Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021


Yes, ik ben ook van de partij 😀

yes ik kijk ook mee !! Kan niet wachten 

Vreselijk die Stefano. Zó gemaakt. Vindt zichzelf ontzéttend grappig.
Heb zelfs nog nooit om hem kunnen glimlachen.

Miss_Moneypenny

Miss_Moneypenny

10-08-2021 om 15:18 Topicstarter

Grappig al die verschillende meningen over Stefano. Ik vond hem in het Perfecte Plaatje heel leuk en ook prachtige foto’s die hij maakte. Ben benieuwd hoe het hem afgaat in de expeditie.

Miss_Moneypenny schreef op 10-08-2021 om 15:18:

Grappig al die verschillende meningen over Stefano. Ik vond hem in het Perfecte Plaatje heel leuk en ook prachtige foto’s die hij maakte. Ben benieuwd hoe het hem afgaat in de expeditie.

Door dat programma heb ik mijn beeld van Stefano bijgesteld. Ik vond hem eerst een irritante aansteller maar ik denk dat hij echt zo is en geen typetje speelt. En zijn foto's waren ook nog ns bijzonder en origineel. 

Ja hoor ik kijk uiteraard ook weer. Misschien niet altijd live.

Present! 
Ben benieuwd naar Stefano en of we ook de echte Gover zullen zien. 
Deze performance kan die onder deze extreme omstandigheden toch niet altijd volhouden?!? 

Ik kijk dit nooit live vanwege de vele reclamebreaks. Ik neem op zodat ik kan doorspoelen. 

Miss_Moneypenny schreef op 10-08-2021 om 15:18:

Grappig al die verschillende meningen over Stefano. Ik vond hem in het Perfecte Plaatje heel leuk en ook prachtige foto’s die hij maakte. Ben benieuwd hoe het hem afgaat in de expeditie.

Ik ken hem inderdaad ook alleen maar van Het perfecte plaatje. 

Miss_Moneypenny schreef op 10-08-2021 om 15:18:

Grappig al die verschillende meningen over Stefano. Ik vond hem in het Perfecte Plaatje heel leuk en ook prachtige foto’s die hij maakte. Ben benieuwd hoe het hem afgaat in de expeditie.

Ik ken hem alleen daar van en daarom vind ik hem vreselijk. Ik kan er niet naar kijken.

Mijn schoonzus vindt 'm helemaal geweldig. Smaken verschillen gelukkig, maar snap het echt niet. Hij voelt als een typetje, nep. 

JtM

JtM

10-08-2021 om 18:21

Granny71 schreef op 10-08-2021 om 11:26:

[..]

Ik las dat het donderdag en zondag uitgezonden gaat worden. Ik neem aan gewoon op rtl

Twee keer in de week zelfs! Wij nemen het in ieder geval op en kijken het een andere dag terug

JtM schreef op 10-08-2021 om 18:21:

[..]

Twee keer in de week zelfs! Wij nemen het in ieder geval op en kijken het een andere dag terug

Dat doe ik ook. Kan ik de reclames doorspoelen.

Brienne schreef op 10-08-2021 om 15:29:

Present!
Ben benieuwd naar Stefano en of we ook de echte Gover zullen zien.
Deze performance kan die onder deze extreme omstandigheden toch niet altijd volhouden?!?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Als het allemaal gespeeld is kan hij dit onmogelijk al die tijd volhouden. Ik heb er zin in!

redbulletje schreef op 10-08-2021 om 15:30:

Ik kijk dit nooit live vanwege de vele reclamebreaks. Ik neem op zodat ik kan doorspoelen.

Zo doe ik het ook altijd. Kan ik in ieder geval de vele reclames doorspoelen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.