt veel leuker. 

redbulletje schreef op 11-08-2021 om 17:21:

[..]

Voor mij mogen ze de BN-ers en ook de rappers en influencers volledig weg laten. Idem bij WIDM, de Vlaamse versie met onbekenden vind ik echt veel leuker.

Van mij dus ook.
In het verleden was Expeditie Robinson, WIDM en Peking express allemaal met onbekenden dat sprak mij veel meer aan.
Ik heb geen idee wie heeft bedacht dat het met BNers leuker zou zijn?
Maar de BNers die tegenwoordig aan deze programma's meedoen zijn mij (bijna allemaal) onbekend, vandaar dat ik bijna mijn zin heb 

Wat natuurlijk niet waar is want ook al zijn ze mij niet bekend, de kandidaten zijn allemaal wel bezig met hun imago tijdens zo'n programma dus nog steeds geen "normale" onbekende   

Tover-Feetje schreef op 11-08-2021 om 17:44:

[..]

Van mij dus ook.
In het verleden was Expeditie Robinson, WIDM en Peking express allemaal met onbekenden dat sprak mij veel meer aan.
Ik heb geen idee wie heeft bedacht dat het met BNers leuker zou zijn?
Maar de BNers die tegenwoordig aan deze programma's meedoen zijn mij (bijna allemaal) onbekend, vandaar dat ik bijna mijn zin heb

Wat natuurlijk niet waar is want ook al zijn ze mij niet bekend, de kandidaten zijn allemaal wel bezig met hun imago tijdens zo'n programma dus nog steeds geen "normale" onbekende

Ze hebben zo'n hoog ons kent ons gehalte

Zo van jij bent actrice dus.... Vandaar dat mensen die elkaar niet (van tv) kennen leuker zijn. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.